"A világ bármely részén élsz,
és bárki vagy,
Szeretném, hogy légy ma este
egy kicsit boldogabb.
Kívánj igazi ünnepet,
kívánj igazabb életet,
Ahogyan én neked…
Kívánd, hogy mindaz,
amit ma éjjel gondoltál
Ugyanúgy igaz legyen
holnap s holnapután,
Kívánj igazi ünnepet,
kívánj igazabb életet,
Békés karácsonyt mindenkinek!"
Minden CBR Club-os társamnak kívánok áldott, boldog karácsonyi ünnepeket!
Szia,szerintem reális mert valamikor 1-2 szezont a kereskedésben állnak mire eladják,de állapot alapján könnyebb megmondani,ne ijedj meg 40e km-től ha rendszeressen szervizelték még sokáig birja.Üdv Zoli
Szia,köszi a dicsérő szavakat,egyépként ami most van mocim(929) sokkal finomabb kezelhetőségre mint az elöző(919).Tényleg agresszivabb de a kezelö személytöl függ mennyire pl:1be 140nél tilt,2be 188nál.De egy finom suhanásnál is nagyon élvezetes vele gurulni.Üdv Zoli
RR-t nem is akarok. Tényleg túrázgatni kellene, elmenni ide-oda, és közben ne menjen szét a derekam, meg a hátam 5 perc után.
Lenne még egy kérdésem. A hirdetések 99%-ban a futott kilóméterek a mociban 30, és 40 ezer között van. Reális ez egy 10, vagy 15 éves motornál? Én elég kevésnek találom a kilómétereket. Ha évi 5000-el számolunk, már többnek kellene lennie.
Ja, és kösz az eddigi válaszokat.
Nem vagyok olasz párti, de az asszonkád mocija is nagyon szép.
A színösszetétel, a kerekek és a formavilág is tetszik. Én inkább a régebbi sportmocikat kedvelem, világosabb színek és kockásabb formák.
Ezek az új gépek már túl "hegyesek" nekem, túl agresszívek
Ha asszonnyal is szándékozol motorozni, akkor kevésbé RR-ben gondolkodj (szerintem), mert magas a hátulja, lábtartó kb. nyak magasságban... Persze nem mindegy, hogy "anya" mennyire küzdő típus...
Szia.A második cbr-em hajtom az előzőnek a feszabájzója ment szét más baja nem volt.Ha csak túrázni+az asszonyal pár kört gurulni akarsz elég a 600f,ráadásul 900rr-ből csak az sc28ast kapod 600e ft környékén.Üdv Zoli
Na látod ennyire amatőr vagyok. Mi a különbség? Gondolom az RR sportosabb lehet. Mégis te mit ajánlanál, egy nem állatkodni vágyó, néha elviszem az asszonyt is egy körre csávónak?
Nekem a cimbim, akitől vettem a motorom, azt mondta hogy a feszszabályzó legalább egyszer bedöglik a Hondákon...állítólag típushiba. Az enyémen az előző tulaj már javítatta, mert nála bedöglött.
Amúgy szerinte más baja nincs ezeknek...
Nagyon kényelmesek, ezt már én is tudom , a fogyasztása a régebbi modelleknek(F2) 6 lityi körül van. Az újakról 8-9 literes rémhíreket hallottam.
Tavasszal én is be szeretnék lépni a motorosok világába (most is van egy enduróm, de azért ez nem ugyanaz). Szóval először ZZR-t néztem, de azt mondták a tapasztaltabbak, hogy a CBR sokkal jobb. A segítségeteket szeretném kérni, hogy mire figyeljek a vásárlásnál, milyen általános hibái vannak a motornak, ha egyáltalán vannak. Megbízhatóságáról, kényelméről is szeretném ha írnátok, bár visszaolvasva láttam, hogy túrázni is jó vele. Sok pénzem nincsen a motorra, kb. 600 ezret tudok rászánni.
Ja, és 600 ccm-be gondolkozom.
Nyegleo nagyjából egy alkatúak lehetünk, én is 195 vagyok és nem túl széles... Nekem még tankon ülve is leér a lábam. 600 F2 van nekem is. Van egy ismerősöm, olyan kicsi, úgy ugrik fel a krosszmotorra hogy fut mellette egy darabig...
Na félre a tréfát, én is csak bekukkantottam.
Boldog Új Évet Mindenkinek!
és bárki vagy,
Szeretném, hogy légy ma este
egy kicsit boldogabb.
Kívánj igazi ünnepet,
kívánj igazabb életet,
Ahogyan én neked…
Kívánd, hogy mindaz,
amit ma éjjel gondoltál
Ugyanúgy igaz legyen
holnap s holnapután,
Kívánj igazi ünnepet,
kívánj igazabb életet,
Békés karácsonyt mindenkinek!"
Minden CBR Club-os társamnak kívánok áldott, boldog karácsonyi ünnepeket!
Szeretettel: Zseby
Lenne még egy kérdésem. A hirdetések 99%-ban a futott kilóméterek a mociban 30, és 40 ezer között van. Reális ez egy 10, vagy 15 éves motornál? Én elég kevésnek találom a kilómétereket. Ha évi 5000-el számolunk, már többnek kellene lennie.
Ja, és kösz az eddigi válaszokat.
A színösszetétel, a kerekek és a formavilág is tetszik. Én inkább a régebbi sportmocikat kedvelem, világosabb színek és kockásabb formák.
Ezek az új gépek már túl "hegyesek" nekem, túl agresszívek
NyegLeo köszi a választ.
amúgy meg mindegy a magasság, ha már eccer a nyeregbe kerül ...lásd Talmát
a CBR-edről mikor lesz fotód?
üdv!
Nekem a cimbim, akitől vettem a motorom, azt mondta hogy a feszszabályzó legalább egyszer bedöglik a Hondákon...állítólag típushiba. Az enyémen az előző tulaj már javítatta, mert nála bedöglött.
Amúgy szerinte más baja nincs ezeknek...
Nagyon kényelmesek, ezt már én is tudom , a fogyasztása a régebbi modelleknek(F2) 6 lityi körül van. Az újakról 8-9 literes rémhíreket hallottam.
Sok sikert a vásárláshoz!
Tavasszal én is be szeretnék lépni a motorosok világába (most is van egy enduróm, de azért ez nem ugyanaz). Szóval először ZZR-t néztem, de azt mondták a tapasztaltabbak, hogy a CBR sokkal jobb. A segítségeteket szeretném kérni, hogy mire figyeljek a vásárlásnál, milyen általános hibái vannak a motornak, ha egyáltalán vannak. Megbízhatóságáról, kényelméről is szeretném ha írnátok, bár visszaolvasva láttam, hogy túrázni is jó vele. Sok pénzem nincsen a motorra, kb. 600 ezret tudok rászánni.
Ja, és 600 ccm-be gondolkozom.
Köszi a válaszokat.
vagy milyen típusú a 2004-es? és milyen erős? sokat fogyaszt?