a teljesség igénye miatt a tények:Én a vasat főtengelyessen hoztam, szerelő szédszette - kompl új főtengely - csapágyakkal, járatás, 1000 km olajcsere, kb 1800km. megpróbáltam a kerekezést. össz 2400 mentem vele összerkás után mikor eladtam egy imerösömnek 05 ápr-ban. ( a srác kb 6000km ment, volt pályán és kerekezett is a vassal ) Ettöl a sráctól vette meg bobi 05 szept-ben. Mivel bobit is ismerem ezt mind elmondtam és a kiszerelt alkatrészeket is odadtam neki. bobi a vásárlás után kb 2000 ment a vassal mikor idén tavasszal az első hengerben szétszakadt a szelep pohár. Bobi berágott rám. Kb. 1 éve nem is az enyém és nem is tőlem vette?????????????? Telefonon egyszer beszéltünk, a személyes találkát kerüli, nem félek tőle. A forgalmi elvételt bobi magának köszönheti (kopott hátsó gumi), bár bobi azt képzelte be magának van hozzá közöm. ( van rendőr a családban )
Szia!Azért van mindkettőnknél ugyanaz a motor sajátként berakva,mert a Kedves Piros=Fikázó motoros társunktól vásároltam meg,MEGKÍMÉLT,SZINTE KIFOGÁSTALAN ÁLLAPOTBAN!A motor előéletéről annyit,hogy Németországból behozott,SV blokkos,egykerekezést tanulandó vas,az egyetlen apró bibi,ami a nézeteltérésünket okozta a Kedves Fikázó kollegával,hogy egy rejtett hibáról(amit Ő NEM TAPASZTALT)elfelejtett tájékoztatni!Mindegy,én nem haragszom,SŐT!Köszönöm,hogy tanít!Lassan tényleg megtanulom,hogy SENKIBEN NE BÍZZAK!!!!!Még azokban se,akit a haveromnak érzek!!!!
Tehát KÖSZI PIROS!
Elnézést kérek a gépelési hibáért,siettem biztos!Beszélgetni meg azért nem MEREK Veled,mert tartok valamitől,amit szerintem Te is szeretnél elkerűlni!?Ha mégsem,és úgy gondolod,lefocizhatjuk,csak nem szeretném,ha utána minden sarkon igazoltatnának,elvennék a forgalmim,vagy ehhez hasonlók!Ezúton elnézést kérek minden fórumostól,hogy nem ide illő,illetve témába vágó dologgal romboltam a topicot!
szasztok skacok. csak, hogy dagadjon a melletek ma megrepültem a vasat (05-600 rr 1060 km van már benne, full gyári) a saját kis 80 kilóm alatt kirakta óra szerint a 268-at, tatóssan, nem csak 1 pillanatra, lehet, hogy ment volna még de a gyújtás beletiltott.
Olyan külömbség nincs közöttük amit te is észre vennél, de a pilótán is múlik sokminden, max a fékpadon mutat valami hajszálnyi külömbséget de az is elenyésző.
skacok,ki milyen időt szokott menni euroringen?
ti milyen guminyomást használtok pályán?
nekem ma 1:32 volt a legjobb köröm,tudom,,jópár dolgot elnéztem,dehát gyakorolni mentünk fel.
Üdv emberek! Bocs, hogy belépek ide ilyen névvel! Nagy segítség kellene!
92-es CBR 900RR-be kellene alkatrészt szereznem, főtengely, hajtókarcsapágy és ami vele jár! Légyszi adjatok címeket, vagy telefonszámokat, hogy hol lenne érdemes érdeklődnöm, (bontók vagy menő helyek), mert 20-ból 17 helyen nem is foglalkoznak velem, lehet azért, mert Amerikai modellről van szó! Plíííz HELP!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja!..és a suzuki váltó nem összehasonlítható a hondáéval...honda sokkal finomabb, viszont eleinte meg szokatlan csizmában velem is előfordult hogy lyukat váltottam....de már nem.
Nem azért ilyen kihaltak egy ideje a Klubos topikok (CBR, R6, ZX) mert meghalt a dolog, hanem azért mert saját oldalakra költöztek a klubos fórumok!!!
http://www.cbr-club.hu http://www.r6klub.hu a ZX klubnak nemtom a címét
Tehát KÖSZI PIROS!
Van valaki,aki tudna válaszolni arra,hogy a 600-as gixxer(2005) tényleg megnyomja,a 600-as CBR-t gyorsulásra és végsebbeségre is?
ti milyen guminyomást használtok pályán?
nekem ma 1:32 volt a legjobb köröm,tudom,,jópár dolgot elnéztem,dehát gyakorolni mentünk fel.
92-es CBR 900RR-be kellene alkatrészt szereznem, főtengely, hajtókarcsapágy és ami vele jár! Légyszi adjatok címeket, vagy telefonszámokat, hogy hol lenne érdemes érdeklődnöm, (bontók vagy menő helyek), mert 20-ból 17 helyen nem is foglalkoznak velem, lehet azért, mert Amerikai modellről van szó! Plíííz HELP!!!!!!!!!!!!!!!!
Moslátom, hogy debreceni vagy? Voltál már kinn a 47-esen az idén?
Mert eddig ezek nem voltak!?
Akkor hol pofázhattam én eddig...???
http://www.cbr-club.hu http://www.r6klub.hu a ZX klubnak nemtom a címét