Ghószt ne haragudj,de aszem egy kicsit várni kell,mert találtam egyet közelebb(Dombóvár),a mocit linkelem,hogy lásátok,ja és amit linkeltetek köszönöm szépen,de sajnos már eladták
Komoly?
akkor esetleg ha szépen megkérlek eljönnél velem motort vásárolni?
De van egy gond én csak hétfőn érek rá és nemtom,hogy dolgozol-e,vagy esetleg valami anygi jutatás fejében nem vennél ki szabit? Mert én oan dél felé érnék oda Debrecenbe,mesze lakom egy kicsit
Jó de nincs egy motoros ismimse aki ráérne hétfőn.Ráadásul meg csak veletek vagyok ugymond "szorosabb kapcsolatban",de nemtom ki van közületek debreceni,ugyhogy ennyi nézzek én mindent mást nemtok sajnos
Nem biztos, hogy csak az USA-ba,írj neki emilt, és kérd meg, hogy csekkolja le az USPS-el a szállítási költséget. Azt én oda szoktam írni, hogy Mo. Európában van...
Nézd meg a kormányütközőket, ha estek a motorral akkor biztosan látszik rajta sérülés. Ja, és vigyél magaddal valakit aki ért hozzá! Én néztem olyan F4-est egy haveromnak Pakson, hogy az első kerék majdnem hozzáért az idomhoz! Egyébként kis hibát nem veszel észre szemmel, nekem el volt görbülve az első telóm meg az alsó villahidam az RR-en és simán pályáztam vele, semmit nem vettem észre.
Lehet, hogy hülyeséget irok, de én annó ezeket a "tanácsokat" kaptam:
Felülsz a kiszemelt példányra, felgyorsítasz ~60Km/h-ra,
majd elengeded a kormányt és sasolod az egyenes futását,
persze nagyobb ugrálások nélkül a nyeregben Ezt csak tapasztalt pilótáknak ajánlom
Vázsérülések leggyakoribb helyei a csatlakozási pontoknál vannak(kormánynyak, hátsó lengővilla)
Persze illik átnézni szemmel az egész vázat, heggesztési varratokat(ami a Hondáknál 5*-os szokott lenni )
Ja egy kérdés Hogyan tom biztosan megnézni,hogy nem-e vázsérült a motor,van-e esetleg valami árúlkodó nyom,ill. arra utaló jelek hogy törött volt-e elötte
Nem, de ezt csak az USA-ba szállítják ki. Egyelőre a megoldás egy 40 000-es pont ilyen fekete Pest mellett. Még annyit kell megtudjunk, hogy mennyiért csinálják meg a töröttet. Ha azt jóval értelmesebb pénzért megoldják, akkor javítás, hanem vétel.
Az adatlapodon tessék kijavítani a tipust!
Neked a kép alapján GSF 400 VC Bandit-od van
Ne szégyeld a változó szelepvezérlést! Nem túl sok
moci büszkélkedhet vele! Nekem is ilyen a blokk volt az Rf-ben.
Ment mint a golyó
Annó náluk vettem az RF-em és innen az infó!
Nincs illemkódexe az oldalnak , de olykor nem ártana.
Köszi, hogy kitöltötted, így nem csak egy fantom emberkének írkálok
És ahogy néztem, nem neked kell a fejidom ugye? Mocidról nincs képed?
Köszi a gyors válszt. Már kontaktoltam is velük. Igazság szerint a motor 94 es amire kell az idom, csak még kereklámpás széria. Azért mondtam 93 ast, mert azok mind olyanok.
Az adatlap természetesen kitöltésre kerűlt. Ha van valahol fórumhasználati útmutató (illemkódex), azt árúljátok el, mert én nem találtam meg.
Egy 93 as 900 as firebladere keresek első maszkot a lámpa körűlre. Ez még kereklámpás. Arra lennék kiváncsi, hogy valahol utángyártanak-e ilyet, esetleg valakinek elfekvőben van-e ilyen?
Ha tudtok segíteni, a kolixx kukac yahoo.co.uk címen is szivesen látok minden levelet.
Vagy ilyen sok Hondás van
CBR600FS
Ez a gép nagyon rendben van! (a képek alapján)
Ha alkudni is kell, szólok egy profi haveromnak (motorszerelő).
akkor esetleg ha szépen megkérlek eljönnél velem motort vásárolni?
De van egy gond én csak hétfőn érek rá és nemtom,hogy dolgozol-e,vagy esetleg valami anygi jutatás fejében nem vennél ki szabit? Mert én oan dél felé érnék oda Debrecenbe,mesze lakom egy kicsit
Felülsz a kiszemelt példányra, felgyorsítasz ~60Km/h-ra,
majd elengeded a kormányt és sasolod az egyenes futását,
persze nagyobb ugrálások nélkül a nyeregben Ezt csak tapasztalt pilótáknak ajánlom
Vázsérülések leggyakoribb helyei a csatlakozási pontoknál vannak(kormánynyak, hátsó lengővilla)
Persze illik átnézni szemmel az egész vázat, heggesztési varratokat(ami a Hondáknál 5*-os szokott lenni )
Eladtam a Tz mehetek a nagyért
Egy héten belűl motorozik a kolléga :)
Neked a kép alapján GSF 400 VC Bandit-od van
Ne szégyeld a változó szelepvezérlést! Nem túl sok
moci büszkélkedhet vele! Nekem is ilyen a blokk volt az Rf-ben.
Ment mint a golyó
Van képem a saját gépemről természetesen, kb kismillió :)
Itt van pár:
http://kolixx.fw.hu/motorom.jp...
http://kolixx.fw.hu/
motorom2.j...
http://kolixx.fw.hu/motorom3.j...
Annó náluk vettem az RF-em és innen az infó!
Nincs illemkódexe az oldalnak , de olykor nem ártana.
Köszi, hogy kitöltötted, így nem csak egy fantom emberkének írkálok
És ahogy néztem, nem neked kell a fejidom ugye? Mocidról nincs képed?
Az adatlap természetesen kitöltésre kerűlt. Ha van valahol fórumhasználati útmutató (illemkódex), azt árúljátok el, mert én nem találtam meg.
Itt talán van egy 94-es picitsérült
Ja, és az adatlapodat töltsd ki pleaseee!
Egy 93 as 900 as firebladere keresek első maszkot a lámpa körűlre. Ez még kereklámpás. Arra lennék kiváncsi, hogy valahol utángyártanak-e ilyet, esetleg valakinek elfekvőben van-e ilyen?
Ha tudtok segíteni, a kolixx kukac yahoo.co.uk címen is szivesen látok minden levelet.
Köszi, kolixx