Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2012 Március 3.án megszületett kislányom Pintér Hanna!
mindenekelőtt egy tisztességes adatlap szükséges

amúgy Isten hozott!ha bármiben tudok segíteni,szólj nyugodtan!szerviz,kisebb szerelés,gumizás,etc

néhány elérhetőség az adatlapomon
Nyugodtan szólhatsz, ha erre észak felé veszed az irányt(Börzsöny, 12-es út, M2, Szlovákia, stb.)!
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, meg motorozás terén is kezdő.
Tavaly tavasszal csináltam meg a jogsit egy lepattant ER5-ösön. Utána kölcsön gépen gurulgattam, aztán novemberre jutottam el oda, hogy megtaláljam az IGAZIT egy CBR 600 F4 személyében. :) A telet végigszenvedtem és csak csorgattam a nyálamat a gépre, de ahogy jön a jó idő, biztosan hülyére fogom motorozni magam. Elhülyülésem közben szívesen találkoznék más CBR-esekkel is, ellesni a fortélyokat és meghallgatni a tanácsokat. A fórumot visszamenőleg még nem nyálaztam át, az 1089 oldalnyi hozzászólás egyelőre elriaszt.
De láttam, hogy szervezésben van egy kirándulás Regécre. Az előző két alkalom milyen volt? Meddig szabad csatlakozni? És bevesztek zöldfülűeket is?
Budapesten élek, úgyhogy ha addig is tervben van valami környéki közös gurulás, szívesen jönnék, ha a végén megvártok :D
ha puhább nem lesz gond...
Mivel kisebb kézerővel és jobban fog, szerintem puhább keverék. Ha enné a tárcsát, az kijött volna 50ekm-nél.
A gyáritól puhább vagy keményebb keverék? Mert,ha keményebb akkor megeszi a tárcsát, ha puhább, nem lesz baja a tárcsának és jobb lesz a hatásfok ahogy azt írtad. Ennyi...
miért lenne az? nekem 12 000km van az első betétekben (ugyanilyen SA keverék), a tárcsákban immár 50EKm, és semmi baja.

ez is csak egy betét, mint bármelyik más márka, csak jobb hatásfokkal.
szerintem a gyári féktárcsa utána kuka , szakértök javítsanak ki, ha nem így van
ennek semmi extra igénye nincs, egyszerű utcai-sport betét.
hogy nem jó minden betéthez minden tárcsa
legalábbis hatékonyság szempontjából
úgy értem az anyagpárosítás miatt
én betét cserénél nem szoktam kidobni a tárcsát
ehhez illene tárcsa is,nem?
sziasztok!
lefoglalózott, de át nem vett Brembo szinter fékbetét pár eladó, a fennmaradt összegért.
listaár: 11 800 / tárcsa
ár: 6 900 Ft / tárcsa
Nagyon szeretem ezt a videot, gondoltam megosztom hátha valaki még nem látta.... én az első fáig jutnék :)
http://youtu.be/76lWR4sTc_k
ja csak egyszer kell megcsinálni szétszedhetősre, utána örök darab, mert más nem igazán tud benne tönkremenni....
Mindent meg lehet csinálni!Én újítottam fel így anno a Mercimet!Szétnyomattam présgépen,új tengelyt esztergáltam neki,raktam bele a két golyósor helyett 4 csapágyat,Wartburg tömbszelencét,természetesen a vízpumpakerék felületét újra szabályoztam!(Ez lényeges).a házba szúrtam seger-gyűrű beszúrást!Aszem az egész művelet került úgy 3000-be!Ja,az esztergálást és a préselést meg tudtam oldani!Örök lett és ez után szétszedhető!Azért nem tudom,hogy kinek mennyire éri meg a vesződést!Az összes rajz megvan róla autoCAD-en,még 3D-be is,ha valakit érdekel!
Hali. Tömszelencét sok fajtát árulnak pl a germalexnél. Vizpumpák nagy részét lefedi ami náluk van. Lehet a burgmannál ill a Itb nél. Egy kicsit húzósabb a john crane tömszelence. Egyszerű szimering ide nem jó.
mire számítatok?
hogy vesztek bele egy szimeringet(ami szerintem amúgy tömszelence és sehol sincs külön a LADA óta),kicserélitek,megcsapágyazzátok és van egy új pumpa zá vodú?
alkonyat: miért nem keresel cbr1000rr manualt googleban? az abban leírtaknál pontosabbat senki sem fog tudni mondani
Üdv. Tudja valaki hogy cbr1000rr be mikor kell gyertyát cserélni és hogy mennyi be kerül ?
jó munkát
Hali. Majd meglátjuk. Sok mindenre mondják azt hogy lehetetlen megcsinálni. Pl citroen BX vízpumpát is meglehetett javítani csak egy kicsit el kell gondolkozni
egyszerhasználatos