Alapjárat nem ingadozik és nagy terhelés után nem marad fent az alapjárat? Ha elengeded 5000fordulaton a gázt, mennyi a feszültség? A kipufogó gázoszlopok rendben vannak?
Mert akkor szerintem "Top end power problem" lesz, ledolgozik a blokk és túlhevül szinte minden.
Nekem a gyári kb 3.5 év körül adta meg magát. Pedig nem lehet mondani, hogy egy szalonban bepunnyadt motor lett volna, télen mindig ki volt véve az akku, meleg helyen tárolva és precízen töltve. A mostani Banner már lassan ugyanannyi idős, pont fele annyiért.
Az is igaz, hogy nekem nem produkált ilyen tüneteket, csak néha nem indult el. De akkor semennyire sem forgatta az önindítót.
Nem egyszerű a Supersportban "long life" erőforrással előállni, ami versenyképes.
Nagyon nehéz feladat megtalálni a teljesítmény és a megbízhatóság közti kompromisszumot, ezért a szimulációk során rengeteget kell dolgozni.
Én is bukógomba-vásárlás előtt állok, ki is néztem már a magamét, aszondjahogy: http://www.danger.hu/webshop/products&id=971
Egyik ismerősömnek is ugyanilyen van, nekem jónak tűnik és talán még annyira nem is drága. Legalábbis az LSL-es konzoloshoz képest... Idomot sem kell hozzá fúrni.
Segítségeteket szeretném kérni...
2008-as CBR 600 RR-hez milyen bukógombát ajálanátok?
A sima hagyományosat vagy újabb csillapítósat ?
Illetve milyen gyátmány vagy márka az ami megállja a helyét...
Segítséget előre is köszi!
Igen.....5W-30-ast használtam, de én 60000 km-nél átálltam Motul-ról, Liqui Moly Racing 5W-40 API SM, Jaso MA2-re (prémium motorolaj) az Osztrákoknál sokan ezt használják-preferálják.
Tanácsokat szeretnék kérni!
Az egyik ismerősömnek indítási problémái vannak, most cserélte le a 2 éves gyári akksit, de így is nehezen-akadósan indul és a tompított úgy világít, mint a mécses (sárgán).
Mindenesetre érdemes közben olajnyomást is mérni és az alapján választani (gyári specifikációk szerint 10W-30-as olajjal 6000-es fordulaton, 80C.fokon, 5.05 bar nyomásnak kell lenni).
V.ki tud olcsó gyárival megegyző matricát oldalidomhoz 2008 CBR 600 RR-re (piros,fekete) bal oldali kellene, de ha van jobbos is az sem baj...
Köszi!
Alapjárat nem ingadozik és nagy terhelés után nem marad fent az alapjárat? Ha elengeded 5000fordulaton a gázt, mennyi a feszültség? A kipufogó gázoszlopok rendben vannak?
Mert akkor szerintem "Top end power problem" lesz, ledolgozik a blokk és túlhevül szinte minden.
köszi
Még meg van. dobj egy mélt a tonyy87@gmail.com-ra. egy számmal.
2005-ös cbr600rr-hez keresek hátsó felnit, ha lehet féktárcsával. Ha tud valaki szóljon!
Érdekelme az ülés alatti két takaró műanyag!
Az is igaz, hogy nekem nem produkált ilyen tüneteket, csak néha nem indult el. De akkor semennyire sem forgatta az önindítót.
Privát kittes, bérelt versenymotorral nem lehet labdába rúgni a gyári támogatású csapatok ellen, talán saját fejlesztésekkel (tuti soha nem eladó)
Nem egyszerű a Supersportban "long life" erőforrással előállni, ami versenyképes.
Nagyon nehéz feladat megtalálni a teljesítmény és a megbízhatóság közti kompromisszumot, ezért a szimulációk során rengeteget kell dolgozni.
Voltak kiugró eredményeik, de gyakorlatilag az egész szezon során technikai problémák hátráltatták őket.
A probléma hasonló, mint az F1-es Renault motorokkal.
Egyik ismerősömnek is ugyanilyen van, nekem jónak tűnik és talán még annyira nem is drága. Legalábbis az LSL-es konzoloshoz képest... Idomot sem kell hozzá fúrni.
Segítségeteket szeretném kérni...
2008-as CBR 600 RR-hez milyen bukógombát ajálanátok?
A sima hagyományosat vagy újabb csillapítósat ?
Illetve milyen gyátmány vagy márka az ami megállja a helyét...
Segítséget előre is köszi!
Kár volt új akksit venni, a gyári Yuasa akksi kb. 5-6 évet kibírnak (ha közben odafigyelnek rá) és stabil indítóárama van.
Babra munka lesz....
Tanácsokat szeretnék kérni!
Az egyik ismerősömnek indítási problémái vannak, most cserélte le a 2 éves gyári akksit, de így is nehezen-akadósan indul és a tompított úgy világít, mint a mécses (sárgán).
Mindenesetre érdemes közben olajnyomást is mérni és az alapján választani (gyári specifikációk szerint 10W-30-as olajjal 6000-es fordulaton, 80C.fokon, 5.05 bar nyomásnak kell lenni).