Sziasztok!
2003 as 600rr-re kellene komplett utcai idom szett új, használt, gyári, utángyártott, repedt sérült karcos is (ami még javítható persze) minden megoldás érdekel színe teljesen mind1.
Segítséget előre is köszönöm!
üdv. eladó a képeken látható honda cbr 600 rr 2007-es sérült idomok . a tankborítás és a rajta lévő mindkét oldali fekete takaró karcmentesek. a többi alkatrészek sérültek. a fejidomnak majdnem minden darabja megvan . valamint a képeken nem látható két darab enyhén hajlott kormánycsutka is van. ár 50 eft. 0620/992-4528 aszód
Pl. A BME Formula Student Racing csapata egy R6-os erőforrást vett alapul és már 74 Nm-nél tartanak (több mint 4000 fordulaton keresztül konstans 70 Nm felett van) 115% feltöltési-fokot értek el. (F1 motorok kb. 116% a feltöltési-foka)
Az egyik Finn műszaki egyetem 76 Nm hoztak ki, de kb. 5-szor annyi az éves költségvetésük.
Sziasztok!
Szeretnék érdeklődni hogy, 2008as RR-hez lehetett kapni gyári fojtó szettet? Sajnos ilyenkor a honda nincsen nyitva, én meg licitáltam rá és az a kérdés hogy egyáltalán érdemes lenne megvennem(?)
Többek közt az üzemanyag szivattyút is kivettem és átvizsgáltam (nyomásszabályzó ellenőrzés, szűrőjét is kimostam, tömítéscsere és újra feltöltöttem), teletank-Motul Fuel clean, mentem egy kanyart és letettem télire.
Szerintem ez a leghatékonyabb tisztítási-konzerválási eljárás...és kb. 1 órát vett igénybe.
Alapvetően minden motorgyár várja a visszajelzéseket és ebből egy gyár rengeteget is tud "tanulni". A probléma általában abból is van, h nem kap valós visszajelzéseket a saját hálózatán keresztül.
pl. az első szériás Aprilia RSV4-nél tesztelési hiányosságok (változó hosszúságú szívórendszerrel volt probléma) és teljesítményszórások-gázreakciós problémák voltak. Az Aprilia szinte azonnal orvosolta a problémát a saját hálózatán keresztül, sőt, meg is köszönte a visszajelzéseket.
Az egyik Motorrad Kawasaki ZX6-os tartós tesztjén volt hasonló gyártástechnológiai probléma.
Amikor bemutatták a Kawasaki Deutchland-nak a kifogásolt alkatrészeket a műszaki igazgatója csak húzogatta a vállát és annyit mondott, h kibírta a tartós tesztet.
Később a Kawasaki Deutchland-nál személycserék voltak.....
Kiszereleskor az egyik oldalon jobban elszuszik a belso tavtarto igy a masik oldalrol egy kiutovel hozzafersz. A kiuto lehet kb 8mm atmeroju eros acel rud. Ha melegited egy kicsit akkor konnyebb dolgod van. Kb 150 fokra kell az agyresz kivulrol atmelegiteni ertelemszeruen ahol a csapagy van. Ujakat kell visszatenned mivel megutotted oket. Visszarakasnal ugyancsak melegiteni ovatosan mondjuk holegfuvoval a csapagyak meg a fagyasztoban. Csak a csapagy kulso gyurujet utheted beszereleskor, szal erre keszulj egy vascsovel vagy crova szemmel ami pont illeszkedik. Figyelj arra hogy a csapagy feluletet ne fessek be.
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni! Valaki cserélt már kerékcsapágyat a motorjában? Hogy történik ez a művelet? Kimelegítitek vagy a távtartót picit félretolva kikocogtatjátok a csapágyakat?
Végülis nem a csapággyal van gondom, csak festetni szeretném a felnijeimet (porfestéssel), és ajánlották hogy előtte szedjem ki a porvédőt és a csapágyakat. Érzésre a csapágyaknak semmi bajuk sincs, szóval visszarakhatom őket a festés után, vagy újat kell bele venni?
2003 as 600rr-re kellene komplett utcai idom szett új, használt, gyári, utángyártott, repedt sérült karcos is (ami még javítható persze) minden megoldás érdekel színe teljesen mind1.
Segítséget előre is köszönöm!
Hibátlan, szalon állapotú Suzuki GSR 600-asomat (2006) cserélném CBR 600RR-re, akit esetleg érdekelne, az keressen és küldök róla minden infot :)
Egyébként egy szériamotoron egy más áramlású kipufogóval lehet legtöbbet ártani a töltésnek-leürítésnek (mivel felborul a szívó-kipufogó akusztikája).
Pl. A BME Formula Student Racing csapata egy R6-os erőforrást vett alapul és már 74 Nm-nél tartanak (több mint 4000 fordulaton keresztül konstans 70 Nm felett van) 115% feltöltési-fokot értek el. (F1 motorok kb. 116% a feltöltési-foka)
Az egyik Finn műszaki egyetem 76 Nm hoztak ki, de kb. 5-szor annyi az éves költségvetésük.
Szeretnék érdeklődni hogy, 2008as RR-hez lehetett kapni gyári fojtó szettet? Sajnos ilyenkor a honda nincsen nyitva, én meg licitáltam rá és az a kérdés hogy egyáltalán érdemes lenne megvennem(?)
http://www.facebook.com/photo....
262 db CBR 600RR értékesítettek
260 db YZF R6
357 db GSX-R 600
139 db Daytona 675
90 db ZX-6 (az új 636-os csomagtól elég sokat várnak)
Többek közt az üzemanyag szivattyút is kivettem és átvizsgáltam (nyomásszabályzó ellenőrzés, szűrőjét is kimostam, tömítéscsere és újra feltöltöttem), teletank-Motul Fuel clean, mentem egy kanyart és letettem télire.
Szerintem ez a leghatékonyabb tisztítási-konzerválási eljárás...és kb. 1 órát vett igénybe.
pl. az első szériás Aprilia RSV4-nél tesztelési hiányosságok (változó hosszúságú szívórendszerrel volt probléma) és teljesítményszórások-gázreakciós problémák voltak. Az Aprilia szinte azonnal orvosolta a problémát a saját hálózatán keresztül, sőt, meg is köszönte a visszajelzéseket.
Az egyik Motorrad Kawasaki ZX6-os tartós tesztjén volt hasonló gyártástechnológiai probléma.
Amikor bemutatták a Kawasaki Deutchland-nak a kifogásolt alkatrészeket a műszaki igazgatója csak húzogatta a vállát és annyit mondott, h kibírta a tartós tesztet.
Később a Kawasaki Deutchland-nál személycserék voltak.....
Az egyik olajjárat (olajzó járat) nem volt kifúrva.
Mi PC40-eshez keresünk vezérműtengelyt vagy komplett hengerfejet!
Segítségeteket szeretném kérni! Valaki cserélt már kerékcsapágyat a motorjában? Hogy történik ez a művelet? Kimelegítitek vagy a távtartót picit félretolva kikocogtatjátok a csapágyakat?
Végülis nem a csapággyal van gondom, csak festetni szeretném a felnijeimet (porfestéssel), és ajánlották hogy előtte szedjem ki a porvédőt és a csapágyakat. Érzésre a csapágyaknak semmi bajuk sincs, szóval visszarakhatom őket a festés után, vagy újat kell bele venni?