Igen,totál korrekt a szervíz!Csabi (szervízgóré) jó ismerősöm és emléxik rád meg a mocidra!Épp tegnap voltam kompressiomérésen meg műszakira viszik a mocim.Bár az RS 125 topikban azt mnodják,hogy biztos benézték a kompressiom mert nem lehet 14 szerintük..Nem gondolom,hogy épp ebben a szervízben lenne szar a műszer!
Annyiért nehogy vegyen valaki!
Kb. 2000-ért vettem a multkor, de mielőtt megérkezett volna, vágtam ki papírból és FBS-sel felraktam.
Na azóta le sem tudom szedni. :)
Szerintam a Kartács utcai Honda szervíz az tök korrekt! Ez amúgy a Karasnához tartozik! Már voltam a Honda Budában is de sztem ott nem annyira korrektek tán mintha drágább is lett volna és a szerelő se tünt annyira tapasztaltnak és lelkiismeretesnek! Az óbudai is tök jó állítólag (a Maxx Power), de ott nehezebb szabadabb időpontot találni, mert eléggé tele vannak!
Szombaton menénk Dömsödre pályázni. Beszéltem a pálya tulajal és azt mondta hogy: ezen a pályán minden féle motor szokott menni főként supeermotok és versenyrobogók, meg pár gokart is néha. Amúgy ezzen kívül szoktak járni oda gyorsaságikkal is. És azt mondta ilyen 50től - 250es gyorsasági motroknak kiváló pálya. A pálya nem annyira gyors inkább az ember technikájára megy rá és hogy hogy tudod a vasat dönteni. Szóval ez nekünk lett kitalálva.
Nyitva tartás: reggel 10től 13 óráig
délután 15órától 19 óráig
A pálya díja a napi jegy 3500ft a félnapi pedig 2000 ft
amúgy az első 2 kör ingyenes szóval ki lehet a pályát próbálni
Alkatrészt keresek Cbr 954rr-hez most vettem de sajana pár dolog véget még nem tudom használni és ezért kérem a segítségeteket hogy én is tudjak száguldozni vagy nem de az biztos....
- Bal oldali dekni (generátor)
- Jobb oldali idom
- Bal oldali lábtartó konzol
- Bal oldali hátsó lábtartó konzollal
- Müszerfal
- Első fék kar
sziasztok.Érdeklődnék valaki okosabtól: Van egy törött 2004-es 1000-es rr-em,és tudnék külföldről szerezni hozzá szintén törött motort,viszont a problémám az,hogy az egy 2006-os rr. A kérdés,hogy mi az ami kompatibilis a kettőn? Nekem tulajdonképpen csak az elejét kéne átraknom a 2004-es be? Megoldható-e ez? Esetleges problémák? A segítségért cserébe 2006 -os Cbr alkatrészügyben tudok segíteni bárkinek. Előre is köszi!! 20/233-42-80
Nem tudom szóba került - e már: szervízekről mi a vélemény / tapasztalat, melyiket érdemes elkerülni, melyiket nem ? 12.000-re vinném a gépet hamarosan, az eddigi 90 oldalt nem sok kedvem van átolvasni.
sobri, nekem is amerikai gépem van, bár 929-es nem 600-as de eddig azt vettem észre hogy az amcsiknak rövidebb a végáttétele....pl az enyémen és a 954-esen is hátul 1-el nagyobb lánckerék van, meg nincs benne semmi katalizátor meg miegymás ami lecsökkentené a teljesítményt kivéve a californiai modelleket, azok jóval gyengébbek...
Van egy 2002-es amerikai CBR600F4i-m, ami olyan mint magyarországon a 600FSport.
Nekem lenne 1 olyan kérdésem hogy van-e külömbség az amerikai meg az európai modell között, ha igen akkor mi az (pl.: teljesítmény meg ilyesmi.......)
T.BOBI. A topicokon a hozzá szólások anonímak voltak. TE nekiáltál személyeskedni. Én erre nem vagyok hajlandó!!! Innentől az sem érdekel ha tótágast állsz. A veled kapcsolatos témát Én lezártam. Csak ismétlés miatt, mert feledékeny vagy. A motort nem tőlem vetted, csak az enyém volt valamikor. Gondoljon mindenki amit akar, és Te is.
Pont erre gondolok,amiért"rejtett"hibáról beszélek,hogy te még az utolsó találkánknál is azt erősítetted meg,miszerint nincs benne luk,nem is volt,se nálad,se a volt"tulajnál"!A forgalmi jogos,magamnak köszönhetem,már túl vagyok rajta!
Kb. 2000-ért vettem a multkor, de mielőtt megérkezett volna, vágtam ki papírból és FBS-sel felraktam.
Na azóta le sem tudom szedni. :)
Lehet, hogy az enyémet fehér CBR 600RR "04! Amúgy miért kérded?
Szombaton menénk Dömsödre pályázni. Beszéltem a pálya tulajal és azt mondta hogy: ezen a pályán minden féle motor szokott menni főként supeermotok és versenyrobogók, meg pár gokart is néha. Amúgy ezzen kívül szoktak járni oda gyorsaságikkal is. És azt mondta ilyen 50től - 250es gyorsasági motroknak kiváló pálya. A pálya nem annyira gyors inkább az ember technikájára megy rá és hogy hogy tudod a vasat dönteni. Szóval ez nekünk lett kitalálva.
Nyitva tartás: reggel 10től 13 óráig
délután 15órától 19 óráig
A pálya díja a napi jegy 3500ft a félnapi pedig 2000 ft
amúgy az első 2 kör ingyenes szóval ki lehet a pályát próbálni
Várom a jelentkezőket msn-en: kistuning5@freemail.hu
Alkatrészt keresek Cbr 954rr-hez most vettem de sajana pár dolog véget még nem tudom használni és ezért kérem a segítségeteket hogy én is tudjak száguldozni vagy nem de az biztos....
- Bal oldali dekni (generátor)
- Jobb oldali idom
- Bal oldali lábtartó konzol
- Bal oldali hátsó lábtartó konzollal
- Müszerfal
- Első fék kar
Asszem ennyi ebböl a dekni a fontos .....
Baráti Üdv Kornél E-mail: kornel200sx@freemail.hu
Aki tud CBR 600 F4i-hez bal oldali első lábtartót meg generátor fedelet, az legyen szíves dobjon már rám egy mailt (maarcsab@externet.hu).
Nem tudom szóba került - e már: szervízekről mi a vélemény / tapasztalat, melyiket érdemes elkerülni, melyiket nem ? 12.000-re vinném a gépet hamarosan, az eddigi 90 oldalt nem sok kedvem van átolvasni.
Előre is kösz a segítséget !
Van egy 2002-es amerikai CBR600F4i-m, ami olyan mint magyarországon a 600FSport.
Nekem lenne 1 olyan kérdésem hogy van-e külömbség az amerikai meg az európai modell között, ha igen akkor mi az (pl.: teljesítmény meg ilyesmi.......)