Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a rejtett hiba !!!!! az én vásárlómnál jött elő ,mielőtt bobi megvette a vasat. Kb 6500 fordulaton volt egy lyuk kigyorsításnál.
a teljesség igénye miatt a tények:Én a vasat főtengelyessen hoztam, szerelő szédszette - kompl új főtengely - csapágyakkal, járatás, 1000 km olajcsere, kb 1800km. megpróbáltam a kerekezést. össz 2400 mentem vele összerkás után mikor eladtam egy imerösömnek 05 ápr-ban. ( a srác kb 6000km ment, volt pályán és kerekezett is a vassal ) Ettöl a sráctól vette meg bobi 05 szept-ben. Mivel bobit is ismerem ezt mind elmondtam és a kiszerelt alkatrészeket is odadtam neki. bobi a vásárlás után kb 2000 ment a vassal mikor idén tavasszal az első hengerben szétszakadt a szelep pohár. Bobi berágott rám. Kb. 1 éve nem is az enyém és nem is tőlem vette?????????????? Telefonon egyszer beszéltünk, a személyes találkát kerüli, nem félek tőle. A forgalmi elvételt bobi magának köszönheti (kopott hátsó gumi), bár bobi azt képzelte be magának van hozzá közöm. ( van rendőr a családban )
Mivolt az a hiba?
Szia!Azért van mindkettőnknél ugyanaz a motor sajátként berakva,mert a Kedves Piros=Fikázó motoros társunktól vásároltam meg,MEGKÍMÉLT,SZINTE KIFOGÁSTALAN ÁLLAPOTBAN!A motor előéletéről annyit,hogy Németországból behozott,SV blokkos,egykerekezést tanulandó vas,az egyetlen apró bibi,ami a nézeteltérésünket okozta a Kedves Fikázó kollegával,hogy egy rejtett hibáról(amit Ő NEM TAPASZTALT)elfelejtett tájékoztatni!Mindegy,én nem haragszom,SŐT!Köszönöm,hogy tanít!Lassan tényleg megtanulom,hogy SENKIBEN NE BÍZZAK!!!!!Még azokban se,akit a haveromnak érzek!!!!
Tehát KÖSZI PIROS!
Elnézést kérek a gépelési hibáért,siettem biztos!Beszélgetni meg azért nem MEREK Veled,mert tartok valamitől,amit szerintem Te is szeretnél elkerűlni!?Ha mégsem,és úgy gondolod,lefocizhatjuk,csak nem szeretném,ha utána minden sarkon igazoltatnának,elvennék a forgalmim,vagy ehhez hasonlók!Ezúton elnézést kérek minden fórumostól,hogy nem ide illő,illetve témába vágó dologgal romboltam a topicot!
Mért van ugyanaz a kép berakva mindkettőtökhöz?
mi van ember? személyessen nem beszélsz velem? inkább elhúzod a csíkot? így könnyű akármit is szóvátenni. ja, és elöbb olvasd át amit írsz.
Ettől aztán dagadhat.... Másra úgysem legetsz túl büszke!
szasztok skacok. csak, hogy dagadjon a melletek ma megrepültem a vasat (05-600 rr 1060 km van már benne, full gyári) a saját kis 80 kilóm alatt kirakta óra szerint a 268-at, tatóssan, nem csak 1 pillanatra, lehet, hogy ment volna még de a gyújtás beletiltott.
03/04 nem ua mint a 05 kul0nben csuklotol f-gg .
Pannoniaringen még 2004-ben elmentem erőből egy 600rr-nek a célegyenesben. Pedig akkor még 0 tuning volt a mocin. Csont széria volt.
a 2005 a nyomaba sem j0het a 06 igen.
Olyan külömbség nincs közöttük amit te is észre vennél, de a pilótán is múlik sokminden, max a fékpadon mutat valami hajszálnyi külömbséget de az is elenyésző.
Sziasztok!
Van valaki,aki tudna válaszolni arra,hogy a 600-as gixxer(2005) tényleg megnyomja,a 600-as CBR-t gyorsulásra és végsebbeségre is?
skacok,ki milyen időt szokott menni euroringen?
ti milyen guminyomást használtok pályán?
nekem ma 1:32 volt a legjobb köröm,tudom,,jópár dolgot elnéztem,dehát gyakorolni mentünk fel.
Üdv emberek! Bocs, hogy belépek ide ilyen névvel! Nagy segítség kellene!
92-es CBR 900RR-be kellene alkatrészt szereznem, főtengely, hajtókarcsapágy és ami vele jár! Légyszi adjatok címeket, vagy telefonszámokat, hogy hol lenne érdemes érdeklődnöm, (bontók vagy menő helyek), mert 20-ból 17 helyen nem is foglalkoznak velem, lehet azért, mert Amerikai modellről van szó! Plíííz HELP!!!!!!!!!!!!!!!!
Szevasz dronx!

Moslátom, hogy debreceni vagy? Voltál már kinn a 47-esen az idén?
Ja!..és a suzuki váltó nem összehasonlítható a hondáéval...honda sokkal finomabb, viszont eleinte meg szokatlan csizmában velem is előfordult hogy lyukat váltottam....de már nem.
Jaaaa!

Mert eddig ezek nem voltak!?

Akkor hol pofázhattam én eddig...???
Nem azért ilyen kihaltak egy ideje a Klubos topikok (CBR, R6, ZX) mert meghalt a dolog, hanem azért mert saját oldalakra költöztek a klubos fórumok!!!
http://www.cbr-club.hu http://www.r6klub.hu a ZX klubnak nemtom a címét
..de az csak egy szuzuki....
Egyébként a haveromé a 929-s,és ő azt mondja hogy a gixxer keményebb
Látom sikerült életet verni eme klubba
a jó magyar utakon amúgy sem bírja sokáig....
lehet hoyg nagyon puha volt a hátsó gumi azért vete olyan nehezen a sebességet