Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát mondtam hogy a motorba cserélek,ezek a motorok túl kényesek.
Ebben legalább cserélsz 6 ezrenként.
szia!én az enyémet 21000-rel vettem most 52 van benne.de az ég adta világon semmi gond nem volt vele.és a 929 a mai napig az a motor ami gyárilag a legszebb nyomatékgörbével rendelkezik,nem mintha ez mérvadó lenne szerintem.amúgy a 954-esekről hallottam hogy a főtengely szeret tőrni.de tényleg szebb!929nél régebbit meg nem vennék,kell az injektor.jobban indul szebben jár és kevesebbet fogyaszt.kint van a motor az erkély alatt -20ba,néha kimegyek belepattintom az akksit,és már indul is és egy picit sem fordul meg a fejembe hogy vajon elindul-e.ja,és én is pont annyi olajat engedek le cserénél mint amit beletöltöttem.hidd el ez egy jó és megbízható motor.nyugodtan vágj bele!
Nekem 954-em van. Kb 20e Km-t motoroztam vele,de se váltó,generátor és exup hibája nem fordult elő.A blokk nekem is elrepedt,de csak azért mert hidegen meglett zavarva.Ez söfőr hiba! Ha volna rá pénzem és gyártanának ,újból vennék egyet! A 929 nagyon szépen jár,viszont a 954 szerintem szebb.De mindenki a sajátjával elfogult,így én is.
A henger probléma a 954-re jellemző. A váltó és a generátor meg mindegyikre. Amúgy sokat kibír mindegyik és a 929/954 már fényévekkel jobb motor a régebbieknél.
Igazándiból a Fireblade addig volt megbízható amíg karbis volt.
25 éves a FireBlade ☺ <3
Van olyan megbízható
Vagy hagyam és gyüjtsek a 954 esre ?
800 000 ft környékén akarok motort venni szóval ezekböl a legdrágább ennyi :)
Karbis model van olyan megbizható mint az inyektoros ?
Jobban jársz, ha 929 helyett egy szép 98-99-es modellt keresel, mert a 929,ha kímélve volt, foghatsz ki jót, de az 5-ös lottó esélyesebb. Váltó, generátor, kipufogószelep vezérlő motor és a repedt hengerfal irreális dugattyú-kopással. A javítás pedig nem kíméli a pénztárcát!
A motoromban 119 000 km van. 12000 km az olajcsere, nem kellett még cserélnem vezérmű láncot, tiszta a motor belseje, semmi mechanikai zaj. Többféle olajat használtam, hogy kipróbáljam, van-e különbség olaj és olaj között, semmit nem veszek észre.(Shell AX 4, Fuchs Super4, Motul 5100. Ja, és nem töltök utána olajat az olajcseréig.
a kormány stabit te is fel tudod szerelni nem nagy művészet ha kapsz hozzá minden cuccot. ne füstöljön, ne legyen olaj a hűtővízben, lehetőleg hosszabb próbautat menj vele, váltója HIBÁTLAN legyen !
Sziasztok
Honda cbr 929 vásárlás előt állok ki mit mond mire figyeljek oda vásárlásnál és mik a gyári hibák generátor feszab rol tudok .
Még olyan kérdésem lenne sajna google ba nem találtam kormánystab kapható rá és ki tudná fel szerelni ? kiseb motorokal el mokolok ithon :D de ezt szerelőre akarom bizni :)
írtam már hogy abban cserélem.6000km.nem elöbb.
Már csak egy kérdés foglalkoztat: a motorodban vajon mikor volt olajcsere?
viccnek szántam.de amúgy meg tudják mondani mennyit ment az az olaj.szervizkönyv?ebben az esetben mire mennének vele?hisz pont ez a lényeg hogy nem volt szervizelve.
és beleülök a -20-ba és indul.
Azt elfelejtettem az előbb írni, hogy annak a bizonyos Golf-nak végig volt vezetve a szervízkönyve. És nem itthon, hanem otthon Németországban.
Olyat már láttam, hogy 1 milliót futott 1-es Golfot visszavett a gyár és egy újat adott helyette, de a tiedre szerintem nem fog rácsapni. Ha csak azért nem, hogy motortisztítót teszteljenek rajta. Bár gyanítom először vésővel kell a nagyja ganét kivakarni belőle.
ja,hát egy mai autó olajcserével is hamarabb tönkremegy mint az enyém olajcsere nélkül.ááá,még várok egy kicsit aztán felhívom a vw-t és elbizniszelem velük referenciának.
biztos ők is büszkék lesznek hogy az ő motorjuk ilyen tuti.
Akkor meg még inkább megérdemelné hogy törődj vele.
Az előző autónkat négy éves koráig vittem szervízbe, de egyszer se vertek át. A nívópálcán sose olyan fekete olajat láttam csere után, mint ami előtte volt látható rajta. Az hogy a számlán lévő olaj meg ami az autóba került, egyezett-e, nyilván nem volt ellenőrizhető. Azok után meg én cseréltem évente. Volt olyan is amikor két csere között csak 8000 km-t mentünk. A mostani autónkat meg 6800 km-rel vittem egy évesen cserére.
gyanítom ez az autó már nem lesz eladva,10 éve nálam van és nem is tervezem hogy megválnék tőle.akárhogy is van és jöhetnek az okos hozzászólások ennyi van benne és kész.nem csörög nem zörög nem lóg a turbó,és nem okádja a füstöt.nem beszélve arról hogy már rég megspóroltam egy motorcsere árát,mármint ha kéne cserélni.de egyenlőre nyomát nem mutatja hogy kéne.szerinted ha te elhurcolod márkaszervizbe ott mindig cserélik az olajat,ne légy naiv!
Persze hogy nem csörög be a 120000-ret futott olajtol a motor.Màr rég összeàlt olajsàrrà!:)Attol meg nem zörög!:)Annak a bloknak màr reszeltek.:)
A te autód, nyilván akkor cseréled amikor akarod. De szerinted milyen kenést biztosíthat egy ilyen futású olaj? Hogy nézhet ki az olajteknő belőlről és milyen lerakódások lehetnek már az olajjáratokban ekkorra?
Utána meg ha eladod esetleg, mint gondosan karbantartott, rendszeresen szervízelt autóként kerül piacra. Nem azzal kezded majd a vevő jelöltnek, hogy én nem támogattam a mocskos kapitalistákat a pénzemmel és a mérnökök is hülyék akik kitalálták a 10-15000-es olajcseréket, ezért még nem cseréltem benne olajat soha és persze nem is kell természetesen ezután se. Ezt szerintem te se gondolod komolyan.