Tavaly vett tőlem Hatvanban egy srác egy b.star cordura nadrágot és a bélést nem találtam meg ,de most meg lett ,de az elérhetősége már nincs meg!
Azt hiszem Miskolci ,de pest környékére jár a barátnőjéhez,egy fekete cbr 600 al amivel tavaly volt egy balesete és azóta a nagyja a gépnek matt feketével van lefújva.A srác max 30 éves.Ha valaki magára ismer vagy a haverjára az szóljon már legyen szives!
tesorotejon@gmail.com
Köszi!
Igen :) valóban jogos a teli tankos dolog ...legközelebb így kifogom számolni! ;) de azért engem sokkolt itthon a " 2 " csík :D de tehetek róla elismerem :D
A konkret motorra okosat nem tudok mondani, de szerintem jobban jarnal ha teletankolnad a motort, utana szamolnal egy fogyasztast, mert ugy lenne mirol beszelni. A csikrol senki nem tudja, hogy igy mennyit is fogyasztott a motorod.
Ha sokat van magas fordulatszamtartomanyban a motor, akkor nyilvan nem szokatlan, hogy eppenseggel csak a tank nem horpad be, annyira eszi a benyat. Gondolom az uzemanyagszint jelzo valamennyire linearis dolog es igy nagyjabol hihetonek tunik amit irtal.
Sziasztok! :) Lécci írjatok !
Nem rég vettem egy CBR600RR-t 2004-es és amennyire az idő engedte mostanában próbálgattam a vasat..nincs nagyon utca motoros tapasztalatom (eddig crossmotoroztam versenyszerűen) ezért fordulok " hozzátok" .Szóval elmentek kipróbálni :) és hát meg kell mondanom nem kíméltem :) sokszor volt a magas fordulat szám :P és a lényeg hogy teli tankkal indultam (18
L) ez a kijelzőn 7 csík és mikor haza értem 2 csík maradt és mind ez 120 km volt " csak " ez normális dolog hogy ennyit zuhant?
Én azt gondolom ehhez nem kell olyan nagy műszaki tudás.
Igaz, nem árt a rendszerek működési elvével tisztába lenni, egy kis műszaki intelligencia-motorkerékpáros tapasztalat (érzet és a hibajelenségek miatt). Hiszen.....olykor nincs hibalámpa-kód, de hibajelenség van!
Az adott típus (gyártói) service manual-ban, le van írva minden A-tól Z-ig, lépésről-lépésre, határértékek-specifikációk stb.
Sziasztok! :) Nah én lennék annak a különleges fehér arany színű motornak a gazdája amit egy pár hozzászólással ezelőtt már jól kiveséztetek, de hogy a téveszméket eloszlassam mivel láttam volt belőle pár furcsa megjegyzés úgy gondoltam leírom nektek rövid történetét a motoromnak! :) Szóval hazaérkezve Angliából minden vágyamat teljesítve a kis eladott cbr 125-öm után 600- as cbr- ről álmodva megláttam és megszerettem ezt a kis különleges és egyben egyedi motort, de megvásárlásával egyben feléltem megkeresett pénzemet is, és amit itthon alakulóban volt munkahelyem sem jött össze és munkanélküli lettem. Ahogy telt az idő sajnos egy fizetésből ketten nehezen éltünk és elkeseredésemben megpróbáltam feltenni a motort a motort 1100.000Ft- ért de én valóban olcsóbban 1050.000Ft -ért vettem a gépet, és ezért is már rögtön cáfolnám Pityu állítását hogy 800-ba volt nekem. Pityuval egyszerre vásároltuk a gépeket csak a F-sport-ot vett én pedig a rr-t. Beszéltük is hogy minden rendben a gépekkel és jól gurulnak voltam vele kisebb nagyobb túrákon és kop kop kop semmilyen gondot nem tapasztaltam a kis cbr-n :) A színre visszatérve, nekem is feltűnt hogy nincs hasonló beléőlle és levettem az egyik idomját alákukkantani és akkor láttam, hogy belül piros votl a motor festése így valószínű, hogy elcsúszhattak vele és ezért lett lefestve, de ezt csak a festés alapján szerintem senki nem mondaná meg :) Tényleg gyönyörű karcmentes állapotban van a gép :) Nah de elég a fényezésből annyit szeretnék mondani, hogy most találtam munkát és még valószínű márciusban esetleg április elején benthagynám a mocit de ha minden terv szerint meg akkor tovább erősíteném a cbr-esek táborát! :) :) Persze amíg bent van eladónak eladó, és még alkuképes is most 980.000-ért van fent de ha érdekel valakit akkor 06-30 586-47-19 es számon elérhet és megbeszéljük :) Most persze mindenki maga gondol amit gondol rólla csak már kicsit szarul esett amit írtak rólla ezért is próbáltam meg eloszlatni a kételyeket ! Köszi hogy végigolvastátok sziasztok :)
Nekem is PC37-esem van, '04-es. Mióta nálam van mindig villogott, csak most kezdte el ezt a hibajelenséget, pedig nem csúsztam vele, sőt még el sem dőlt!
Ma volt időm, és komolyabban szétborítottam a mocit, még a tankot is levettem. A tank alatt van egy csati, amit széthúztam, megnéztem úgy mit csinál, hát ahogy a könyvében megvan írva hibajelenség, villog az alsó és az összes rovat fel le futkoz, amiből arra következtetek hogy nem az óránál van a hiba. Kivettem a benzinszivattyút külsőre semmi rendellenesség nem tapasztalható. Találtam a szervíz manuálban infót hogy tele tankkal 1-5 ohm míg üresen 92-94 ohmot kell mérni, hát én megmértem tele tankkal 12, üresen 123. De aztán most elakadt nálam a tudomány, hogy a benzinszívattyú szétszerelésével orvosolható-e a probléma, vagy külön lehet-e üzemanyag szintjelzőt venni, vagy vki szedett-e már szét?
Szia boby10, régóta olvasom a fórumot és látom hogy szakértővel állok szembe. Elég sok pontos adatot tartalmaznak a hozzászólásaid, így gondolom nem ma kezdted a szakmát. Tudnál nekem tanácsot adni hogy tudnám az ismereteimet bővíteni, milyen úton szerezted a műszaki tapasztalataid? Szeretnék én is a fejlődni a kétkerekű technikát illetően. Köszönettel, Fanta
HONDA 600RR PC37 2005-évjáratra való lengővilla eladó. Bal oldalán csúszásnyomok, a képeken látszik. Emelőszemek menetei épek, nem görbült, főleg karcolások vannak rajta.
Hát akkor neked mákod volt, h. otthon fogyott ki. Nekem nem volt ilyen szerencsém, még jó h. be tudtam gurulni egy házhoz ahol adtak pár litert. Hozzáteszem amikor hozzám került a gép jó volt villogott mindig, de azóta elcsúsztam egyszer p.ringen azóta nem jó szerintem. Szervizbe azt mondták szétcsúszhatott v.mi vezeték, de átnéztem mindent, tankba is bevilágítottam semmi nem tűnt fel. Már többször leszívtam benyát meg vissza de akkor se ment. Azóta ha eltűnik második egység tankolok. Ja PC37 05'-ös a gép, ha megvan mi a hiba oka várom a tippeket (műszerfalra gyanakszom)
Ilyen esetekben érdemes akkor már az ECT szenzort is kimérni 20 Celsius fokon 2,3-2,6 K.Ohm (szenzor oldalon) és érdemes az ECM felé is méregetni (csatlakozó oldalon)
Hátha tudtok segíteni nekem!
Tavaly vett tőlem Hatvanban egy srác egy b.star cordura nadrágot és a bélést nem találtam meg ,de most meg lett ,de az elérhetősége már nincs meg!
Azt hiszem Miskolci ,de pest környékére jár a barátnőjéhez,egy fekete cbr 600 al amivel tavaly volt egy balesete és azóta a nagyja a gépnek matt feketével van lefújva.A srác max 30 éves.Ha valaki magára ismer vagy a haverjára az szóljon már legyen szives!
tesorotejon@gmail.com
Köszi!
Facebookon: Németh Lajos, vagy a luigi013@freemail.hu email címen
Ha sokat van magas fordulatszamtartomanyban a motor, akkor nyilvan nem szokatlan, hogy eppenseggel csak a tank nem horpad be, annyira eszi a benyat. Gondolom az uzemanyagszint jelzo valamennyire linearis dolog es igy nagyjabol hihetonek tunik amit irtal.
Nem rég vettem egy CBR600RR-t 2004-es és amennyire az idő engedte mostanában próbálgattam a vasat..nincs nagyon utca motoros tapasztalatom (eddig crossmotoroztam versenyszerűen) ezért fordulok " hozzátok" .Szóval elmentek kipróbálni :) és hát meg kell mondanom nem kíméltem :) sokszor volt a magas fordulat szám :P és a lényeg hogy teli tankkal indultam (18
L) ez a kijelzőn 7 csík és mikor haza értem 2 csík maradt és mind ez 120 km volt " csak " ez normális dolog hogy ennyit zuhant?
Igaz, nem árt a rendszerek működési elvével tisztába lenni, egy kis műszaki intelligencia-motorkerékpáros tapasztalat (érzet és a hibajelenségek miatt). Hiszen.....olykor nincs hibalámpa-kód, de hibajelenség van!
Az adott típus (gyártói) service manual-ban, le van írva minden A-tól Z-ig, lépésről-lépésre, határértékek-specifikációk stb.
légyszíves adj nekem egy elérhetőséget, szeretném felvenni veled a kapcsolatot
Ma volt időm, és komolyabban szétborítottam a mocit, még a tankot is levettem. A tank alatt van egy csati, amit széthúztam, megnéztem úgy mit csinál, hát ahogy a könyvében megvan írva hibajelenség, villog az alsó és az összes rovat fel le futkoz, amiből arra következtetek hogy nem az óránál van a hiba. Kivettem a benzinszivattyút külsőre semmi rendellenesség nem tapasztalható. Találtam a szervíz manuálban infót hogy tele tankkal 1-5 ohm míg üresen 92-94 ohmot kell mérni, hát én megmértem tele tankkal 12, üresen 123. De aztán most elakadt nálam a tudomány, hogy a benzinszívattyú szétszerelésével orvosolható-e a probléma, vagy külön lehet-e üzemanyag szintjelzőt venni, vagy vki szedett-e már szét?
Ilyen esetekben érdemes akkor már az ECT szenzort is kimérni 20 Celsius fokon 2,3-2,6 K.Ohm (szenzor oldalon) és érdemes az ECM felé is méregetni (csatlakozó oldalon)