Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Yuasa YTZ10s 190A-os indítóáram 36.900ft volt.
Milyen akksi lett bele véve?
Szevasztok!

V.ki tud olcsó gyárival megegyző matricát oldalidomhoz 2008 CBR 600 RR-re (piros,fekete) bal oldali kellene, de ha van jobbos is az sem baj...
Köszi!
Szia!

Alapjárat nem ingadozik és nagy terhelés után nem marad fent az alapjárat? Ha elengeded 5000fordulaton a gázt, mennyi a feszültség? A kipufogó gázoszlopok rendben vannak?

Mert akkor szerintem "Top end power problem" lesz, ledolgozik a blokk és túlhevül szinte minden.
Sajnos, túlhevül a generátor és alapjáraton 13,9v. , 3000ford 14,25v 5000ford. 14,03v.-ot produkál (ahol a gyári specifikációk szerint, 15.5 volt-ot kellene produkálnia)
Hello. Érdeklődnék, hogy hol és mennyiért vetted a repsol idomgarnitúrát?
köszi
Hali!
Még meg van. dobj egy mélt a tonyy87@gmail.com-ra. egy számmal.
ÜDV!
2005-ös cbr600rr-hez keresek hátsó felnit, ha lehet féktárcsával. Ha tud valaki szóljon!
Szeva!
Érdekelme az ülés alatti két takaró műanyag!
Nekem a gyári kb 3.5 év körül adta meg magát. Pedig nem lehet mondani, hogy egy szalonban bepunnyadt motor lett volna, télen mindig ki volt véve az akku, meleg helyen tárolva és precízen töltve. A mostani Banner már lassan ugyanannyi idős, pont fele annyiért.
Az is igaz, hogy nekem nem produkált ilyen tüneteket, csak néha nem indult el. De akkor semennyire sem forgatta az önindítót.
Kemény világ a supersport VB!

Privát kittes, bérelt versenymotorral nem lehet labdába rúgni a gyári támogatású csapatok ellen, talán saját fejlesztésekkel (tuti soha nem eladó)
Hát igen....

Nem egyszerű a Supersportban "long life" erőforrással előállni, ami versenyképes.
Nagyon nehéz feladat megtalálni a teljesítmény és a megbízhatóság közti kompromisszumot, ezért a szimulációk során rengeteget kell dolgozni.
Igen, emlékszem....

Voltak kiugró eredményeik, de gyakorlatilag az egész szezon során technikai problémák hátráltatták őket.
Ha jól emlékszem........a Team Toth csapatnál is volt hasonló technikai probléma.
Hálás köszönet!

A probléma hasonló, mint az F1-es Renault motorokkal.
Sziasztok 2005 ös 600 RR em szeretném áttételezni milyen fogszámú fogaskereket ajánlanátok ? Szeretném ha egy kicsit pörgősebb lenne.
Szia! Nekem is ilyen bukógomba van felszerelve és csak ajánlani tudom! Minden passzol, nem kell fúrni semmit és a felszerelés öt perc. Ja, és szép!
Köszi szépen a segítséget!
Én is bukógomba-vásárlás előtt állok, ki is néztem már a magamét, aszondjahogy: http://www.danger.hu/webshop/products&id=971
Egyik ismerősömnek is ugyanilyen van, nekem jónak tűnik és talán még annyira nem is drága. Legalábbis az LSL-es konzoloshoz képest... Idomot sem kell hozzá fúrni.
Helló!

Segítségeteket szeretném kérni...
2008-as CBR 600 RR-hez milyen bukógombát ajálanátok?
A sima hagyományosat vagy újabb csillapítósat ?
Illetve milyen gyátmány vagy márka az ami megállja a helyét...
Segítséget előre is köszi!
Igen.....5W-30-ast használtam, de én 60000 km-nél átálltam Motul-ról, Liqui Moly Racing 5W-40 API SM, Jaso MA2-re (prémium motorolaj) az Osztrákoknál sokan ezt használják-preferálják.
Letestel!

Kár volt új akksit venni, a gyári Yuasa akksi kb. 5-6 évet kibírnak (ha közben odafigyelnek rá) és stabil indítóárama van.

Babra munka lesz....
Sziasztok!

Tanácsokat szeretnék kérni!
Az egyik ismerősömnek indítási problémái vannak, most cserélte le a 2 éves gyári akksit, de így is nehezen-akadósan indul és a tompított úgy világít, mint a mécses (sárgán).
Első naptól 10-50 el járok és minden szép és jó :)
"Király" vagy....!

Mindenesetre érdemes közben olajnyomást is mérni és az alapján választani (gyári specifikációk szerint 10W-30-as olajjal 6000-es fordulaton, 80C.fokon, 5.05 bar nyomásnak kell lenni).