Csak az a gond hogy ez nem 5-ös,és nem 91-es.
Ez a motor egy 87-es 250-es.
Amúgy szisztok.régen jártam erre,de nem mondhatnám hogy sokat kellett visszaolvasni....
Lehet hogy a szünetben mindenki csak motorozik?Jól teszi!
Mára mentem csőtészta!
Sziasztok! Nem tudom már ki volt aki keresett CR 500-ast, most véletlenül találtam egyet, ha van érdeklődő. A hirdetett motort nem ismerem, a gazdáját sem! (csak annyira nem sűrűn lehet belebotlani 500-asba). Még 3 napig van fent a "teszvesz"-en. Csá
Csávesz! Én javítottam ilyet (pontosabban cseréltem), de nem hiszem, hogy a 250- nél más lenne, mint az 500-on. Először Honda bolt: 24 rugó lett volna, ha lehetett volna kapni a '86-os CR-emhez (persze már nem gyártanak hozzá vízszivattyú tengelyt). Ennyiért mondjuk meg sem vettem volna, még ha lett is volna! Egyébként valóban egyben van a fogaskerék a tengellyel, sajtolt és ettől nem is szerelhető. Az enyémen egyszerűen fel volt lazulva és elforgott (így vettem meg, csak a megbontás után derült ki). Egy jó fogaskerék-marós meg tudja csinálni és még a gatyád se megy rá. (Igaz nekem rokoni alapon csinálták 3 ezerért tengelyestül.) Fontos a tengely is, mert 2 szimering is illeszkedik rá! Én csak ezt tudom javasolni! Mondjuk a fogaskereket nem sajtoltuk, hanem más megoldással rögzítettük (szoros illesztés és 4 db 5-ös süllyesztett-fejű csavar), így cserélhető lett. Ettől jobb megoldást nem tudok.
ácsi!
ha jobban megnézed ezt a vázat akkor látod hogy ez 2002 utáni cr -crf ek váza mivel hogy domborubb meg más az egész geometriája! erröl már láttam a www.bikepics.com/members/enzo5...! hasonlitsd össze ezzel www.daveintheusa.com/photo.htm!És itt le is irja csorikám a történetet hogy a 97-es vázba rakja a 93-as blokot csak épp a többit nem értem mivel a z angolom az nulla! tehát hogy Ő vágdosta -e meg heggesztette-e a 97-es vázát vagy nem ez a kérdés!a hézagolás az okés de szerintem ez is kiderül ha vki leforditja nekem+nekünk!Köszi
Az 500-as blokkot csak úgy tudod beletenni,hogy a lengővillatengelynél ki kell hézagolni.Elöl a kipufogónál szét kell vágni a vázat és azt a részt ahol kettéágazik feljebb kell hegeszteni.Alul a blokkfelfogatást is át kell hegeszteni.Hengerfejfelfogatás is másik kell.Lehet,hogy a hűtőből kijövő csonkokat is át kell alakítani.A többit nézd meg a http://hondacr500.forumfree.ne... oldalon.
hy all! Tudomásotok szerint 98-01 ig cr125-250ig detto ugyan az a váz? És szerintetek az 500as blokkot faragás nélkül bele lehet rakni?mert arrol olvastam hogy a CRF vázat alakitani kell!
sziasztok.valakinek nincs véletlen honda cr 250 96-os hoz alkatrésze vizpumpa hajtó fogaskerék kellene, 1 fém tengelyen müanyag fogaskerék és állitólag nem lehet leszedni csak 1-ben van
Borzok Peti: http://www.kepesmotor.hu/honda...
De nem valami bizalomgerjesztő ez se.
Ja, és a hozzászólásoknál használd az "Előzmény"-t, mert AdamX nem neked írt.
Ez a motor egy 87-es 250-es.
Amúgy szisztok.régen jártam erre,de nem mondhatnám hogy sokat kellett visszaolvasni....
Lehet hogy a szünetben mindenki csak motorozik?Jól teszi!
Mára mentem csőtészta!
http://www.teszvesz.hu/item384...
http://www.bikepics.com/member...
ha jobban megnézed ezt a vázat akkor látod hogy ez 2002 utáni cr -crf ek váza mivel hogy domborubb meg más az egész geometriája! erröl már láttam a www.bikepics.com/members/enzo5...! hasonlitsd össze ezzel www.daveintheusa.com/photo.htm!És itt le is irja csorikám a történetet hogy a 97-es vázba rakja a 93-as blokot csak épp a többit nem értem mivel a z angolom az nulla! tehát hogy Ő vágdosta -e meg heggesztette-e a 97-es vázát vagy nem ez a kérdés!a hézagolás az okés de szerintem ez is kiderül ha vki leforditja nekem+nekünk!Köszi
próbáld meg itt
De nem valami bizalomgerjesztő ez se.
Ja, és a hozzászólásoknál használd az "Előzmény"-t, mert AdamX nem neked írt.
Hát mert akkor még nem tudtam az árát
Menj a picsába