k...ra nem a sebeség miatt szitált be nekem az egyik roknom pont tankolt a agipkútnál és láta és a sebeség k....ra nem volt még kető kiló közelébe se remélem megérted, hogy miért kételkedem tán műszaki hiba volt már a helyszinen akkor a tanúkmondták!!!!!!!
Ja ahogy tán a tanuk elmondták k....ra nem kerekezett!!!!!Na mindegy ezt meg nemtudjuk sajnos változtatni,az a lényeg, hogy sajnos megtörtént.sajnos mittudtok a srácról hol melyik korházban van és hol????
Elég érdekes akkor te a ringen se bántod nagyon nagyon persze kis CBR nek a fogyasztásához hozzá jött az is, hogy az autópályán jártam dolgozni mindig nagysebességel.
Ja éntudom, hogy mit tud a járgány és igazat adok neked, hogy 450-méter hoszú szerintem a gyárnak a kanyaráig. De ha minden igaz jövő héten járok arra és megmérem.A baleset nem ott történt és az a kis szakasz BIZTOS NINCS 450-MÉTER szerintem.na de ezt már biztos nem mi döntjük el!Kérdésem lenne, hogy a tied kb menyit evett 100-on és olajat menyi km-erenként cseréltél. Mert a régi CBR 600-as kb 8 lityit kajolt.
A kanyarkimenettől 450 m-re történt.A 929-es nitró és turbó nélkül álló helyzetből 400 m-en 200-210-re gyorsul kb. De ezt te jobban tudod, hiszen ez van neked is .
Nekem ne próbáld már megmagyarázni, hogy milyen az az útszakasz. Ha rendesen választja meg a sebességet ahhoz az útminőséghez, nem szitált volna be neki. Ennyi.
igen van rajta kormánygátló, de ez egyszerű gyári ami már 1-2 év után elkezd fellevegősödni (naná hogy én is utána tudtam meg) az alján van 1 kis csavar amin fellehet újra tölteni.(persze a szervizkönyv azt írja do not cover)
megis tettem, és volt benne buborék rendesen.
ha teli van olajjal akkor szépen folyamatosan csillapít, de ha levegős akkor a buborékok hirtelen átszaladnak a furatokon, (és maga a csillapító is ugrik) nem pedig lassan mint a sűrű olaj.
és ha mozgás közben a levegő szépen összekeveredik az olajjal, felhabosítva azt.....akkor az egész 1 nagy szar lessz... de csillapítás nem lesz.
nos ezért cserélik le sokan a kormánygátlót.
Komoly!! Ciki nem ciki én is csináltam egy "vázlatot" ami
hasonlóan szépen sikerült! De sajnos én a melóhelyen
csináltam. Majd hétfőn fölrakom.
Az enyémre már mondta egy benzinkutas:"ez egy hatszázas?"
vmi fekete matricát rakok a másik felére, de rajtszám nem biztos hogy lesz, meg a farokidomra is rakok fekete matricát vagy festést....ilyasmit mint ami nekem gyárilag is van....de még nem tudom milyen legyen mert a fehér tankhoz nem illik a full piros festés pedig az lenne a legegyszerűbb....lehet ugyanolyan lesz mint az eredeti....
2misiért és még 50eforintért nem érdekel vkit egy CBR600RR Akrapoviccal, Hyperpro kormánygátlóval, fém fécsövekkel, GSG bukógombával, üléstakaró idommal? Nagyrészt nyíltnapokon pályán használták, nem éppen súrolva a motor határait. Mondjuk tavaly párszor edzegetett vele a Talmácsi Gabi, de az első beindítás óta a Székely Zsolt versenyszerelője folyamatosan szervízelte a motort, szóval tipp-topp állapotban van. Világéletében keréken volt a gép, az oldala sosem ért talajt. Körülbelül 7000km van most benne és épp egy szalonban áll.
Hitel, és bármi egyéb ügyintézés beleértendő az árba!
Ha vkit érdekel, akkor bátran hívjon a 20/399-8694 céges számon, vagy esetleg a 70/5448635-ön.
Molnár Dénes
alias DennyM :)
figyelj ha te nem tudod hogy kÖzlekedett akkor ne Írj semmit elmondÁsok szerint egyenes Útszakaszon tÖrtÉnt az 471 agip kÚt elŐtt v. egy kicsit utÁna az aszfalt tÖkÉletes ami a tÖbbi rÉszre nemjelemzŐ!nekem azÓta volt arra dolgom És meg Áltam nÉztem a fÁt És a kanyart debrecen felŐlit Én mÁr motoroztam arra, hÚztam neki azt a kanyart max120-130-al lehet bevenni de mÁr akkor is Át mÉsz a szembejÖvŐ sÁvba! onnan akÁrhogy is cibÁlod fizikai kÉptelensÉg, hogy 250-300mÉteren az a motor felgyorsÚljon 200-ra termÉszetesen vannak kivÉtelek ha a gÉp nitrÓs És turbÓs.{egyszere}
Még egy dolog! Ha ilyen egyes lámpát szereltetsz be vele, szerintem középre rakasd.
Én is oda akartam, de Peti lebeszélt róla, mivel szerinte nem fért volna el a fejidomtartó
konzol miatt! De elfért volna Úgy jobban nézett volna ki. Láttam már olyat tavaly az
egyik H. ringes nyíltnapon, és be kell, hogy valljam jobban nézett ki.
megis tettem, és volt benne buborék rendesen.
ha teli van olajjal akkor szépen folyamatosan csillapít, de ha levegős akkor a buborékok hirtelen átszaladnak a furatokon, (és maga a csillapító is ugrik) nem pedig lassan mint a sűrű olaj.
és ha mozgás közben a levegő szépen összekeveredik az olajjal, felhabosítva azt.....akkor az egész 1 nagy szar lessz... de csillapítás nem lesz.
nos ezért cserélik le sokan a kormánygátlót.
(nekem nincs rá zsé , csak újratöltöttem)
hasonlóan szépen sikerült! De sajnos én a melóhelyen
csináltam. Majd hétfőn fölrakom.
Az enyémre már mondta egy benzinkutas:"ez egy hatszázas?"
Matrica v. fényezés lesz az üres oldalon?
Azt, hogy a halálodat akarom
Nem-nem. Képet pedíg tessék felrakni!!!
2misiért és még 50eforintért nem érdekel vkit egy CBR600RR Akrapoviccal, Hyperpro kormánygátlóval, fém fécsövekkel, GSG bukógombával, üléstakaró idommal? Nagyrészt nyíltnapokon pályán használták, nem éppen súrolva a motor határait. Mondjuk tavaly párszor edzegetett vele a Talmácsi Gabi, de az első beindítás óta a Székely Zsolt versenyszerelője folyamatosan szervízelte a motort, szóval tipp-topp állapotban van. Világéletében keréken volt a gép, az oldala sosem ért talajt. Körülbelül 7000km van most benne és épp egy szalonban áll.
Hitel, és bármi egyéb ügyintézés beleértendő az árba!
Ha vkit érdekel, akkor bátran hívjon a 20/399-8694 céges számon, vagy esetleg a 70/5448635-ön.
Molnár Dénes
alias DennyM :)
Miellőbi Tavaszt skacok!
Én is oda akartam, de Peti lebeszélt róla, mivel szerinte nem fért volna el a fejidomtartó
konzol miatt! De elfért volna Úgy jobban nézett volna ki. Láttam már olyat tavaly az
egyik H. ringes nyíltnapon, és be kell, hogy valljam jobban nézett ki.
Lehet, hogy ha te veszed és építteted be vele, úgy olcsóbban kijössz
Műszakin ha szigorúak jól jöhet!