Gratula a vételhez! Biztos zsír hangja van azzal az "Aprókavics"-csal.
Ha bármi kérdésed van csak mondd. Nekem nem FS hanem a sima F4i van de végülis majdnem ugyanaz.
Szia Gábor!
Kicsit ha lejebb görgeted az oldalt akkor pont ezt a tipust részleteztük.
2000-res Motorrevüben találtam róla elősször leírást.
Ja ha már ilyen szép mocit vettél tegyél fel róla képet az adatlapodra.
És ha még a település rovatot is kitöltöd akkor, lehet, hogy találsz más
FS tulajt a környezetedben
Sziasztok!Szeretném a motorom fényszóróját lesötétíteni!Nem szeretném sotétítő festékkel lefújni inkább érdekelne egy fényszórómaszk!CBR600F re 2005 ösre!Nem tudom merre induljak el ezügyben!
Ha valaki tud ebben segíteni nagyon megköszönném!Két képet azért csatolok hogy miről is beszélek!
Szerintem nagyon jól néz ki!
Most vettem meg az első motoromat,egy "CBR 600 F Sport"-ot.Gondolom,hogy nem nyúltam mellé,meg már mióta megláttam ki vagyok feszülve érte,de mivel senkinek sincs a környezetemben,gondoltam Ti biztosan tudtok segíteni.Szóval hiába kerestem erről teszteket,leírást bármit,pedig szeretnék olvasni,tudni róla minél többet.Ha valakinek van bármi anyaga ,netán egy ilyen gépe,jelezzen vissza legyen szíves.Vagy itt a fórumon,vagy a "fulopg@gmail.com" emilcímen.Mindemellett szeretnék a clubról is tudni.Hogyan lehet csatlakozni,mi kell hozzá,mivel jár,stb.
Gyere ide:http://www.cbr-club.hu/board/
Hatótávolságot nem tud kijelezni. Az óra beállítását mindig elfelejtem,aztán kikísérletezem.Dunlop 208RR-em volt. Most Dunlop Qualifier van fenn.6-7000 -re elég és jól tapad pályán is.
Egy Hornet költségei (mert gondolom a 600-asra érted) kb ugyanazok mint egy F4-esnek.
Először ugye 1000 km-nél elviszed a szervizbe ilyenkor kap egy új szűrőt meg rendes szintetikus olajat.
Ez kb 10-12 ezer Ft.
Aztán 6000 km-nél a következő kötelező szerviz és így tovább 6000-enként. Én ilyenkor mindig lecserélem az olajat de erre sokan fogják mondani, hogy felesleges ilyen rendszerességgel (én nem sajnálom tőle).
Aztán sorra kapja majd az új dolgokat: légszűrő, fékbetétek, lánc, gyertyák.
A gumikat (anyagától/használattól függően) lehet kb 10.000 km-enként cserélni, ez megint kb. 30-60 ezer Ft.
Kötelező-biztosítást egy negyedévre 5800 Ft körül fizetek, meg CASCO-t: havi 7000 Ft.
Súlyadó ugye megszűnik helyette teljesítmény-adó lesz ez 110 LE-re egy évben kb 24.000 Ft (hogy szopjanak le).
Egy szezonban megyek vele kb 10-12 ezer km-t, 5-6 literes fogyasztással, ezt ki tudod számolni.
Na, kb ennyi a költségvetés.
Gószt tőled szeretném megkérdezni,mert látom van egy 600F-ed hogy mien gyakran kell vinni a szervízbe ill. az álltalában menyibe van.Nemtom te menyit fizetsz a biztosításra de egy Hornetet menyivel lehetne olcsóbban fenntartani(szervíz,biztosítás,gumik stb...)
Én szedtem le őket mert egy ideig így jártam vele. (Eltanyáztam és fényezni kellett)
Amúgy mindig feketében nyomultam ezért is hívnak így a barátaim - Ghost Rider után. :)
Igen az F4i azér i mert injektoros. A FS szintén az, csak azért S mert sportosabb változat (pl az osztott ülés).
Én azért vettem F-et és nem RR-t mert nem pályázok hanem (tempósan) túrázok.
Mindenesetre túl magas embereknek (180 fölött) nem ajánlom mert hosszabb úton nekik kényelmetlen!
Nyugi, azért tisztában vagyok vele, hogy nagy ugrás most ez a dög, főleg a sok kihagyás után. Ez a szezon arról fog szólni, hogy tegeződő viszonyba kerüljek vele, és lehetőleg csak messziről integessek a fényezőnek...
Szia majors!
Egyelőre még 0 km-t tettem bele, mivel most januárban hoztuk el a kicsikét, illetve egy-két beállítgatás még vár rá... ...utána majd vele alszom...
Ha bármi kérdésed van csak mondd. Nekem nem FS hanem a sima F4i van de végülis majdnem ugyanaz.
Mintha az egyik 2005-ös Motorrevüben lett volna róla valami.
googli
Kicsit ha lejebb görgeted az oldalt akkor pont ezt a tipust részleteztük.
2000-res Motorrevüben találtam róla elősször leírást.
Ja ha már ilyen szép mocit vettél tegyél fel róla képet az adatlapodra.
És ha még a település rovatot is kitöltöd akkor, lehet, hogy találsz más
FS tulajt a környezetedben
Ha valaki tud ebben segíteni nagyon megköszönném!Két képet azért csatolok hogy miről is beszélek!
Szerintem nagyon jól néz ki!
Most vettem meg az első motoromat,egy "CBR 600 F Sport"-ot.Gondolom,hogy nem nyúltam mellé,meg már mióta megláttam ki vagyok feszülve érte,de mivel senkinek sincs a környezetemben,gondoltam Ti biztosan tudtok segíteni.Szóval hiába kerestem erről teszteket,leírást bármit,pedig szeretnék olvasni,tudni róla minél többet.Ha valakinek van bármi anyaga ,netán egy ilyen gépe,jelezzen vissza legyen szíves.Vagy itt a fórumon,vagy a "fulopg@gmail.com" emilcímen.Mindemellett szeretnék a clubról is tudni.Hogyan lehet csatlakozni,mi kell hozzá,mivel jár,stb.
előre is köszönöm
Fülöp Gábor
Hatótávolságot nem tud kijelezni. Az óra beállítását mindig elfelejtem,aztán kikísérletezem.Dunlop 208RR-em volt. Most Dunlop Qualifier van fenn.6-7000 -re elég és jól tapad pályán is.
Először ugye 1000 km-nél elviszed a szervizbe ilyenkor kap egy új szűrőt meg rendes szintetikus olajat.
Ez kb 10-12 ezer Ft.
Aztán 6000 km-nél a következő kötelező szerviz és így tovább 6000-enként. Én ilyenkor mindig lecserélem az olajat de erre sokan fogják mondani, hogy felesleges ilyen rendszerességgel (én nem sajnálom tőle).
Aztán sorra kapja majd az új dolgokat: légszűrő, fékbetétek, lánc, gyertyák.
A gumikat (anyagától/használattól függően) lehet kb 10.000 km-enként cserélni, ez megint kb. 30-60 ezer Ft.
Kötelező-biztosítást egy negyedévre 5800 Ft körül fizetek, meg CASCO-t: havi 7000 Ft.
Súlyadó ugye megszűnik helyette teljesítmény-adó lesz ez 110 LE-re egy évben kb 24.000 Ft (hogy szopjanak le).
Egy szezonban megyek vele kb 10-12 ezer km-t, 5-6 literes fogyasztással, ezt ki tudod számolni.
Na, kb ennyi a költségvetés.
Amúgy mindig feketében nyomultam ezért is hívnak így a barátaim - Ghost Rider után. :)
Az idomokat te pucoltad le a vasról, v. igy vetted?
A hasonló nevű rider miatt tökfekete?
Én azért vettem F-et és nem RR-t mert nem pályázok hanem (tempósan) túrázok.
Mindenesetre túl magas embereknek (180 fölött) nem ajánlom mert hosszabb úton nekik kényelmetlen!
De csak óvatosan eleinte, meg ne lepjen
Kawagirl! Köfike... (a baby nevében is)
Aztán nagyon vigyázz rá
Egyelőre még 0 km-t tettem bele, mivel most januárban hoztuk el a kicsikét, illetve egy-két beállítgatás még vár rá... ...utána majd vele alszom...