Sziasztok márkatársak.
Volt aki már cserélt olajpumpa meghajtó láncot, vagy mikor kell azt cserélni. Multkor megnéztük a kuplungját mert egy picit zörög bent valami minden rendben van viszont ez a lánc kurva laza . Jelenleg 44000 km van a gépben.
Tudom, nem ide illő téma, de hátha érdekel mást is a válasz a kérdésemre, na meg egyedül csak ide szoktam írni fórumokat tekintve..
Szóval a kérdésem az lenne, hogy nem tud-e esetleg valaki olyan szabadstrandot (fizetős is lehet) a Balatonnál, ahová be lehet állni a motorokkal a strand területére?
Jártam már úgy, hogy a büdös bunkója kocsival fullra ráállt a füves kerítés melletti parkolóban hagyott motoromra, mert már máshol sehol sem talált helyet magának, így azt kitolni sem tudtam sehogy. Nem szívesen hagyom kint ilyen helyeken a gépem, na és persze jobban szeretném ha a parton a plédem mellett támaszkodna a kicsike, miközben én süttetem a seggem a napon.:)
Köszi a figyelmet!
Hobbi célra keresnék 600ccm-es gyorsasági motort. Első sorban 600 RR érdekelne,de ha barátotoknak/ismerősötöknek lenne egyéb, esetleg 636 vagy R6,lehetőleg 2004 utáni modellek azok is szóba jöhetnek. Enyhén sérült/hiányos vagy okmányok nélküli érdekelne leginkább.Akinek van vagy tud eladót kérem keressen meg ajánlatával és pár képpel e-mailen, az adamsc57r@gmail.com címen !
Köszönöm a figyelmet,segítséget és a fáradozást :)
Egy olyan dologban kérem a segítségetek ami nagy fejtörést okoz nekem... egy cbr 600 rr 2008 motorom van és most volt benne aksi csere természetesen hivatalos márkaszervizben. Haza is hoztam rendesen ment viszont rá 2 napra reggel akartam vele gurulni és egyszerűen nem indult be mármint pörgette a blokkot meg a hengereket de benzin nem robbant be aztán hagytam is...délután újra próbáltam és akkor negyedik önindításra egy picit berobban a benzin de akkor lefulladt majd a következőre elindult utána megint hagytam egy két órát pihenni de amikor megint elindítottam a hengerek nem egyenletesen kezdtek menni benne ami a hang alapján nagyon rossz volt így azonnal leállítottam és elvittem márkaszervizbe lábon mivel akkor simán indult. Ott mivel simán indult nem tudtak mit mondani.
Ez volt 2 hete azóta simán indul viszont a motorblokk menet közben sokkal agresszívabb és nem olyan lágyan fut és sztem hangosabb is. El nem tudom képzelni mi lehet a probléma sztem dyno padra kéne tenni az kimutatja hogy tényleg gond van a motorommal...
Annyit még el kell mondani mielőtt kezdődtek a gondok egyszer ráindítottam akkor el is indult de azonnal le is kapcsoltam...esetleg megszívta magát bár ezek a jelek durvábbak ennél....
Aki tud valami véleményt mondani kérem tegye meg mit vagy esetleges hibákat......
Az alábbi Honda Cbr 600 RR-es alkatrészekre lenne szükségem. Évjárat 2007-től.
- Első felni (ez megegyezik a 2003-as évjárattól is)
- Első futómű (2 darab komplett villaszár)
- Hátsó segédváz
- Bódis titán kipufogódob (leömlő, összekötőcső megvan)
Ha esetleg van ilyen alkatrészetek, akkor várom a visszajelzéseket.
Sziasztok!
2008-as 600 RR-en szeretnék cserélni kormánycsutkát pp tuningra abban tudnátok segíteni, hogy a sima vagy az emelt lenne rá jobb?
Illteve azt megtudná v.ki mondani, hogy miben is érezhető a különbség?
Az a 107Le nem kevés ? nekem a pc37-esem k&n sport légszűrövel Arata slip on all 117Le tudot keréken azóta teljes arata rendszer van fent meg usb3 130.Le t produkált a Kispenge
Márka?Ára?
Köszi szépen!
Üdv: Peti