Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

így nem látom ki belőle de megkérdezem a szakit
Ha sc28-sc33 jo hozza akkor nekem van.
valakinek ? ilyen honda zár ház amit felcsavarozol a segédvázra. ez az ülés nyitó megy bele.
Remélem! Köszi!
Lehet keverni ezeket, fél liter 5w, fél liter 10w, lesz belőle 1 liter 7,5w. ;) De 10w is jó kell, hogy legyen.
Egy liter kell nem pontosan valamivel több de 6cl híján na az meg semmi.8w ir gyárilag de szerintem olyan nincs is v csak nalunk nem kapható.10w tettem bele nekem teljesen rendben van.A csere folyamat nem problémás van egy videó leirni sok .Ha kicsit is szereltel nem vagy barmolos akkor menni fog.
Csak szett van karbi felujitó de nekem csak az az egy kell úgy meg sokba kerül.
O ring
Így írd be a keresőbe: float bowl gasket . Vagy: float bowl Of ring.
ennyit találtam:
16010-MZ2-E00 Gasket set A
A könyvében pedig: O-ring in the float chamber
sziasztok!
919 első teleszkópba milyen és mennyi olaj kell?
Hogy lehet kicseréni?
Esetleg ez ?
Sziasztok. Van valakinek eladó sportdobja cbr954re? Esetleg a gyári 3csavaros helyére
929/954 első hátsó fékbetét szett jó állapotban eladó. első brembó, hátsó ....... van még 3 gyertya is 4-ik a hf-ben ha valakit érdekelne.
Szia Gyuribátyám!
Jah, mostanában nem sok időm jut erre. Sok a maszek itthon...
Üdv!A karburátor pohárba kellene tömítés.Egyáltalán nem biztos hogy ez a neve.Egy szett kellne 4db .
Szia oszi! Jól el vagy tűnve, de látom a segítő készséged az töretlen!
Hi,
Egy "termosztát" vezérli az automata szivatódat, ami a hűtővíz körön van.
Valószínű ott lesz a bibi. Lehet belefagyott a hűtővíz a -16ban?
Sziasztok! A motoromat sajnos kint tárolom. Időközönként beindítottam, de az utolsó alkalommal a kezdeti 2ezres közeli alapjáratról, a 45C° elérésekor nem lefelé indult az alapárat, hanem felugrott 5000re és úgy is marad addig, amíg nem hűlt vissza. Továbbá a motor hőmérséklete ugrásszerűen nő. Találkozott már valaki hasonlóval? Esetleg a hideg lehet ilyen hatással valamire, vagy máshol kell keresni a probléma okát? Köszi a válaszokat!
Én rontottam el az egykerék gyakorlással 1-ből 2-be kuplung nélkül. A léptető villa sérült és a "kukac" tengely ami a léptető villákat mozgatja. 954-ből szereztem bontottat és szerencsére ezeket blokk széthúzás nélkül is sikerült kicserélni. Ha a kapcsoló körmök is sérülnek a fogaskerekeken akkor már nagyobb baj van mert lehet széthúzni a blokkot.
Váltó gondot hogy sikerült meg oldani jó az alkatrész elátás ? vagy bontozni kellet ?
mi volt a gondod a váltóval és hány km.-nél?
Én 19000-től kb 60000km-ig használtam a 929-est. Nálam volt váltó gond is és generátor probléma is de mindkettőt aránylag könnyen és olcsón meg tudtam csinálni. Egyetlen hátránya talán az hogy egy kicsit kényelmetlen hosszú távon. A mostani 1000RR-em sokkal kényelmesebb.