Én nem tudom, hogy miért lenne gyanúsan olcsó egy 5 éves moci az újkori (Magyarországi) ár 50%-ért. Ha jobban belegondolsz akkor inkább az új ár 40%-át kellene kérje érte. Arról nem beszélve, hogy USA-ban 8.500 dolcsi egy ilyen moci újonan.
Pampalini- az a távtartó nekem annó simán kiesett és elhagytam bár az enyém sérült volt. És akkor mi van ha sérült volt? Ha elengeded magától feldől... Ha sérülésmentes motort akarsz venniakkor irány a motorszalon...
Az a lényeg, hogy ne legyen vázsérült, a többi nem számít. Én még soha nem vettem sérülésmentes motort és nem is fogok.
Nem sok embert ismerek aki amcsiból vett új motort :D De ettől még lehet igaz.
De ez is meg lehetett törve... Hiányzik a váz és a tank közötti gumibak, fehér felni?, egyébb apróságok stb...
De ismétlem magam: ezektől függetlenül lehet tökéletes a mocc! Nem ez lenne az első.
De be fogsz!:
-Fizetheted a dupla üzemanyag mennyiséget/100Km
-~3 X annyiba kerül majd a szervizelése
-~3-4 X annyiba a gépjárműadója
De talán mégsem, mert olyan élményeket ad majd az ETZ után,
hogy remegő lábbal szállsz majd le róla
Képről jól néz ki, de puding próbája az evés! A magyar hirdetésekből
álltalában csak a tipus igaz, a többi (KM;állapot;...) csak személyesen mérlegelhető
A mocc minimum csúszás sérült... (melyik sportmotor nem az? :D) Nekem gyanúsan olcsónak tűnik. Én két év alatt többet tekertem a sajátomba, mint amennyit a hírdető állít a kb 6 szezont megélt példányáról. Talán túl sokáig tartott az újáépítés?
DE. Ettől függetlenül, lehet, hogy okés a motor. De az csak egy rendes próbakör után derülne ki.
Az ember nem mindenap vesz gépet. Én helyedben figyelném a hírdetéseket, és várnék egy tuti sérülésmentes, vagy leinformálható gépre. (még ha két kilóval többe is kerül)
Hitelt meg bárki kaphat manapság... akár pár hónapra is.
Helló sziasztok!
Láttom nagy a pangás itt ugyhogy bokom is az ujjab kérdést.Tom már az idegeitekre meek de ez van Na az lenne,hogy van egy vevőjelöltem a motoromra,ha összejönne a dolog akkor már mehetnék is a CBR-ért.Na de az a baj,hogy nincs a srácnak lóvéja,vagyis elég nincs.A kérdésem az,hogy hogyan hitelezzem meg neki úgy,hogy én biztosan megkapjam a pénzem.Ez az ügy kb két-három hónapon belüll meglenne,tehát nem hosszúlejáratu részlet ez.Az öttletek várom és ellőre is köszi
Egy kék Vectrával engedtünk előre, de nem tudtál tovahaladni,
mivel az előttünk levő autó(kék Honda Civic) érdekesen
keresztbefordult előtted Hárman voltunk és csodálkozva
néztünk, hogy ilyen időben bevállaltad a motorozást!
igen el, eléggé rendesen, de megérte, 1 hete nem ültem rajta és még beteg is vagyok, tegnap csak 38 fokos lázam volt, de már nem bírtam tovább, mennem kellett egy kört, jól sikerült
Nincs. Az a rész kapta a fát direktbe,ahol az akku van, szinte elporladt, bár az akkuról csak a két érintkező szakadt le, elrepült a tankkal és a vezetővel együtt. Sry. Ha látok valahol szólok.
Ez egy olyan dolog,hogy mindenki a saját vasát dícséri. Az újságok véleményére nem lehet adni, mert kilóra megvették az újságírókat (itthon a Suzuki meg a Yamaha), tartóstesztmotor,külföldi tesztek,ajándékcsomagok ilyesmi. Arra még gondolni sem merek, hogy esetleg kp-t is kapnak egy cikkért.
A tesztekben az 1-2 éves vasakról írják le nagyjából az igazságot pl. a tavaly agyondícsért R6R-ről is csak idén fogják leírni, hogy olyan mint egy 2-ütemű motor:alul semmi, fent elindul de utcára használhatatlan.
A Honda évek óta "unalmas" motorokat csinál, de utcai használatra és amatőr szintű pályázásra hibátlan. Kidolgozási minősége és megbízhatósága példátlan, abszolutértékben nincs nála jobb motor,DE!
Az embereket nem a racionalitás vezérli amikor motort vesznek, hiszen ha józanul gondolkodnánk sosem ülnénk motorra. És ezért lehetséges, hogy nem a legjobból adják el a legtöbbet. Az vevők érzelmek alapján döntenek és erre nagyon jól rájátszanak a más márkák képviseletei. Pl. a FullGas a GSXR-klubbal olyan arculatot adott a Suzukinak, amelyel rengeteg motort eladnak, és sokan a "gyere tartozz közénk" szöveggel még több hívet szereznek a márkának.Le a kalappal!
A Honda hazai importőre (a motoros múltu vezetés ellenére!) csapnivalóan végzi a munkáját. Elég csak a Honda pályanapok szervezésére vagy a motorkiállításokon látható gyenge és drága szereplésre gondolni. Különbséget tesz a dealerk közt és asszerint kapják az árrést a motorokból ezért egyes kereskedők 6% haszonnal ugyanazon az áron adják a motorokat mint amennyiért más kereskedő kapja.
Bocs, ha kicsit messzire mentem de ez már kikívánkozott belőlem.
A mai motorok közt nincs már nagy különbség, nagyjából ugyanazt tudják. A Honda megbízhatóbb, a Suzuki pályásabb. Szervízekben jobb a Suzuki, de gyakrabban is van rá szükség. Ülj fel mindkettőre és vedd meg azt amelyiken kényelmesebben elférsz, vagy amelyik jobban tetszik.
Ha racionálisan akarsz dönteni vedd meg a Hondát! ( és tartozz közénk! )
Pampalini- az a távtartó nekem annó simán kiesett és elhagytam bár az enyém sérült volt. És akkor mi van ha sérült volt? Ha elengeded magától feldől... Ha sérülésmentes motort akarsz venniakkor irány a motorszalon...
Az a lényeg, hogy ne legyen vázsérült, a többi nem számít. Én még soha nem vettem sérülésmentes motort és nem is fogok.
Nem sok embert ismerek aki amcsiból vett új motort :D De ettől még lehet igaz.
De ez is meg lehetett törve... Hiányzik a váz és a tank közötti gumibak, fehér felni?, egyébb apróságok stb...
De ismétlem magam: ezektől függetlenül lehet tökéletes a mocc! Nem ez lenne az első.
http://www.hasznaltauto.hu/ker...
-Fizetheted a dupla üzemanyag mennyiséget/100Km
-~3 X annyiba kerül majd a szervizelése
-~3-4 X annyiba a gépjárműadója
De talán mégsem, mert olyan élményeket ad majd az ETZ után,
hogy remegő lábbal szállsz majd le róla
Képről jól néz ki, de puding próbája az evés! A magyar hirdetésekből
álltalában csak a tipus igaz, a többi (KM;állapot;...) csak személyesen mérlegelhető
A mocc minimum csúszás sérült... (melyik sportmotor nem az? :D) Nekem gyanúsan olcsónak tűnik. Én két év alatt többet tekertem a sajátomba, mint amennyit a hírdető állít a kb 6 szezont megélt példányáról. Talán túl sokáig tartott az újáépítés?
DE. Ettől függetlenül, lehet, hogy okés a motor. De az csak egy rendes próbakör után derülne ki.
Az ember nem mindenap vesz gépet. Én helyedben figyelném a hírdetéseket, és várnék egy tuti sérülésmentes, vagy leinformálható gépre. (még ha két kilóval többe is kerül)
Hitelt meg bárki kaphat manapság... akár pár hónapra is.
Amúgy meg ezt a dögöt néztem ki magamnak.Na mit szóltok nem fogok beszopni vele?
Láttom nagy a pangás itt ugyhogy bokom is az ujjab kérdést.Tom már az idegeitekre meek de ez van Na az lenne,hogy van egy vevőjelöltem a motoromra,ha összejönne a dolog akkor már mehetnék is a CBR-ért.Na de az a baj,hogy nincs a srácnak lóvéja,vagyis elég nincs.A kérdésem az,hogy hogyan hitelezzem meg neki úgy,hogy én biztosan megkapjam a pénzem.Ez az ügy kb két-három hónapon belüll meglenne,tehát nem hosszúlejáratu részlet ez.Az öttletek várom és ellőre is köszi
akkor elengedek minden nálam gyorsabb mocit
Pláne ha HONDA!
mivel az előttünk levő autó(kék Honda Civic) érdekesen
keresztbefordult előtted Hárman voltunk és csodálkozva
néztünk, hogy ilyen időben bevállaltad a motorozást!
igen el, eléggé rendesen, de megérte, 1 hete nem ültem rajta és még beteg is vagyok, tegnap csak 38 fokos lázam volt, de már nem bírtam tovább, mennem kellett egy kört, jól sikerült
Üdv itt közöttünk!
Eláztál hazafelé délután
Először a nickedből azt gondoltam XX-el nyomod de ezek szerint modell-társak vagyunk. : )
csatlakoznék hozzátok, mint egy új cbr tulajdonos
A tesztekben az 1-2 éves vasakról írják le nagyjából az igazságot pl. a tavaly agyondícsért R6R-ről is csak idén fogják leírni, hogy olyan mint egy 2-ütemű motor:alul semmi, fent elindul de utcára használhatatlan.
A Honda évek óta "unalmas" motorokat csinál, de utcai használatra és amatőr szintű pályázásra hibátlan. Kidolgozási minősége és megbízhatósága példátlan, abszolutértékben nincs nála jobb motor,DE!
Az embereket nem a racionalitás vezérli amikor motort vesznek, hiszen ha józanul gondolkodnánk sosem ülnénk motorra. És ezért lehetséges, hogy nem a legjobból adják el a legtöbbet. Az vevők érzelmek alapján döntenek és erre nagyon jól rájátszanak a más márkák képviseletei. Pl. a FullGas a GSXR-klubbal olyan arculatot adott a Suzukinak, amelyel rengeteg motort eladnak, és sokan a "gyere tartozz közénk" szöveggel még több hívet szereznek a márkának.Le a kalappal!
A Honda hazai importőre (a motoros múltu vezetés ellenére!) csapnivalóan végzi a munkáját. Elég csak a Honda pályanapok szervezésére vagy a motorkiállításokon látható gyenge és drága szereplésre gondolni. Különbséget tesz a dealerk közt és asszerint kapják az árrést a motorokból ezért egyes kereskedők 6% haszonnal ugyanazon az áron adják a motorokat mint amennyiért más kereskedő kapja.
Bocs, ha kicsit messzire mentem de ez már kikívánkozott belőlem.
A mai motorok közt nincs már nagy különbség, nagyjából ugyanazt tudják. A Honda megbízhatóbb, a Suzuki pályásabb. Szervízekben jobb a Suzuki, de gyakrabban is van rá szükség. Ülj fel mindkettőre és vedd meg azt amelyiken kényelmesebben elférsz, vagy amelyik jobban tetszik.
Ha racionálisan akarsz dönteni vedd meg a Hondát! ( és tartozz közénk! )