A motor még mindig ládában, nem nagyon boldogul a cimbi a pótlásával.
Az ülések is kaptak rendesen, nem épek.
Összetörted a szép Repsolt? Amikor legutóbb láttalak vele karcmentesnek tűnt.
vannak, akik esküsznek a teljesen szintetikus olajra, vannak akik azt mondják, hogy ha sokat versenyzel, vagy állandóan a határon pörgeted, akkor tényleg nem árt a 10w50- es, de akár a 10w60-as olaj sem. Vannak, akik úgy vélik, hogy simán elég - utcai (normál) használat esetén a 10w40-es is.
Egy biztos, ha beltöltöd a 10w60-as olajat, abból a motornak baja nem lehet, csak legfeljebb - ha nem úgy használod - akkor fölösleges volt ilyen drága olajat beletenni...
WRM
Repsol Racing 10w40-est vagy félszintetikus Valvoline 10w40-et, ha nem versenyzel vele állandóan, és nem pörgeted a csúcson - szerintem elégnek kell lennie, de szuper a Castrol RS4T 10W60 is - nem olcsó.
WRM
Helló légyszives segítsetek nekem keresem annak a külföldi honlapnak a címét amelyben leírások vannak különféle motorokról szerintem német a honlap.Köszi. A másik ha valakinek CBR600F2-F3 PC 25 höz blokkalkatrész v. más kell akkor nyugottan írjon.
Ha szánsz rá egy kis időt (mondjuk 1 évet), akkor egész bele lehet jönni! Én a helyedben kezdeném a Chat topiknál, mert ott mindig megy valami kötetlen bla-bla (nekem való terep ), meg esetleg bemutatkozhatnál a "Hello" résznél. A szívélyes fogadtatás után már úgyis megy minden magától... csak kitartás!
Akku tartónak kellene nekem.