Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aha vágom
nekem is 1ik haverom fogja cserélni, motorszerelő sulit végzett,most megmutathatja mit tud de ahogy láttam eléggé vágta a témát amikor szette szét.
53ezer km van benne,és feltételezem hogy ez még 1 gyári lánc.
kb ennyi lehet 1 ilyen lánc élettartalma,mintha vhol 50ezret olvastam volna
De, valószínű, mert ugye nem viccből van addig kint.
Nem, pár cimbiknek cseréltem már, meg a régi CB1000-remnek a típushibája volt, mert CBR1000F blokk van benne...
Azt a Hondáék elég rendesen elméretezték...
hát de ebből is eltudja képzelni az ember,ha má nagyon bevan nyomodva,akkor megvan nyulva a lánc,nem?
amugy ez a szoktam kifejezés, ez mi? ilyen sűrűn cserélsz vezérmű láncot a motorodba vagy mi?

Néztem, de én nem erről szoktam megállapítani.
Én amikor bentvannak a vezműtengelyek, azokon között nézem, h mennyire bírom benyomni, mert ott látom a nyúlást...
reméljük a megirt zhkat nem kell javitani majd,mert görbülni fognak
nézted a képet,amit feltöltöttem a feszítőről? h meddig volt kinn? szerinted is csereérett a lánc?am 53 ezer van a motorba
Ez is igaz. Én 1szerre szoktam cserélni.
Jaja, így van! Akkor javítottál a jegyeden...
majd kiderül,hogy azzal mi a helyzet,de azt akármikor ki lehet cserélni,mer azt csak 2 csavar fogja,nem kell hozzá szétkapni a blockot
ja jolvan, elirtam, késő van már,meg a mai 3 zh ,meg a kis esti matekozás már agyilag kissé lefáraszottt már
de igen, a szelepfedél tömitése a gumi, és csak ezt kell levenni a lánc cseréhez, a hengerfejet nem.
Csak megjegyzem, h a feszítőben van egy rugó ami elgyengül, és nem tolja ki a megfelelő erővel a feszítő tengelyét, ezért azt is cserélni szokták... Nem attól függ mennyire volt kint vagy nem...
Az meg amiről beszélsz, a szelepfedél tömítés, mert a hengerfej tömítés teflonnal bevont lemez...
Akkor annyi... 16...
ja és hengerfej tömités az ilyen vastag gumi tömités,az többször is felhasználható,szval azt nem kell cserélni,hacsak el nem szakad amikor leszeditek ,vagy elvan má revülve a gumi,iesmi.de nekem az rendbe van, karbit kiganézom még, légszürő má kivan, olajcsere, uj lánc mehet bele, öszerak,aztán indulhat a szezon
nekem a feszitővel nincs semmi baj,de mint a képen is láccik már,eléggé be volt nyomodva,a lánc megvan nyulva
a hengerfejet nem kell levenni, csak a szelepfedelet, és a vezérműtengelyeket kell kivenni,majd ki lehet kapni a láncot.
19 a did lánc a pink motorsnál, szerelés az nem lesz sok ,mert 1 haver csinálja,aztán majd mondom neki,hogy ne legyen sok
Zotya.
DID lánc 20, fesztitő (patron) 20 , láncvezető 25 meg nem tudom kell-e hengerfej tömités ? amúgy az 13 ért adtak volna.
+ a szerelés és majdnem 1 kiló
Nekem pont forditva volt cserélve csak a feszítő kellet és így elkussolt Am nemtod a hengerfejet lekell szedni a lánccseréhez ?
Nézd meg a feszítőt ha benyomod, kioldod a kis pöcköt és lefogod az ujjaddal ha szépen nyomja kifele akkor nincs gond, de ha szakaszosan v akadva akkor kuka
Csaó.
Ne értsd félre nem akarlak sürgetni, csak olyan jellegű kérdésem volna, hogy előreláthatólag mikor lesz aktuális a leömlő?
mennyi pénz egy ilyen lánc + feszítő cserés móka?
Munkadíj stb...
hali
feszítőnek semmi baja, az nem kell, csak a lánc, épp most rendelem meg,péntekre itt lesz, péntek este be is épitjük
ok köszi. nekem csak előre kellene.?
az már szerintem cserés lessz.
Ha kell ilyen láncfeszítő akkor tudok adni telszámot, gyári Honda
Azthiszem annyi...
24e volt a kollégának előre hátra...
Nincsmit. Bocsi a lassúságért, csak ez a kva meló...
nah bejelöltem,hogy meddig volt benn a feszítő,ti mit mondtok,cserés a lánc,mi? alapjáraton néha hallatszott némi lánc csörgés