Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

B.U.É.K. minden Honda fűggőnek!
Nem semmi kiput szereztél !!!!
Boldog új évet minden CBR-esnek!!!!
BUÉK CBR függők!!!!!!!!!!!!!
B.U.E.K . mindenkinek ....
Gondoltam följebb hozom kicsit a topicot!

Kívánok Sok-sok esés (és eső ) mentes kilométert mindenkinek,
na és persze Boldog Újévet a 2007-es esztendőre.
Hali!

Az igazság az , hogy van egy tuti angolnyelvű szerelési útmutatóm, robbantott ábrákkal fényképekkel, meg minden, de az 95-96-ra vonatkozik, aki leszedte a netről azt mondta nekem, h 97-98-leírás vagy nincs, vagy nincs is ilyen kiadású f3-rom!
Angolul nem tudok, de a lényeg a kép, úgy nézem lényeges külömbség nincs , de gondoltam ti jobban tudjátok!
Örülök, hogy "megúszta" a srác.
A mocidnak sajnos nem volt valami szép "földi élete".
Nyugodjon békében a Honda mennyországban.
Ja, ez volt a 3. eset.
Nyár elején a Sámsoni uton csusztak vele - műanyagosmunka+ 1 tükör, irányjelző
Én a bükkben elcsúsztam 30-al murván -jobb oldal lehorzsolva+ 1 rányjelző
Imi feltette a fára büdösnagy tempóval- tk
Nem.
Összecsavarozták a jobb lábát, úgy néz ki rendben lesz.
Már nincs az intenziven, beszéltem vele többször.
Mindenféle legendákat hallok én is, hogy a helyszinen leszakadt a lába, meg levágták...
A legujabb az, hogy a blokk kettétört menetközben, azért történt a baleset.
Kitalálnak sok hülyeséget.
azt halootam a gyerekről,hogy le kel vágnmi valamelyik lábát,igaz?
meg hogy 28 éves,és 3 gyereke van,meg felesége
én úgy tudom van olyan F3-as, ami majdnem u.olyan, mint az F2-es. Én korábban, mikor majdnem ilyet vettem, csak olyan különbséget véltem felfedezni, hogy a fejidomnál az F2-esen van egy lyuk két oldalt, v.mi légbemenő-féle :) az F3-ason már nincs. Nem tudom hogy melyiket mettől meddig gyártották, de a bikepics.com -on kiderítheted, ha belenézel néhány évjárat képeibe.
aztakurva... félek megkérdezni, de mi van azóta sráccal? Ezért nem szabad odaadni a motort másnak. Hiába tapasztalt szegény, ahány motor annyi féle, és máshogy viselkedhet. :(
Sajnálom a srácot! Jobbulást neki!Tudomásom szerint ez a gép már egy pár srácot odab......ot.
helo,én is most vettem egy f3 ast, enyám az 95 ös de 96/8 havi forgalomba helyezésü , és szerintem másmilyen a hátsó lámpája van a 97esnek asszem , de nemtudom tesztet nemtudsz rola valamitz vagy infot ???
u bassszz... jobbulást!!!
Nagyon komoly!!!
Isten áldja a srácot és legyen mihamarabb egészséges!!!
Hello!
A kezemtöl függ 6-9 liter között, de inkább nyolc az átlag
"98-ig ugyanazok. "99-től volt frissítés de az már F4.
Sziasztok!

Nemrég vettem egy 1997-es cbr 600 f3-as mocit!
Haverjaim kerestek hozzá neten szervíz infót, és azt dobta ki a gép, h 1995-1996 ban gyártottak csak ilyet!
Fehér hátsólámpát vett hozzá a srác akitől vettem, annak a dobozán ez áll: Honda cbr 600 f3 1997-1998-hoz!
Amúgy a szervízinfó, meg stimmel olyan az én mocim is, papírok szerint meg 1997-es!
Most akkor van 1997-1998-as évjárat vagy nincs?
Ha van akkor különbözik az 1995-1996-ostól?
Látszólag nem találtam különbséget!
Nagyon sajnálom, mielőbbi gyógyulást kívánok neki!!!!!!!!!!!!!!!!
Sajnálom szegény ebmert!!!!
jobbulást neki!!!!
Persze ez csak találgatás.Egy tanú volt, szemből, innen lehet tudni, hogy beszitált az egész motor.
Az szerintem biztos, hogy nem elváltotta magát,vagy hasonló.Műszakilag renben volt a gép, rendszeresen mentem vele 250 fölött, de csak hibátlan úton. Itt a 471-esen nem mertem 200 fölé menni, nem szerette a rossz utat.A baleset előtt jöttünk ugyanott a másik irányba úgy, hogy Imi mögöttem ült.Ugy 180 körül húztam max és ott semmi probléma nem volt, meg sem rezzent.
Majd az igazságügyi szakértő mond valamit.
És ez az egész nem egy tapló bunkóval történik, aki apuka pénzén májerkodik, aztán felcsavarodik tudatlan módon valahová, hanem egy kib@szott rendes fickóval, aki rengeteget dolgozik, hogy boldoguljon, akire lehet számitani, ha bajod van, nem azt nézi amikor betolod a motorodat a mühelyébe, hogy mennyit tud lehúzni rólad.
Megnéztem a képeket: nem eccerű.

Jobbulást neki!
Pont ezért nem értem.Nagyon komolyan tud motorozni, rengeteget motorozott, télen nyáron.
Ismeri a cbr összes modelljét, a 125-től az 1000RR-ig mindent hordtak hozzá szervizelni.
Őt vittem magammal amikor motort akartam venni.Mint a legtöbb motorszerelő ő is HONDA fan, lebeszélt a gsxr-ről is. A kormánycsapkodás sem ismeretlen neki, a sajátját is próbálta a múlt héten csillapitó nélkül a Martinkai uton, becsapkodott, de megfogta.Viszont a két utminőséget nem lehet összehasonlitani.