Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szinte biztos voltam benne
igyekszem mester :o)))
hehe, én már cseréletm....
te hülyébb vagy mint én! :o))
akkor szerencséd, hogy nem cbr vol az a gsxf
én nem, de a szervíz sem, mert nem volt baja :o)
cseréltél benne teló-szimeringeket??
krisztusi kilóméterek :P
gsxf
milyen Suzukid volt??
33 ezer km......
de nem az élettartalomról szólt a csevely...
baja az enyémnek suzukinak sem...
Tiédben hány km ill. mph van??
akkó mégsem olyan jó az a váltó...
én nem azt mondtam hogy olyan a váltója mint a rometnak, e a cíbierhez képest jóval keményebb.
mindegy. az enyémnek semmi baja sem volt leszámítva, hogy 30e km után elkezdte kidobálni a hatodikat :o)))
úgy, hogy bőrkeményedés nő a lábujjadra...
aljas rágalom, ami a GSX-R váltóját illeti!!! de most komolyan!!! Ha érzéssel ill. ráérzéssel váltasz, mint kés a vajban és egy hangos szó nélkül teszi dolgát ;)
nekem egy 99 es cbr900 és egy 99 es 750 es gixxerel van összehasonlitásom.
teljsen más a 2.
nagyából teljesítményre ugyanazt tudják, de a cbr kényelmesebb, alulról nyomatékosabb, nem kell úgy szétforgatni, mint a gixxert.
a hondanak puhább precizebb a váltója, de épp ezért sikerült 1-2 cer jukat váltanom.
a gixxinek oloyan igazi kemény csattogós a váltoja, de ott érzed hogy mikor huztad be sebeségbe.
inkább a 750-es gixxerhez van közelebb a 929-es mint az 1000-hez, de én akkor is a CBR-t ajánlom.....már csak a nagyobb köbcenti és a nyomaték többlete miatt.....bár a 750-es GSXR-ből eddig csak egy 1988-ast próbáltam......
Ok.Két választásom akadt,cbr vagy gixxer.De hogy jön ide a 600-as?
Az enyém 251-et ment de most szerelem le róla a gyári dobot/katalizátort, így menne többet is.
Egyébként meg ne túlozzunk már, hasonlítsd nyugodtan az 1000-hez ne a 750-hez. :)