Még mindig ingatag az alapjáratom.
Hibajelzés nincs.
Fogyasztás átlag 6,5, ami korrekt.
Füst nincs.
Gyári dobot felraktam, olyan csendes mint egy villanymotor.
Szépen megy nyomatékosan vele.
Injektorszinkront néztünk...mutatós műszerrel....3 henger egyszerre mozgott, a 4. volt minimálisan lemaradva....de nem hiszem, hogy az lenne a gond.
Nem tudom mi lehet az ingadozás oka....még egyszer nekiülök, ha jobb idő lesz......átnézem a vákumcsöveket.....szívótoroknál a gumi tömítést a van...
Aztán több ötletem nincs....már csak a szelephézag....max.
Én a 954 csak a kinézete miatt választottam, na jó, meg mert honda és az közel áll a szívemhez. De én a kinézetébe lettem szerelmes, semmi más nem érdekelt, ilyet akartam és vettem.
Amúgy az én személyes véleményem, hogy biztosan nem vennék 700ezer körül ilyen 900rr-eket, amikor 1-200-al drágábban már 954-est is kapni, mert azok is 8-900 körül azért már megvehetők, csak nézni kell a kínálatot.
Erről a motorról tudtok valamit, esetleg ismeri valaki ?
Meg néztem személyesen, igaz már késő délután volt.
Teljesen bele zúgtam.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_900_rr-11242086
Őt is meg néztem ez nagyon gyárias és patika állapotban van de igazából semmi "vonzó" nincs benne.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_900_rr-11280668
Vásároltatok már úgy motort hogy a megjelenése miatt vettétek meg ?
Esetleg van valami félni valóm az amcsi modelltől ?
Úgy néz ki lecserélem a CBR600F4i-t egy CBR900RR 954-re (de lehet, hogy az utas kényelme miatt VFR lesz...). Azt szerettem volna kérdezni, hogy az általános dolgokon kívül mire figyeljek a vásárlásnál. Teszem azt a F4i-nél a láncfeszítő szokott probléma lenni. 900RR-nél van hasonló? Köszi előre is a segítséget! Ja, és ami még kérdés, sokat túrázunk kettesben a párommal, F4i után a 900RR mennyire lesz kényelmetlen az utasnak?
Hibajelzés nincs.
Fogyasztás átlag 6,5, ami korrekt.
Füst nincs.
Gyári dobot felraktam, olyan csendes mint egy villanymotor.
Szépen megy nyomatékosan vele.
Injektorszinkront néztünk...mutatós műszerrel....3 henger egyszerre mozgott, a 4. volt minimálisan lemaradva....de nem hiszem, hogy az lenne a gond.
Nem tudom mi lehet az ingadozás oka....még egyszer nekiülök, ha jobb idő lesz......átnézem a vákumcsöveket.....szívótoroknál a gumi tömítést a van...
Aztán több ötletem nincs....már csak a szelephézag....max.