Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lélegeztető gép van rajta.
Ezért gondoltam e-mail-en megbeszélni mert szét offoljuk a topicot.
Mert PM06-os volt benne de, PM07-es lett átalakítva, mert ezt csak bele kellett rakni szerintem ismered aki csinálta Linszter P. és programozás programozást követett, de nem jó a kocsi. Ma kotortam egy gyári programot nagyon nehezen, de leírom inkább e-mailen, ha adsz egy címet.
Miért pm7-es ECU van benne? Annak pm6-os a gyári ecu-ja. Nincs olyanod? Gyári progi nem lenne jó? Vagy van valami nagyobb módosítás rajta? Gyári progit ráírom ha kell, de programozni nem szeretem az OBD0-ákat, már vagy 1 éve nem is vállaltam el egyet se. Azért írd mi van a kocsival aztán megbeszéljük.
Csaó.

Tudnál segíteni nekem civic behangolásban? Eléggé kezd már a hócipőm tele lenni, hogy nem tudok normális programot íratni a kocsimra. D16A6 PM07-es ECU 89-es sedan.
zotyavfr@freemail.hu
Szerintem se vegye el a kedvedet a vázfestéses dolog. Szomszédom pl pár éve átépített egy korához képest patent álapotú Gsx-R 400 ast, ami nem volt törve sose, kb 10-12 éve egy garázsban állt. Mivel a festés egyértelmű volt, ezért átfestette a vázat, de még a lengővillákat is, ha már darabokra volt szedve a motor...Szóval szerintem is mindeképp érdemes megnézni a dolgot, de jó alaposan. A hegyesztési varratok viszont árulkodóak lehetnek...
De igen! El sem hiszed hogy hány embernek nem tetszik a gyári váz szín! Nem feltétlen kell mindjárt rosszra gondolni! meg kell nézni! Főképp a hegesztési varratokat! Ha lehet csinálj képeket egy festetlen vázu CBR 900 hegesztési varratairól blokk tartó fülekről!Ha lehet a váz belső feléről is! A képeket vidd magaddal ! Illetve nézzétek meg a vásárolni kívánt motor vázát kivül- belül is!Sokmindenre fényt lehet deríteni! Illetve keressetek a vázon gittelésre utalo nyomokat! Szintén a képek sokat segítenek!
nagyon elvették a kedved ettől a motortól,szerintem azért menny el megnézni,nem biztos hogy rossz
köszönöm a segítséget
Ez a vázas dolog elégé elkeserítő.
Unalmában senki sem szed szét motort egy vázfestés miatt.
Úgy döntöttem inkább hanyagolom ezt a motort
Azért felhívom a gazdáját kíváncsi vagyok milyen mesét ad majd be.
hát jó , de ha belegondolsz, két vas korongért 100rongy ,én aqnnyit nem adnék érte,inkább nem lenne első fékem
bontva monyuk 20körül nem lehet kapni?
Én is sokallom a ~340forintos benzint meg a 250forintos kenyeret. Ha egyszerűen kell akkor annyi amennyi. Én is tudnék olcsóbban féktárcsát, de ha nem kutatsz ezerfelé akkor lehet, hogy az első boltban elfogadod az első ajánlatot.
Előfordulhat augusztusban sokszor voltam, voltunk arrafelé.
én is ugyanígy jártam a fesszabájzóval,hogy mikor elhoztam nem volt töltés,én is majdnem vettem ble uj aksit,aztán monya 1 haver hogy mérjem meg azért a töltést,lehet az a gáz,rámérek és lám, töltés semmi.
két féktárcsa 100rongyba került? én azt eléggé sokallom
Te jöttél velem szemben jó multkor (augusztus), Sirokról mentem Kékestetőre, és szemet szúrt az ekta olyan CBR mint az enyém, utassal voltam.
Én amikor motort vettem el akartam hívni hozzáértőt, és azt mondta: Töki semmivel sem látok többet mint te, egy HONDA az utolsó pillanatig is gyönyörűen jár, lehet hogy másnap összeakad.
Ha valami kopog zörög csattog azt meghallod te is, ha szépen jár nem füstöl akkor rendben van. Ha húz lóg lötyög valami akkor kovász. Az hogy törve volt újra vannak fújkálva a dolgok relatíve nem gond, mert ezek azért kaptak hideget-meleget, hány pár hónapos motor van összecsukva, ha igényesen van megcsinálva legyen. Egyetlen kovász evvel a motorral a fekete váz és lengővilla, lehet pusztán így tetszett valamelyik tulajának, de ez minden adásvételnél szemet fog szúrni, mindenki váz bajságra fog gondolni.

U.i:
ÉN MÉG SOSE MENTEM 260-AL 130-al szabad maximum menni magyarországon, azt is csak autópályán
Naja, ahogy az elöttem lévők is írták, kíváncsi vagyok mért miért lett festve a váz. Mert ha igaz hogy a gyári fényezés van rajta, akkor nem eshetett, csúszhatott akkorát hogy a váz is sérüljön. (karcolódjon)
Szerintem ez már törött volt, és azért lett a vázis festve, meg az nem tetszik hogy régóta hírdetik.
Amúgy ne érts félre nem akarlak lebeszélni mert nagyon jó kis gépek ezek csak már egy 14év-es motor vásárlásnál oda kell figyelni ha nem akarod egyből a szerelőhöz vinni javításra.Meg ha van ismerős (lehetőleg szerelő) vidd magaddal.Na ennyit tudtam most így hirtelen gyorsan .
HONDA POWER!
Ez engem is érdekelne hogy miért van feketére fújva az a váz, mert nem kis munka szétszedni az egészet.Nekem pl. ugyanez a típusnál (még a szín is egyezik) nem volt töltés mikor megvettem azt hittük hogy csak az aksi rossz vettünk bele új aksit is az akkori tulaj, úgy új aksival hazahoztuk itthon meg lemerült akkor derült ki hogy nincs töltés.Szerencsére tudtunk egy használt generátort bele tenni azóta (lekopogom) jó.Ez nagyon jó szöveg hogy "hobbimotorként" használt hát nem tom hogy vagytok vele hobbiból én is mentem már vele 260-at meg verte már a lángot a puffancs pusztán hobbiból .Úgyhogy ezt jó nézd át mindenféleképpen fék, kormánycsapágy, telórugózás stb...
Hello mindenkinek !
A Mozaikba vizsgázott volna az év elején ,de nem mert a csodapad kimutatta,hogy üt a tárcsa "valamelyik" elszomorodva mert megbukott a vízsgán = haza. A fékkar nem pumpált vissza ezért nem értettem,de egy másik helyen is megbukott ugyan evvel a padon,ekkor kapott vadi újjat és jó lett a padon az érték. A pad minden apró bizbaszt kimútatt,nagyon kicsi volt a ütés,de még is megbukott,hozzá kell tennem ez egy bontott tárcsa volt.
Rémálom volt mert a 4300 ft.-os vízsgából,száz fölötti költségem lett. Így érthető ? Na...pá.......
inkább a felni centírozásával lehet ott gond,nem? vagy esetleg a felni megvan ütve,vagy magával a gumival van baj,pl szál szakadásos belül. 1ik havernak volt ilyen,és neki rohadtul rázta a kormányt
legszebb szín :D
Ami engem gondolkodóba ejtene, hogy miért kapták szét az utolsó csavarig, hogy lefessék feketére a vázat. Mindössze ennyi a kovász.
hogyan ütött a féktárcsád? Egyik komám motorján valami rezonál de ha a féktárcsa volna a lúdas szerintem a fékkart nyomkodná visszafelé, nem pedig sugárirányú rezonancia keletkezne, a kerék irányából. SZERINTEM.
Szia Sanyi !
A fesszabályzó szokott tönkre menni,azt nem tudod kiszürni,csak ha leveszítek az üllést és egy müszerrel megméritek a töltést,ez a leggyakoribb hiba. Nézz meg mindent mielött döntesz mert nekem kellett vennem elöre két féktárcsát mert ütött egy kiló volt a kettő,csak a saját pénztárcáddal játszól. Amúgy nagyon tuti megbízható ez a tipus,mindenki ódákat zeng róla,Én is,nem bántam meg....sőőőőőt..........jó szerencsét Na....pá.....Feri.....
Sziasztok!
A hétvégén szeretnék megnézni CBR900RR FIREBLADE-t.
http://motor.hu/motor_vpage.js...
Érdekelne milyen típushibája hibája van a gépnek, miről lehet ezeket kiszűrni,mire érdemes odafigyelni?
Kinek milyen tapasztalata van ezzel a típussal?

Üdv:sanyi