Beragadt termosztát problémával nem találkoztatok?
Tud kellemetlenségeket okozni! Ha teljesen nyitott állapotban beragad, dúsít a rendszer, lemossa a hengerfaláról az olajfilmréteget. Dadog-ingadozik az alapjárat és össze-vissza reagál stb.
sziasztok, nagyon fontolgatom egy 2004 cbr600rr vársárlását ha lenne valaki akinek ilyen vasa van, és tudna valami jó tanácsot adni ,miket nézzek meg rajta,hogy ne fázzak rá nagyon! sokat olvastam már teszteket róla és dicsérik de amire nem igazán kaptam választ ami érdekelne, hogy a kipufogó menyire főzi meg a tojásokat ?amit néztem azon már nem a gyári dob van.köszi a tapasztalat cserét előre is
Ma végre jó idő volt, és végre felébresztettem a kicsikémet. Mentem vele egy kört, és semmi baja nem volt míg haza nem értem! A garázs előtt hagytam még járni egy kicsit, míg levettem a sisakot, és kinyitottam az ajtót, és arra lettem figyelmes hogy egyenletlenül jár a motor, majd le is állt. Az üzemanyag szintjelző még egy csíkot mutatott, nem is villogott, de mikor kinyítottam a tankot csontszáraz volt. Öntöttem bele itthon benyát, fel is mentek a kockák, de vala miatt a tartalék jelző villogás nem működik! Vkinek hasonló problémája, tapasztalata?
Nem voltak nyomásproblémák, de mi találkoztunk olyan esettel, hogy olajszűrő belső csavart kellett cserélni (ami blokkból kiáll). Hézagos volt és az olajszivattyú magával szemben dolgozott (szivattyút is cserélni kellett)
Olajnyomást is mértetek?
(6000 ford. 5 bar, 80 celsius fokon)
Ilyen esetről egyébként még nem hallottam, de tudok olyat, ami a szerviz összeszerelési hibákból adódtak, nem cseréltek tömítőgyűrűket az olajvezető (A-B) csőnél.
Nos, a célom egy nyitott kipufogórendszer volt, a végén egy Akrapovic dobbal. Ennek van egy kiszerelhető szűkítő része, de én enélkül használom. A gyári légszűrőt meghagytam, mert a sportlégszűrőn több kosz jut a motorba. Első lépésként én beszereztem egy gyári leömlőt (későbbi esetleges visszaalakítás miatt). Exup és katalizátor közötti részt összejelöltem (későbbi összehegesztés pontossága miatt), majd kettévágtam. EXUP szelepet kiszereltem, tengelyét (ami a csőben van) szintén elvágtam. Gyakorlatilag semmi ellenállás nincs a szelep helyén. A tengely csapágyazásánál levakítottam (kívülről megkapta a gyári zárókupakot), másik oldalon a műkörtető tárcsánál pedig úgy csináltam meg, hogy a tengely tudjon forogni de ne tudjon kiesni a csőből. A működtető tárcsa, a ház a bowdenekkel, az EXUP szervó motor mind a helyén maradt. Kívülről tejesen gyári + nem kellet kiiktatni a szervomotort. Katalizátor háznál szintén összejelölés után, a vízszintes osztássíknál kettévágtam a csövet majd kivettem a katalizátort (nem könnyen jön ki). Ezután következett az összehegesztés, az előzőleg felrajzolt jelölések segítségével (csak így biztosítható hogy pontosan ugyanolyan ívek maradjanak a csődarabok). A hegesztést védőgázos hegesztővel végeztem (autogén nem jó, habosodik a cső anyaga). Gyári lambdaszondát kiszereltem és a stekkerbe kapott egy lambdaszonda kiiktatót. Az Auto Tune szélessávú lambdaszondáját beszereltem a gyári szonda helyére. A Power Commander és az Auto Tune bekötése után következett a fékpadi beállítás (üzemanyag térképet hozzá kell állítani a növelt belső áramláshoz és a motor sajátosságaihoz). Ez Agonál történt meg. Örömömben kapott még egy gyorsváltót is a motor (így gázelvétel nélkül tudok váltani sebességet felfele).
Beragadt termosztát problémával nem találkoztatok?
Tud kellemetlenségeket okozni! Ha teljesen nyitott állapotban beragad, dúsít a rendszer, lemossa a hengerfaláról az olajfilmréteget. Dadog-ingadozik az alapjárat és össze-vissza reagál stb.