Mindenesetre kíváncsi lennék a lambda értékeire és a gyertyakép is sok mindent elárul pl:volt már olyan, hogy lambda ablakon kívül üzemelt 0,01v-0,3v (vízgőz volt az égéstérben).
Ha jól emlékszem le is volt írva a szerviznek, hogy 1000 ill. 6000km-nél utána kell húzni a hengerfej csavaroknak.
CBR600RR vázat keresek, 2006-os bolokkhoz. Papír nélküli, törött vagy bármilyen hibás is jó. Annyi a követelmény, hogy a blokkot be tudjam tenni és fékpadon ki lehessen próbálni. Bármilyen megoldás és ötlet érdekel! Köszönöm!
Szerintem kipufogó-gázoszlop (exup mechanika-persely, katalizátor állapot) problémák is lehetnek. Sok múlik azon is, hogy a lambda szonda előtt hogyan áramlik a kipufogógáz. Általában a problémák abból is adódnak, hogy rövideket mennek, rossz gyertya-nagy gyertyahézag és a kénes benzin.......ez a katalizátor halála.
Sziasztok!
Vettem kint egy cbr600rr-t de nem lehet forgalomba helyezni, ezért keresnék törött, akár tk-s cbr600rr-t magyar, vagy kinti okmányokkal! Ha valaki tud segítsen. Köszönöm
Még valamit.....a töltés rendben van? 15,5V 5000fordulaton és a reflektort fel kell kapcsolni. Ezt szerintem a HDS-en a pillanatkép funkcióban könnyű diagnosztizálni és látni szinte mindent, hogy mit számolgat.
Olajnyomás 5bar 6000ford, ha kevesebb, akkor lehet növelni a viszkozitást és ragaszkodj 1000ford-ként a 0,7 bar olajnyomás növekedéshez.
Így van! Először is az alapvető dolgokat kell átvizsgálni (gyertya tömörzárási hibák, vezérlés stb.), utána amit a HDS figyelmen kívül hagy. Természetesen ehhez tisztában kell lenni a diagnosztikai lefedettségével.
Mindenesetre, azért mérjetek egy olajnyomást is a gyártói specifikációk túlzott-nagy motorvibrációra, állócsapágy problémát ír és az exup-ot is vizsgáljátok át (esetleges szorulás miatt)
Alapvetően az üzemanyag szivattyút 20-30%-kal túlméretezik, üzemanyag szállítás stb.
Viszont, ha a nyomás szabályzó nem zár le, akkor nincs keringetése-hűtése a szivattyúnak (működési zavarokat okozhat)
Ezért is kell nyomást mérni 3,43 bar alapjáraton, ha magasabb akkor a nyomás szabályzó a hibás és a gyári leírás szerint komplett szivattyút kell cserélni.
hát én nem vettem észre hogy jobban melegedne vagy többet enne de pl amikor a hűtése beindul (104 fokon) akkor én eddig mindig erősebben halottam a ventilátort most meg szinte nem is de ez lehet hogy a megnövekedett motor zajtól van.....
ami még feltűnt hogy 5-6 ezeres fordulat között baromi erős a blokk rezonanciája annyira hogy a visszapillantóban nem látok semmit annyira beremegteti de ami a legfeltűnőbb az a motorblokk "durvább" járása 5 éve ülök rajta és eddig finoman ment most meg zajosabb....
én alapvetően a gyertyákra és esetleg a blokk körüli szivattyúkra gyanakszom csak azért írtam hátha tud valaki tapasztaltabb valami okosat mondani vagy tapasztalt ilyet.?
Te mit mondanál hol keressem a hibát?
Az üzemanyag szivattyú nyomás szabályzása-hűtése-keringetése rendben van (tud kellemetlenségeket okozni)? Nem forrósodik fel indokolatlanul az üzemanyag?
13.000