Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt nem mondták mi lehet az az i betű?
I= injektor? 2000-től az összes injektoros, az FS is
Bár az amcsik a VTR-t is RVT-nek hívják
Szép a Baby-d! Tekertél már bele sok Km-t?
Fecó!
Sorry, de vigyorgok ezerrel, mert ezzel a témával mentem kedves clubtársaim idegeire...
FS vs. F4i stb. kérdésemre alábbi választ kaptam: az f4 az f, az fs az f4i made in america. A piros-fehéret én is nézegettem, ámérikái verzsön. Lehet, hogy még mindig eladó egy piros-fekete FS Dunakeszin: naggggyon gyönyörű, hibátlan állapotban van, el is vittem volna, ha nem jön közbe a babym (RR)...
Amikor motorvétel előtt álltam rengeteget olvasgattam utánnuk.
Innen a 2000-res Motorrevü is. Ajánlom neked is!
A közös motorozást kicsit nehéz lenne összehozni!
Zala megye kicsit távol van Heves megyétől
Sok sikert a vásárláshoz!
Persze, hogy tegezhetsz. Azért, mert eggyel több lamellája
van az FS-nek, még nem kell álltalánosítanod, hogy tönkre megy
a használt F4-é! Egyszerűen arról volt szó amikor kiadták
2000-ben az új F4 szériát, hogy készítenek egy közúti használatra
való(F) motort, és csinálnak egy picit pályásabbra alakított (FS) szériát.
Bár futóműhöz, fékekhez... nem nyúltak
Olyan emberkével kellene beszélned, aki hajtotta mindkét példányt,
mert én azt is el tudom képzelni, hogy ez az egész "sportosítás"
csak parasztvakítás; pénzbeszedés...
Szerintem "hétköznapi" felhasználásra mind a kettő tökéletes.
A nagyobb terheléstől pedíg csak gyakrabban kell cserélni a
lamellákat és esetleg a rugókat! De ez csak
az én véleményem! Nem vagyok szerelő
Kuplung árakat sajna nem tudok, de a márkaszervízek esetleg
bontók biztosan tudnak segíteni neked! Régebben én is gondolkodtam
ezen a tipuson Szép, tartós...Rengeteg fut belőle a Magyar utakon.
Na mentem mert reggel megyek melózni,azért tényleg köszönöm a részletes felvílágosítást rendes vagy,majd talán egyszer gurulhatunk is egyett együtt Ja nehogy félre értsd nem randimeghívás ez
Akkor ez lenne a sima amiben 7 lamela van igaz Basszus most veszem észre milyen hülye vok,és én meg egy ilyent szeretnék venni márciusban,aztán azt se tom melyik mien Ezen csak röhögni lehet
De attól még ugye hogy az F4-nek csak hét lamelája van az FS-el szemben attól még azért megbizható a kuplungja,nem fog nekem egy esetleges Max-karikától vagy rákuplungolástól szarrá menni???????
Ja és láttom Neked is már bocs a tegezésért több motorod volt,ha esetleg egy rossz vétel miatt egy ien motor jutna hozzám akkor kb menyibe fájna egy kuplungszerkezet?
Hoppá! Most találtam meg a Motorrevü 2000.12. számát,
amelyben ezzel a mocival foglalkoznak! Itt felsorolják a
különbségeket az F és FS között az FS javára:

-szelepeket dupla rugók nyomják vissza
-beömlő vezérműtengely 0.3 milliméterrel kevesebbet nyit
-hét kuplung lamella helyett nyolc van
-könyebb a generátor forgórésze
-fekete a váz(mint a képen, amit belinkeltél!!)
-jobban lépcsőzött ülés (mint amit belinkeltél ismét!!)
és végül nincs központi állványa, ahogy a te képeden lévőn se látok!!
Ergó ami a képen van az egy FS (az előző hozzászólást kicsit elhamarkodtam ),
de akkor is amcsi változat!!
Szerintem ez egy amerikai gyártmányú F4
Tele van prizmákkal + még Mo.-on nem láttam ilyen fényezéssel!
Köszönöm szépen!!!Ja és akkor ez most melyik mert F4i-ek van hírdetve.Akkor ez most az vagy nem
Hello
Az FS 2 Le-vel erősebb, erősitett a kuplungja.
+a látható dolgok: ülés, idom.
Fs-el mentem 1-2-szer, kellemes motor, persze kb 100 km után nem lehet többet mondani róla.
Hellótok!!!Érdeklődnék hogy volt-e vkinek tapasztalata egy Honda CBR 600F4i-vel kapcsolatban,ja és hogy mi a külömbség az F4i és az FS között Ellőre is köszi.Széles utat
És akkor most mi lesz, a Red Fox becsatlakozik alegységnek? :)
Köszi, még körülnézek mi a pálya, gomba ügyileg.
Helló annál a bakelitet a rézre öntik rá.erőseb, szebb! többet kibír
Azért mert ha szerencséd van akkor csúszásnál/borulásnál nem kopik le az egész gomba csak az a betét, amit utána kicserélhetsz!
nem értem a drágábbik bukógomba anyagát, miért rézbetétes? nem korrodál? jobban csuszik az aszfalton? szebb?
Vedd fel a kapcsolatot Fullsyntetic-kel az az Matska-val most nevezte át magát,
legalább is ezt írta az üzenőfalon!! Motorszerelés topic 1063-as hozzászólásában
azt írta megvan neki! Cserébe töltsd ki az adatlapodat!!!! Itt ez így szokás
Köszi az infót. A festésre én is gondoltam, az nem akkora gáz. Azt viszont nem tudtam, hogy két gomba létezik, ha jól értem.
Mi a különbség a festetlen bakelit, a keményebb és festett, és a rézbetétes gomba között?
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni két témában.

1. Ősszel vásároltam egy amerikai CBR 954 RR-t. A problémám, hogy az eladónak nem volt meg a használati utasítás a motorhoz, így fogalamam sincs, hogy a műszerfalon hogyan tudom beállítani az egyes funkciókat. Természetesen a km számlálót tudom nullázni, meg az időt beállítani, de tudomásom szerint a hatótávolságot is tudja számolni a motor amit viszont nem találok akárhogy is nyomkodom a gombokat. Mindenesetre ha ezzel kapcsolatban van valakinek infoja az legyen szíves megosztani velem.

2. Milyen típusu gumi rá a legjobb? Valami olyanra gondolok ami jó közútra is de azért a pályán is megállja a helyét. És lehetőség szerint többet bír 2-3000 km-nél. Eddig a 600-as gépeimen Dunlop D208-at használtam, de nem tudom hogy az erősebb motor mennyire "enné" meg ezt a típust. Szóval akinek 954-ese van az írjon néhány sort az eddigi gumi tapasztalatairól

Köszi. További globális felmelegedést, éljenek a januári motoros túrák
Figyelj a fehéret le tudod festeni.A felsőt: a felső váznyúlványt ami felülről fogja a bllokot azt át fúrni{meg fontoltan fúrni mert ha nem akkor nem lesz szimetrikus a két oldal!és csak egyszer fúrni!} és menetes szárat méretre vágni a furatba beledugni és csavarral le kontrázni a váz hoz! a gombát is két oldal ról le kell kontrázni. Az alsó : ami a kartelházat fogja csavar azt kivenni és optimális hosszúságu és méretű menetes szárra kicserélni le kontrázni!. A gombát felrakni és le kontrázni őket . Az idomot csak fúrni kell a gombán tudsz alakítani, hogy megfelelőlegyen.
Figyelj a fehéret le tudod festeni.A fels�t: a fels� váznyúlványt ami felülr�l fogja a bllokot azt át fúrni és menetes szárat méretre vágni a furatba beledugni és csavarral le kontrázni a váz hoz! a gombát is két oldal ról le kell kontrázni. Az alsó : ami a kartelházat fogja csavar azt kivenni és optimális hosszúságu menetes szárra kicserélni le kontrázni!. A gombát felrakni és le kontrázni �ket . Az idomot csak fúrni kell a gombán tudsz alakítani, hogy megfelel�legyen.
A motor fekete, így valami hozzá illő kellene.
Azt sem tudom hova, és hogyan kell felrakni.
Hallottam olyat is, hogy tartó konzollal, vagy anélkül kell felszerelni.
Az sem mindegy, hogy az idomot kell-e fúrni, alakítani, vagy sem?
Ezekben tudsz segíteni?
Helló van több fajta:bakelit amit festeni kell{mertfehér}:2000db, és van a keményebb ami már festett{barna v. bordó} és rézbetétes:4000db