Igen van, sőt még helyzetjelző is.
De csak "benne" van mivel 30W-os robi lámpa!
Este mintha sötétített plexivel motoroznák
~6e körül volt az idomba építve Dúzs Petitől.
Szerintem újat nem érdemes venni, inkább 1-2 éveset vegyél, az már közel 1 millával olcsóbb is lehet és azok még biztos jó állapotban is vannak.............ja és persze csak szigorúan Hondát!!!!!!!
Szia csabi6k!
Inkább Hondát vegyél, jobban jársz!
Viszont a GSR-ről többet a GSR topicban tudhatsz meg!
Ott többen is válaszolnak majd neked, mint aktív GSR
felhasználók, tulajdonosok, Suzuki fan-ok...
Életem első motorvásárlása előtt állok. Nem nagyon motoroztam még sosem, de nagyon tetszik. A GSR -t néztem ki, mint első motor. Nagyon tetszik. Véleményetek szerint kezdő motornak mennyire alkalmas?
Meg hogy érdemes venni? Használtan, vagy újonnan. Anyagi okok miatt jó lenne a használt. Csakhát ott meg nagyon oda kell figyelni. Ha valakinek van valami tanácsa azt szívesen venném.
köszi
úúhh...
úgylátom másnak is van szitálás miatt balesete. az nem alszik hiába van kormánylengéscsillapító.
de ne add fel, én már másnap ráültem volna ha tudtam volna....
Na jó legyen! Nem éppen ebben a tartományban szoktam használni,
most elszóltam magam a francba. Tudom, akkor adjam el
De nem-nem , meg marad sokáig (legalábbis remélem)
Nem tudom még mi lesz a sorsa, egyenlőre a garázsba van belapátolva.
Nem alkatrész kell hozzá, hanem egy komplett, esetleg elől sérült donor. . Na meg akire rábizhatnám , az éppen bevasalt lábbal a kórházban figyelget .A váz lényegi része egyben van, egy motorfelfogatás és a bal segédváz felfogatása szakadt le.Persze alaposabban meg kell vizsgálni majd.
Ha kétséges, inkább hagyom a fenébe, veszélyes lehet a kókányolás.
Kicsit elment a kedvem a motorozástól.
A kérdésedre már válaszoltál is
"ezért kérdeztem hátha valaki leírja nekem a tapasztalatot, hogy ne közlekedjek a motorral"
"mert én kipróbáltam tiltásnál váltottam 5-ös ig" Pláne közúton ne, ímert téged is
foldozgatni fognak (ez a tempó cirka 230-240 lehetett!!! ). Na és persze megint
elvesztenénk egy szép 929-et. Tehát csak ésszel. Apropó az adatlapodra
biggyeszthetnél fel valami képet a cibberről, na és persze magadról, hogy ne csak egy
féhér képnek írogassunk
Semmi gond a 929-el, csak szar gané úton vigyázni kell vele.Ha elkönnyül az eleje kanyarból kifelé, vagy váltásnál, szeret becsapkodni a kormánya.Jó uton azt csinálhatsz vele amit akarsz.285-öt mentem vele autópályán, és meg sem rezzent.Egy kormánygátló megoldja a dolgot, az enyémen nem volt.
A haveromat rendbeszedik, szépen gyógyul, hosszú idő lesz, de rendbejön.
NEM azért írtam oda hogy bunkóskodjak csak rég óta nem írtam és elfelejtettem, hogy ő e-mail ben megkapja a kérdést csak most újra vettem CBR-t. 929-est és gondoltam, hogy hátha van róla írva és itt láttam és olvastam mitörtént , ezért kérdeztem hátha valaki leírja nekem a tapasztalatot, hogy ne közlekedjek a motorral.Mert már ki próbáltam nem bírtam ki meg persze ki kel próbálni, mert én kipróbáltam tiltásnál váltottam 5-ös ig de egyenlőre nem éreztem semit nem szeretnék meghalni!!!!! Remélem a srác jól van mi a helyzet vele?????
De csak "benne" van mivel 30W-os robi lámpa!
Este mintha sötétített plexivel motoroznák
~6e körül volt az idomba építve Dúzs Petitől.