Egy liter kell nem pontosan valamivel több de 6cl híján na az meg semmi.8w ir gyárilag de szerintem olyan nincs is v csak nalunk nem kapható.10w tettem bele nekem teljesen rendben van.A csere folyamat nem problémás van egy videó leirni sok .Ha kicsit is szereltel nem vagy barmolos akkor menni fog.
Sziasztok! A motoromat sajnos kint tárolom. Időközönként beindítottam, de az utolsó alkalommal a kezdeti 2ezres közeli alapjáratról, a 45C° elérésekor nem lefelé indult az alapárat, hanem felugrott 5000re és úgy is marad addig, amíg nem hűlt vissza. Továbbá a motor hőmérséklete ugrásszerűen nő. Találkozott már valaki hasonlóval? Esetleg a hideg lehet ilyen hatással valamire, vagy máshol kell keresni a probléma okát? Köszi a válaszokat!
Én rontottam el az egykerék gyakorlással 1-ből 2-be kuplung nélkül. A léptető villa sérült és a "kukac" tengely ami a léptető villákat mozgatja. 954-ből szereztem bontottat és szerencsére ezeket blokk széthúzás nélkül is sikerült kicserélni. Ha a kapcsoló körmök is sérülnek a fogaskerekeken akkor már nagyobb baj van mert lehet széthúzni a blokkot.
Én 19000-től kb 60000km-ig használtam a 929-est. Nálam volt váltó gond is és generátor probléma is de mindkettőt aránylag könnyen és olcsón meg tudtam csinálni. Egyetlen hátránya talán az hogy egy kicsit kényelmetlen hosszú távon. A mostani 1000RR-em sokkal kényelmesebb.
16010-MZ2-E00 Gasket set A
A könyvében pedig: O-ring in the float chamber
919 első teleszkópba milyen és mennyi olaj kell?
Hogy lehet kicseréni?
Jah, mostanában nem sok időm jut erre. Sok a maszek itthon...
Egy "termosztát" vezérli az automata szivatódat, ami a hűtővíz körön van.
Valószínű ott lesz a bibi. Lehet belefagyott a hűtővíz a -16ban?