zzrnorbi, röviden és tömören nagyon király a moci, csak jókat tudok róla mondani, aránylag kényelmes, könnyen kezelhető, jók a fékei, elég jól megy........a hátránya hogy szereti a hátsó gumit fogyasztani...
Tegnap atlapoztam a motorkatalogust.
Nekem 600f van es mit latok megdobbenve hogy 201 a vegsebessege.
En meg nem huzattam ki tavaly nyaron szoval nem tudom pontosan.
Remelem megcafoltok hogy tobb
ááááááááááááááá
egyszer már volt váltóműtétem a 2-vel ezelőtti 600asomon, de az felettébb zsebmetsző volt. Igaz ott fogaskerék csere is volt, meg a léptetővilla is kidobódott...
Lehet inkább marad akkor így. :(((
Azért kössz.
Kuplung meg lesz nézve, az még egyszerűbb talán, esetleg a rudazat nem lehet ludas?
Mert volt olyan hogy ki volt kopva a perselye és xarul tudtam váltani. De az már nagyon régen volt egy jóval ezelőtti gépemnél. Ennél meg még meg sem néztem.
ott nincs elektronika ami miatt gebasz lehetne.... vagy a kuplung nem emel ki rendesen... s amikor csökken a terhelés rajta akkor engedi a rendszert működni...
szóval vagy egyik vagy másik oldalt szét kell szedned.... jó esetben az egyiket. fej vagy írás!? :o))
Hello srácok!
Olyan gondom van a 919RR-emmel, hogy 1esben ha kihuzatom mondjuk olyan 6e fordulat fölé, akkor nem tudok 2est váltani!! Csak üres van. Viszont ha várok kicsit kuplungolásnál, szóval nem egyszerre akarok váltani akkor már tudok is 2est tenni. Ha alacsonyabb fordulaton csinálom akkor szintén veszi. Összes többi fokozatnál nincs ez a jelenség.
Ha már beraktam 2-be nem dobja ki meg semmi, csak kihuzatáskor be se tudom tenni...
mi lehet a probléma???
Szeva!Bocsi,de tegnap lejárt az időm,nem gondoltam,hogy a gép előtt ücsörögsz! Amúgy 1 dzsuniornak kellene,az övéhez még Neked sincs elég vized+rongyod!
Üdv mindenkinek!
Több hét kihagyás után(sz.gép garanciális javítása miatt ) egy kérdéssel-kéréssel fordulok hozzátok! Az egyik ismerősöm a héten vett egy 92"-es 900RR-t . Pályázásra szeretné használni ehhez kellene segítség: idom-pályaidom;alkatrész;user"s manual;elektromos kapcs.rajz...Főként ezek a témák érdekelnének de jöhetnek tapasztalatok is. Előre is kösz az infókat!
Sziasztok! A másik ilyen csiribiri brigád a motorsapiens,ezektől semmit nem szabad venni max alkatrész.Az egyik ismerősöm felesége vásárolt kp.ra egy 96-os RF-et 900 ezer pézért,késöbb derült ki amikor megnéztzem hogy az egész váz elvan hajolva,és semmi nem stimmell rajta.Szegények eladták 400 pézért
egy ismerősöm vett egy gsxr 600 k3-at, RED BARONban, hitelre, a piaci ár felett 300 000 ezerrel, garancia van mindenre, AMIT ŐK CSERÉLTEK KI!! pl akksi, gumi.... ha a motor szar, olcsón megcsinálják! HÁÁÁT, megéri, de az mitől jobb, mint amit háztól veszel?? szerintem semmivel!!!!
Én annyit tudok az átverésekről hogy nem egyedi a történet. Elég sokáig keresgéletm a motort mire sikeresen megvettem a jelenlegi gépemet. Eleinte használtban gondolkoztam, csak annyi volt a gond hogy amit el akartak adni azzal döntően buktak vagy nagyot csúsztak és döntően úgy akarták eladni Őket hogy sérülésmentes.
Általában a magyarok ilyenek hogy a péznért mindent lehazudnának. Na jó ez durva mert nem mindenki ilyen. Sajna egyes cégek ebből is meglélnek hogy átverik a tudatlan vevőket.
Amikor én néztem CBR-t (1.5 éve), akkor a "95-96-os F3-asok többe kerültek mint a 2000-es F4-esek, ami azért újjabb fejlesztés, meghát csak 4 évvel fiatalabb!
Azok ott a Red Baronban mindig arra hivatkoznak, hogy azért ilyen drágák a motorok, mert megbízható, átvizsgált motorokat lehet kapni!
Még ha így is van, akkor sem érnek a motorjaik a piaci árnál 2-300000 Ft-tal többet (szerintem)!!!
Naja, a redbaronról eddig én is csak rosszat hallottam! Átbasszák az embert, aztán meg leszarják, ha valami gond van a mocival! Rohadt egy társaság, az biztos!
Akkor azt már nem is mondom, hogy mennyibe került a moci.. Mindenesetre állítólag még 1hónap mire megkapja, mert most hozták be MO-ra, és mivel ilyen "egyedi" (vagy mittomén mi) a papírok megcsináltatása is tovább tart.. Na erre már nem mondok semmit, szerintem ez akkora baromság, mint egy ház!
Akkor a gyakoribb motorokra gyorsabb lenne papírt csináltatni, mint pl. egy MV-re?.. Kétlem...
a red baronról anyit hogy mindenkit ott basz át ahol és ahogy tud.
haverom a busát számoltatta be és ,olyan árat mondtak rá hogy pfff, ráfogták hogy ki kel cserélni a láncot, fékbetétet, olajat meg stb, mert hogy ők igy szokták ezt hogy az új tulajnak ne legyen gondja., és a normál piaci ár alatt 250 el olcsóbban számolták be.
2 hét mulva meg bementem, és ugyanúgy volt kirakva mintahogy bevittük, még a bogarak is ott voltak az elején, és a piaci ár fölött 1 kiloval nyomték, szoval kapásbó 350 et nyertek rajta.
a másik haverom gpz 900 at vette a red baronból, eladták mint 94-es meg a forgalmiban is az vólt, de a váz, éaz 84 es, a motor meg 87 es volt, csak a papirban szerepelt hogy 94 es.
mikor odavittem, ( a srác nem ért rá azért én)
hogy ki lehetne e rakni bizományba azt mondták hogy 96- os évjárattól raknak csak ki, de ha szép a motor akkor lehet róla szó.
az eladó csaj elkérte a papirokat, megnézte a gépben, és monta hogy nem teszik ki mert a84-es a váz a blok +87-es,
arra meg basztak hogy ők adták el.
hát a kurva anyukat az ilyenekne.
A válasz egyszerű: asszem a CBR