Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És a 2006-ossal mentél? Kíváncsi lennék valakinek a véleményére, akinek volt alkalma összehasonlítani a kettőt.
igen 2007-es 0 km-es kék fehér. naon tetszik
Valóban nem vágom a futóműállítást. Öcsi belőtte nekem pirellire, azóta úgy megyek.
Amúgy utcára tök8 hova tekernéd, az úthibákkal nemtudsz mit kezdeni. Nem csak pályán megyek, hanem utcán is, és emiatt nem teszek fel utcai gumit.
T O M i B O Y! ! Nehogy máá a gumi mérete legyen a csapkodás OKA! Tanuld meg a futó müvedet beállitani! JA NEM TUDOD? Azért nem a Dunlop a hibás! HÉT csavarral és némi szaktudással kitudod küszöbölni a kormény rezgését! Mond meg mikor vagy a ringen beállítom neked a helyszinen de ne a gumira fokd a szaktudásod hiányát! Példa! Nálad ha kifogy a benzin a tankodba a kutas a hibás?
Pár kép
Üdv kollégák!
Van valakinek új RR vásárlással kapcsolatban tapasztalata?Mennyit lehet lealkudni?Pl. a regadót és a forgalombahelyezést le lehet velük nyeletni?Ez csak akkor megy ha részletre veszem vagy kp-nál is lehet cigánykodni?
Na ez érdekes. Azt hiszem ennek utánanézek
Koca, melyik RR-t vetted? A 2007-est?
sziasztok
na hosszu várakozás (másfélhónap) után meglett az új vasam, a kis RR em. sok tapasztalatom még nincs (160 km) mentem, de tetszik. Jobb mint a 12 éves 900 rr m volt, csak kicsit érzem a nyomaték szegénységet a nagy gép után. Na ennyi csá
Majd akkor használok Dunlopot ha nem verdes a kormányom vele mint az állat. Lehet pályán 1s körönként, mert több biztos nem, de utcán ha halad az ember életveszélyes.
Igen 190-est használok évek óta hiszen a 600-as CBR tökéletesebben stabilabban viselkedik egyenes futásban és kanyarban az alulkormányzása kissé távolabb kerül na persze fogyasztásban sem mindegy!Sok országban széria mérete az új RR-nek csak nálunk ez még ismeretlen! Azt hiszük amit látunk a boltban az az isten, meg a katalógus ! Nekem a tapasztalatom mást mondat, ezért a 190-es melett döntöttem!
Nekem is ilyenem van! Aranyos kis gép
Szasztok!

A mai naptól fogva rendesen használhatom a nevem (AndrewCBR) mert ma azaz MA HAZAHOZTAM az igaz 250es deee ÁLLLAT CBRemenet Kurrrvajó
190-est használsz 600-ason?
Na! Emberek! Mi van itt? Megöltem a topikot?
-Látom szakértője vagy a dolgoknak mivel jó a kérdés!

Ezt most pejoratíve mondod, vagy komolyan gondoltad? Amúgy egész pontosan melyik fajta gumid van neked? Így, hogy Dunlop GP, nem nagyon találom. Valami típusszáma, megnevezése nincs?
Látom szakértője vagy a dolgoknak mivel jó a kérdés! Utcán nem tudom hogyan viselkedik mivel Kb: 10 éve nem motorozok közúton! A versenysportban van némi tapasztalatom! A gumi keveréke nagyon meghatározó és a jó futómü beállitás és persze a telók jó minősége! Sok összetevők melett az időjárás is közre játszik! A Dunlop Gp gumik nagy előnye hogy nehezen kopnak de füghet a tapadás a keveréktől és a fent felsorolások összeadásából adódóan no meg persze ki milyen tempóban tépi a gázbowdent! Utcára ideálisabb lehet mint néhány vetélytárs márka és mindazok melett még tapad is!De ez csak az én véleményem! Nagyon kitűnő a Michelin gumi de nem az amit itt kelet Európai forgalmazók árulnak, hanem legközelebb Landau-ban lehet kitünő tipusokat vásárolni! Egy szóval királyok királynője Elizabeth ! Az utak Királya a DUNLOP !

Üdv!
Ehh ... jobbulást. Amúgy maga a gumi milyen? Hogy voltál megelégedve vele az alatt a 40 km alatt?
Azért adom el a DUNLOP GP GUMIKAT mert jegelem a bal válam a medencecsontom meg a bordámat
Hm én eladtam volna a te helyedbe külön!
csá annak annyi lesz nemsokára, messze ne menny vele.
rendes áron vettem , nem engedtek semmit, mertbeszámítattam a régi motoromat.
mág semmi.
szerintem ezt még 20 topicba be kellett volna rakni! TUTI nem látta még elég ember!
Neked erősen javallott egy hűtőventilátor beépítése pl. egy villanyász szaki segítségével (esetleg építsd olyan helyre, ahol több menetszél-hűtést kap)
Most nem keresem ki, de anno találtam egy vfr-400-as oldalt, ott is hasonló gondok voltak, a venti volt a megoldás,mert a gyári hűtőborda önmagában hagyta megsülni a fesszabályzót. Tanulj más kárán.