Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szívből beszélsz...amíg benzin meg szikra van, addig megy a gőzös.
Persze a futóműve sokkal jobb,meg könnyebb is,de a blokkja biztos nem bír majd annyit mint a 900-asoké
Hmmm, azért a mai hacccázas már tudja azt (meg még többet) mint a mi vasaink (SC28-SC33). De nekem jobban bejön a csühögő, mint a sikító.
De így igaz, pályára kezdőnek hacccázas aztán lehet lépegetni felfele. Akinek meg nem teleik 3 motorra meg az megy azzal amije van.
900 RR RULEZ!
Abból nem.
Csináltam az enyémre gyorsgázt,és olyan érzés,mintha sokkal erőssebb lenne,mert ugyanakkora mozdulatra nagyobbat nyit a pillagószelep.Kiba..ott jó érzés,csak még meg kell szokni majd.Tök béna vagyok még így szezon elején,elszoktam a motorozástól.Sokszor leszabályzott a motor mikor mentem,mert olyan gyorsan leforgott.
hát pályán biztos jobban kezelhető a 600as,könnyebb is meg minden.
de lóerőből sose elég
Persze tudni kell mekkorát szabad húzni.De egy 600-as kezelhetőbb szerintem,az 1000-hez meg sokkal több tapasztalat kell,de utcán ezek a dolgok nem számítanak annyira.Utcára talán az 1000 jobb,nem kell annyira szétforgatni,pályán meg egy 600-al jobbat megy egy kezdő ember,a kissebb teljesítmény miatt.
hát tudni kell,hogy mekkorát szabad húzni neki kanyarból kifele én azér inkább huzok félgázt kanarból kifele,aztán utána letövelem,de legyen benne ink több erő,mint kevesebb
én erre mindig azt mondom,hogy 130lóerős motorral is lehet lassan menni, nekem is több havernak van még 125ös motorja,és szoktam velük menni, 100al megyünk szépen
Miért pályagyanús?
Nálam volt egy hétig egy 600 f,meg egy napig járkáltam egy 600-as gixerrel.8000-ezernél mindegyik elindul ,aztán még egy lökés 10 000-nél,de mindegyik gyengébb,mint egy 929.Viszont a kanyarokba sokkal könnyebb bedönteni őket,és a másik nagy előnyűk,hogyha kanyarból kifelé húzol egy parasztgázt,akkor sokkal kisebb az esélye a highsidenak,mert gyengébbek.
én akkor váltottam ,amikor volt ez az évvégi nagy váltás igaz uccsó nap csináltam, itt rohangáltam mindenfele ,h sikerüljön
hát én nemtom,sose volt 600asom, nemhogy R6om havernak van egy 2003as 600rr je, 8-10ig asse csinál tulsok mindent
juliusba én is váltok addig már be van fizetve utána váltok , mert a külömbözetet elmotorozom inkább
akkor sem brutális,mert olyan mint egy krosszmotor , 12ezerig lenyomja egy jobb Mz ,12ezer fölött meg hamar elfogy,mert nem tettek bele a gyárba nyomatékot . .
jah jó nagy gecik, elvileg azér vannak,hogy kártéritsék az embert,ehelyett arra mennek,hogy próbálnak mindig vmi kiskaput találni,amire hivatkozva nem fizetnek neked.
de azér fizessed nekik a jó magas kötelezőt.
én monyuk váltottam alianzról (36e volt 1 év) unionra (25e 1év)
igen, és azóta sem fizetett a biztositó, most kitalálták hogy anno nem jó szakértőt küldtek, és megnézi a fotokat egy másik szakértő, elmennek a jó édes k.......annyukba rohadék alliansz, de a biztositásomat azonnal mabisztra baszták amiért csusztam egy kicsit
brutálisan pörög
ott a garázsban nem igazán tudtad kiprobálni, nekem meggyözödésem ha a zoli azt mondja hogy menj ki vele akkor jó pár kávét meg cigit elszivtunk volna mire elökerülsz vele
hát ,de gondolom nem a legujabb szériás R6osokra gondolt ,ha cbr ből 2003ast nézett, gondolom r6ból is ottkörüli évjáratot.hát igen biztos hamarabb szétpörög egy ien 600as,azé 16ezer körüli fordulat elég kemény az én kis 900rr kém 12nél má tilt,de 11fölé nem nagyon szoktam forgatni,elég az neki ott má váltok
téleg neked volt tavaj 1 954ed csak vmi buzi passatos elcsapott ahogy sávot váltott,vagy mi volt,ugye?
a brutális kifejezés kissé túlzás , .
az tény hogy az uj R6 08-tól brutális, de szerintem se jobb mint a 900rr talán a legelsö szériás rr-t megközeliti , mert ugye 600as létére 140lovas és könnyebb is joval mint a honda, de, nekem valahogy nem jön be hogy a kis szar ott kezd élni ahhol az rr már elfogy ezek a 20ezres fordulatok miatt biztosan hamarabb tönkre megy mint a másik.
nem biztos hogy az 1keró miatt dobálja a másodikat, inkább pálya gyanus a dolog
Nincsmit.
Postán küldd...
Köszi Oszi!
Hhmmm, milyen frappánsan hangzik ez így....
Haver kitalálta, hogy rózsaszín kell neki, de majd lebeszélem én róla...

Egy kis üdítő a fárasztó nap után!
Nekem 2002-es 954 esem van. A váltójával meg semmi gond,de az összes 954 es váltója csörög,ezek gyárilag így jöttek ki.Egyébként a 2002-2003-as motorok már kiforrott modellek.Jah és megy mint az állat:D