Nekem a 929 5.-ben 262-nél tiltott , aztán 6.-ban már nem igen gyorsult sokkal tovább.267 volt a legtöbb , amit alattam ment.100kg vagyok.Egyébként ez a motor egyéni hibája volt (ha lehet a reálisabb adatot közlést hibának nevezni), mentem másikkal , és símán elment 290-ig , de egyértelműen csalt!270 a max gyári vége.Ezt egy magyar sufni tuning nem fogja megnövelni jelentősen.Az enyém tök széria volt , csak egy K&RJ dob volt rajta.
A lényeg , hogy semmi baj nincs a 929-el , nagyon szerettem , egy kicsit bálnásabb volt , mint egy korabeli gixxer 750 , meg egy kicsit lassabb is , de nagyon kezes volt gátló nélkül is , akár közúton , rossz úton is , akár pályán gyors tempóban.A lengővilla megoldás anno nagy újítás volt (hosszabb volt ezzel a megoldással , így kevésbé ágaskodott) , de nagyképűség lenne azt állítani , hogy érzem a különbséget egy normállal szemben.Most K5-öm van , de szívesen gondolok vissza a Hondára , ami igen sok meredek helyzetben megoldotta a problémát.A kuplung volt a gyengéje , az "robbant" szét állítólag , ez nálam nem jött elő , amikor eladtam 29000 volt benne.Szerintem nagyon szép motor , én egyből beleestem , a tied is szép volt , remélem nem végzi méltatlan helyen!Én becseréltem a Full-Gasnál egy fekete ezüst k5-re (ez is fekete ezüst volt) , két hét után elvitték.
Az fZR 600-at sem írnám le , sőt , semmilyen motorkerékpárt anélkül , hogy legalább egy szezont ne gurultam volna vele , lassú-gyors tempóban.
A k5 után is azt mondom , nagyon jó motor a 929 , ha műszakilag egyben van!
Volt ilyen is , de így nagyon gagyi volt !
2db 50W-os ködlámpa volt beépítve.
Az egyik útra volt állítva tompítottként,
a másik pedíg fácánokra hordott fényszóróként
Személy szerint sem a CBR600-at sem a GSR-t (ez is majd 100 LE) nem ajánlanám kezdő motornak.
A CBR 400-ast inkább, bár az is egy kis veszedelem.
Ha mindenképp 600-ast szeretnél akkor inkább egy V-2-est ajánlanék. Max egy SV 650-t.
sziasztok , kis késéssel de még asszem ma belefér hogy minden kedves honda fannak buékot kivánjak . mennyire jo idő van már , de sajna ma is meghalt egy mocis itt szolnokon :( és ezuton is kivánok balesetmentes km eket meg boritásokat :)
sajnos ez van...most csak németül találtam meg a felhívást:
Dieses Schreiben ging von Honda Deutschland an alle betroffenen Halter.
Offenbach, 26.01.2001
Wichtige Mitteilung zur Betriebssicherheit Ihres Motorrades Rückruf Kupplung
Sehr geehrte(r) HONDA-Fahrer(in),
wir danken Ihnen für das in die Qualität unserer Produkte gesetzte Vertrauen, welchem wir nicht zuletzt durch eine sorgfältige Produktbeobachtung Rechnung tragen.
Leider mussten wir im Rahmen unserer laufenden Kontrollmaßnahmen feststellen, dass bei den Fahrzeugen der Modellreihe CBR900RR der Kupplungskorb oder der motorseitige Kupplungshebel brechen können.
Ursache für diesen Mangel sind Schwingungen, die beim Anfahren mit schleifender Kupplung und hoher Drehzahl auftreten können. Bei einem solchen Bruch besteht die Möglichkeit, dass das Hinterrad blockiert oder dass die Kupplung nicht mehr betätigt werden kann. Sollte es zu dem oben beschriebenen Mangel kommen, kann die Betriebssicherheit des Fahrzeuges nicht mehr gewährleistet, bzw. ein Sturz des Fahrers nicht ausgeschlossen werden.
Wir haben dafür Sorge getragen, dass die betroffenen Kupplungsbauteile Ihres Fahrzeuges von Ihrem HONDA Vertragshändler kostenlos getauscht werden.
Bitte vereinbaren Sie unverzüglich mit Ihrem HONDA Vertragshändler einen geeigneten Termin und bringen Sie unbedingt dieses Schreiben mit, da die abwicklungsrelevanten Daten im Adressaufkleber enthalten sind.
Ihre Anschrift haben wir für Rückrufmaßnahmen zur Beseitigung von erheblichen Mängeln für die Verkehrssicherheit oder die Umwelt (§ 35 Abs. 2 Nr. 1 Straßenverkehrsgesetz) am (DATUM) vom Kraftfahrt-Bundesamt erhalten.
Für den Fall, dass Sie Ihr Fahrzeug zwischenzeitlich verkauft haben, möchten wir Sie freundlichst bitten, diese wichtige Information umgehend an den neuen Halter weiterzuleiten.
Vielen Dank für Ihr Verständnis.
Mit freundlichen Grüßen
Honda Motor Europe (North) GmbH - Kundendienst Motorrad -
Igen is én jobban elvagyok a kis FZR-emmel!!! (amit Imi készített és nagyon pöpec) A kis YAMAHA nem robban szét alattam! Jó tudom szerinted nem így volt! A 250-et meg te montad többször is ezen a fórumon! Kíváncsi leszek én arra az "igazság"ügyi szakértői véleményre! Az biztos hogy érdekes lessz! Valami nagyon nem OK itt!!! Na jó motorozást mindenkinek ebben a korai tavaszban, széles utat, ingyen benzint és gumi fákat!!!
Én nem tudom hogy ki akar kit csak akik látták azok mondták, hogy ha mégis ha a randőrség olyan ítéletet hosz, hogy a srác volt a hibás mert nagyon gyorsan ment akkor ők el mondják, hogy mit is láttak!!!
Hello!!
Sajna még nincsen CBR-em de ezen szeretnék segíteni. Nekem egy Hinda XR125-ösöm van, kitűnő esztétikai, motorikus állapotba, 2005ös modell. Eztszeretném egy 125-ös CBR-re elcserélni. Ha vkit érdekel kérem hívjon.
Tel.:06302581420 vagy msn:zsoltzachar@hotmail.com
Kérdésem az lenne, hogy mennyire érdemes CBR600 F-et venni kezdő motornak. Igazság szerint én most kezdeném el a motorozást. Nagyon tetszik ez a motor és még kényelmes is. Egyedül a plexi miatt félek tőle, mert nem érzem a sebességet. Naked -et venni ez miatt....Nakedből a Suzuki GSR érdekelne, nem tudom kinek mi a véleménye.
Ha van valakinek valami tanácsa, azt szívesen venném. Meg ha tudtok tanácsot adni használt CBR vásárlás területén annak is örülnék.
Köszi
Azt hogy mi történt valójában, az igazságügyi szakértői véleményből tudhatjuk meg.
A helyszinen még nem volt ennyi tanú, de gyűlnek lassan. A végén kiderül, hogy komoly kis tömeg ácsorgott ott éppen. Lehet, hogy az én rokonaim is pont ott tankoltak?
Szerintem a 929 nem fos, és nem is moslék.Bár te biztosan jobbakhoz vagy szokva, pl. az FZR600-hoz .
Szó nem volt róla, hogy 250-el ment, nem tudom honnan veszed.
Rc211: az arcod vállalása nélküli hülyézés girbegurba-pihepuha kis gerincre vall.
Tényleg, ki fog pereskedni kivel?
Igazad van.ezek a h...ék k....ra nincsennek képben vagy soha nem motoroztak. én nem ismerem a srácot csak hallottam meg párszor láttam motorozni nem értem miért nem versenyzett soha szerintem bármijen kategóriába megállta volna a helyét a srác több ember szerint is így motorozott!!!!!!!!!!!!!!de kívánok neki sok egéséget és amit írtam rokonom látta az egészet és ha per lessz a dologból akkor tanuskodik.bármikor!!!!!!!!!!!!!!
Most nézem! Ennyi hülyeséget összeírni! Ba...tok meg! Nem értitek hogy azt a moslék 929-et anno ugy csinálták meg hogy a lengővillája a váltóba csatlakozik és nem a vázba! Jah és azért próbálta ki a srác mert a 2-est kidobta! Ezt akarta megnézni! 2- üres, 2 üres, 2 üres aztán csattánás..... Nehogy azt mondjátok hogy 2-esbe megy az a szar 250 et! Kunmadarason 400m 210 a max egy 929-től! Imi 300 m alatt 250 :) Érdekes! Lehet tényleg volt benne nitro vagy nagy volt a hátszél :) Még 3 ba se megy annyit! Jah és olajos volt az eggyik cipője! Érdekes! Főleg ha nem a motorral eggyütt csapódott be! Mert ugye a tankal eggyütt repült át az út másik oldalára! Szóval, szerintem meg itt nagyon sokak szerint is mert logikus, a motor blokkja már a becsapódás előtt szétrobbant! (több mint valószínű hogy elszállt belőle a 2-es) Ami nem is lenne olyan nagy baj de mivel a lengővillát a blokk tarja...... :( Persze érdekes hogy azóta a Honda már nem gyárt így motorokat! Csak a 929 meg a 954 volt ilyen! Ezeken kívül amugy semmi bajom a Hondákkal! Amugy elég érdekes ez az egész! Jah meg rossz út! Sámsonnál az eggyik legjobb ott az út! Meg Imi úgy ismerte azt az utat mint a tenyerét! De a lényeg az hogy 130 körül ment és nem ő volt a hibás! Nem láttátok még motorozni! Vicc az egész hogy egyenes úton esett el és ráadásul mind a két kerék a földön volt! 100% hogy nem ő volt a hibás!
Nem tudom, hogy miből lehet választani.
Azt is mondhatnám, hogy nem értek hozzá.
Eddig inkább csak olvastam róla, és azt írták, jó ha van.