A mai napon belekerült a vasba egy PC3USB. Bontott cucc, Ágó megszenvedett vele, mert a csatlakozói eléggé avitosak voltak, félő volt, hogy 1-2 henger esetleg nem megy majd kontakthiba miatt. De a mester bevetett mindent és működik.
A gixerfans-os teljesítménymérésen 2010-ben 107.2LE-t teljesített Ágó padján, keréken mérve.
Mivel jelentősen semmi sem változott a PC beépítésen kívül (TBR slipon, gyári levegőszűrő), nagy változást a számadatokban nem is vártam.
A beállítás jól sikerült, az AFR görbék majdnem teljesen kiegyenesedtek (lambda kiiktatva), +1 paci is előkerült, de a lényegesebb, hogy alsó-középső tartományban mintha végre kidugult volna az orra. Sokkal könnyebben pörög fel a motor, javult a kigyorsítása, nincs a fordulattartományban teljesítményugrás. Elméletileg a felső tartomány is erősebb kellene, hogy legyen (érzetre), de városban ezt még nem sikerült igazán tesztelni. Mindenesetre kapaszkodósabb a kigyorsítás, mint volt.
Pályán leszek majd kíváncsi rá igazán, csak tudnám, mikor jutok ki ebben a szezonban...
Én azt gondolom az egyik legfontosabb a műszaki intelligencia és a motorkerékpáros tapasztalat.
Voltam olyan H.szervizben, ahol még a gyári leírásnak-specifikációknak is ellentmondtak (működési elvével kapcsolatosan), pedig le van nekik írva minden A-tól Z-ig.
Én 0 km.-es 600RR biztos nem vennék (megtehetném), inkább használtat kevés km-rel, gyári állapotban, vásárlás előtt ki lehet őket próbálni, lehet válogatni stb.
Ha simán fut, könnyedén felpörög, nincs rángatás-fulladozás, finom a gázreakció (jól reagál), működési kultúrája tökéletes, azt nyugodtan meglehet venni (nekem aztán mondhatják, hiszen nincs hibalámpa-hibakód).
nem vagyok 25 nem kapok máshol lizinget... amúgy kipróbáltam.. hát nagyon jó volt kényelmes fordulékony.. egybe volt, törve nem volt 9 hónap garancia frissen szervizelt... hát majd el válik
Szia!
Na azt még nem próbáltam. De már csináltam hozzá egy olyan kulcsot, ami két körmös... Kipróbálom ezt is, azt is. Hátha jó lesz.
De ha nem megy akkor kiszedem.
Szia!
Nem tudom itt kinek, milyen a tapasztalata a "RED BARON"-al kapcsolatosan. De ha tényleg onnan akarod ezt megvenni, akkor azt mondanám, hogy nézelődjél még egy kicsit. Van pár haverom, akik vásároltak már onnan ezt azt és hát nem voltak jók a tapasztalatok!
En szinte az osszes ilyen kulcsaimat megigazitottam koszoruvel. Csak egy picit kell lekoszorulni a ful belso feluletebol hogy jobban kapaszkodjon es akkor megy konnyen.
Szia!
Az, hogy sok e, szerintem nézőpont kérdése. Valószínűnek tartom, hogy egy pár túrát már megélt a motor... Ha nem volt össze csukva úgy istenesen egyszer sem, akor nem hiszem, hogy nagy baja lehet.
Max az amúgy is kopó dolgokat kell cserélgetni és kész. Mint gumi, fékbetét, olaj, lánc, stb... Na persze, a csodás Magyar utak miatt, nem árt átnézni a futóművet sem. Asszem erről írtak már itt néhányan tapasztalatokat.
Szai!
7.-én voltam Hringen. Találkoztam Bájóval. Mondta, hogy ki kellene szedni... ezeknek van egy ilyen betegsége, hogy nem mindíg lehet elforgatni. A héten valamikor kiszedem. Ahogy nézem, nem nagy mutatvány. Majd lesz valahogy.
A gixerfans-os teljesítménymérésen 2010-ben 107.2LE-t teljesített Ágó padján, keréken mérve.
Mivel jelentősen semmi sem változott a PC beépítésen kívül (TBR slipon, gyári levegőszűrő), nagy változást a számadatokban nem is vártam.
A beállítás jól sikerült, az AFR görbék majdnem teljesen kiegyenesedtek (lambda kiiktatva), +1 paci is előkerült, de a lényegesebb, hogy alsó-középső tartományban mintha végre kidugult volna az orra. Sokkal könnyebben pörög fel a motor, javult a kigyorsítása, nincs a fordulattartományban teljesítményugrás. Elméletileg a felső tartomány is erősebb kellene, hogy legyen (érzetre), de városban ezt még nem sikerült igazán tesztelni. Mindenesetre kapaszkodósabb a kigyorsítás, mint volt.
Pályán leszek majd kíváncsi rá igazán, csak tudnám, mikor jutok ki ebben a szezonban...
Amúgy meg akkor nem nagyon értettem még a motorokhoz (most se sokat), sportmotorom nem is volt korábban. És akkoriban még volt lehetőség hitelre is...
Voltam olyan H.szervizben, ahol még a gyári leírásnak-specifikációknak is ellentmondtak (működési elvével kapcsolatosan), pedig le van nekik írva minden A-tól Z-ig.
Ha simán fut, könnyedén felpörög, nincs rángatás-fulladozás, finom a gázreakció (jól reagál), működési kultúrája tökéletes, azt nyugodtan meglehet venni (nekem aztán mondhatják, hiszen nincs hibalámpa-hibakód).
Vannak különbségek....
Na azt még nem próbáltam. De már csináltam hozzá egy olyan kulcsot, ami két körmös... Kipróbálom ezt is, azt is. Hátha jó lesz.
De ha nem megy akkor kiszedem.
Nem tudom itt kinek, milyen a tapasztalata a "RED BARON"-al kapcsolatosan. De ha tényleg onnan akarod ezt megvenni, akkor azt mondanám, hogy nézelődjél még egy kicsit. Van pár haverom, akik vásároltak már onnan ezt azt és hát nem voltak jók a tapasztalatok!
vegyé
tek vigyétek
Az, hogy sok e, szerintem nézőpont kérdése. Valószínűnek tartom, hogy egy pár túrát már megélt a motor... Ha nem volt össze csukva úgy istenesen egyszer sem, akor nem hiszem, hogy nagy baja lehet.
Max az amúgy is kopó dolgokat kell cserélgetni és kész. Mint gumi, fékbetét, olaj, lánc, stb... Na persze, a csodás Magyar utak miatt, nem árt átnézni a futóművet sem. Asszem erről írtak már itt néhányan tapasztalatokat.
7.-én voltam Hringen. Találkoztam Bájóval. Mondta, hogy ki kellene szedni... ezeknek van egy ilyen betegsége, hogy nem mindíg lehet elforgatni. A héten valamikor kiszedem. Ahogy nézem, nem nagy mutatvány. Majd lesz valahogy.