Valaki írta az oktánszámokról, h a 95-ös alig karcolja meg a 93-at. Ezt nem tudom elhinni. Főleg a MOL-t, és az ÖMV-t említette. Elvileg minőségben az elsők közt vannak. Amúgy ha egy kicsit is eltérne az oktánszám, nem is tudnánk motorozni. A kopogás érzékelő annyira érzékeny, h a fordulatszámot a töredékére se engedné.
Hagy Rakjak már olyan olajat a gépbe amilyet szeretném majd én tudom panaszkodnak sokan hogy ilyen olyan hangja van a váltónak stb 2006 óta 50es olajak vannak benne és egy hangot nemhalloutunk azóta a semmi felől se egy fura morgást csörgést semmit. De mindenkinek Salyát dolga
szerintem nem csinál a szelepekkel semmit, mert én 98-as meg 100-as benzint használok jó van hogy sima 95-öst . Már 6000km mentem igy is semmi baja nem árt neki a nagyobb oktánszám maximum nem érzel teljesitmény nővekedést meg benzin fogyasztásod se lesz kevesebb. Nekem csak a hideg inditás miatt kell 98-as vagy 100-as mert leáll hidegen a 95-össel.
10/40 Shell Advanced Ultra, Fváron ezt rakják bele mind1ikbe a Hondánál, nekem tökéletes, nem kell /30 v /50, mi a francnak, esetleg csak ha éjjel nappal pályázol...
Gyerekek, felejtsétek már el az 50-es olajokat utcai használatra. Semmi előnye, csak hátránya van hétköznapi felhasználás mellett. Lásd váltó. A Honda az újabb modelleknél nem véletlenül állt át a 30-as olajokra. Csak ilyen az ember, azt hiszik hogy minél nagyobb szám van a dobozon annál jobb.
kiporáltam elég sok benzin fajtát a cbr-be és a következő eredmények lettek:
Lukoil 95: Leáll elsőre hidegen+ alapjárat ingadozik 5-6 másodpercig
Lukoil 95 super: ugyan ez a jelenség
Agip 98: alapjárat kicsit ingadozik itt már csak 3-4 másodpercig de viszont nem áll le töle
MOL 95-ös: Leáll elsőre hidegen+ alapjárat ingadozik 5-6
MOL evo neo:Alapjárat ingadozik kicsit itt már csak kb 2 másodpercig de nem áll le.
Shell 95: leáll elsőre hidegen+ alapjárat ingadozik 5-6
Shell V-power 95:Leáll elsőre hidegen+ alapjárat ingadozik 5-6
Shell V-power Racing 100: Tökéletes alapjárat soha nem áll le. Szoval eddig csak ezzel az egy fajtával járt tökéletesen a cbr 250-esem. Sajna ez van
Hali! Nekem ledes az indexem. A fénye nagyon jó, de gyorsabban villog. Engem nem zavar, ezért nem is raktam relét.
Más! Lassan olaj/szűrő csere előtt állok. Honnan érdemes rendelni, illetve mit ajánlotok? Több ember véleményére is kíváncsi vagyok!
Van még egy gondom. Erőteljes kigyorsításkor, amikor 5-ből 6-ba rakom, néha egyből visszadobja 5-be. Aztán újra rakom a 6-ot és akkor már jó. Ezt már kb. minden motorozás alkalmával eljátssza egyszer. Olaj csere megoldaná ezt a problémát? Köszi
Pirelli Diablo Supercorsa
190/55R17 SC1 45000
Pirelli Dragon Supercorsa
150/60R17 SC2 24000Ft
Diablo Superbike PRO Racing SLIK
Sokoldalúságának köszönhetöleg nem igényel speciális futoműbeállitást
Több melegedési/hűlési ciklust kibir,miközben teljesitménye nem változik.
Igy nem kell minden pályanapra új abroncs. Ideális választás amatör pályamotorosoknak. A Gumi nem igényel gumimelegitö alkalmazását.
120/70R17 PRO 26500Ft
180/55R17 PRO 38500Ft
190/55R17 PRO 42500Ft
Pirelli Diablo Strada
120/70R17-160/60R17 Pár 53700Ft
120/70R17-180/55R17 Pár 55300Ft
Pirelli Angel ST
120/70R17-160/60R17 Pár 71900Ft
120/70R17-180/55R17 Pár 74000Ft
Pirelli ROSSO II
Több komponensü futófelületü supersport radiál abroncs
120/70R17-160/60R17 Pár 57300Ft
120/70R17-180/55R17 Pár 74000Ft
120/70R17-190/55R17 Pár 77400Ft
Én azt gondolom talán az egyik legjobb kompromisszum.
Én a 10w-15w-50-es olajat semmiképpen nem ajánlom. Rosszabb a hőelvezetése, mivel kisebb az olajáramlása.
Egyébként a dugattyúk szenvednek a legjobban a magas-sűrűbb viszkozitású olajtól. Itt a legnagyobb súrlódási veszteség. A dugattyú alsó része nem kap elég olajat és extrém magas a dugattyú hőmérséklet (csapszegesek lesznek) és nagy lesz az alternáló mozgása. Mivel kopogásérzékelővel vannak ellátva, ezért lényeges.
Lukoil 95: Leáll elsőre hidegen+ alapjárat ingadozik 5-6 másodpercig
Lukoil 95 super: ugyan ez a jelenség
Agip 98: alapjárat kicsit ingadozik itt már csak 3-4 másodpercig de viszont nem áll le töle
MOL 95-ös: Leáll elsőre hidegen+ alapjárat ingadozik 5-6
MOL evo neo:Alapjárat ingadozik kicsit itt már csak kb 2 másodpercig de nem áll le.
Shell 95: leáll elsőre hidegen+ alapjárat ingadozik 5-6
Shell V-power 95:Leáll elsőre hidegen+ alapjárat ingadozik 5-6
Shell V-power Racing 100: Tökéletes alapjárat soha nem áll le. Szoval eddig csak ezzel az egy fajtával járt tökéletesen a cbr 250-esem. Sajna ez van
Ezt a jelenséget nekm is csinálta. Repsol Racing10W-50 volt benne Cseréltem olajat (Moltul 300V Factory Line 10W-40) és azóta nem dolbálja ki.
Más! Lassan olaj/szűrő csere előtt állok. Honnan érdemes rendelni, illetve mit ajánlotok? Több ember véleményére is kíváncsi vagyok!
Van még egy gondom. Erőteljes kigyorsításkor, amikor 5-ből 6-ba rakom, néha egyből visszadobja 5-be. Aztán újra rakom a 6-ot és akkor már jó. Ezt már kb. minden motorozás alkalmával eljátssza egyszer. Olaj csere megoldaná ezt a problémát? Köszi
190/55R17 SC1 45000
Pirelli Dragon Supercorsa
150/60R17 SC2 24000Ft
Diablo Superbike PRO Racing SLIK
Sokoldalúságának köszönhetöleg nem igényel speciális futoműbeállitást
Több melegedési/hűlési ciklust kibir,miközben teljesitménye nem változik.
Igy nem kell minden pályanapra új abroncs. Ideális választás amatör pályamotorosoknak. A Gumi nem igényel gumimelegitö alkalmazását.
120/70R17 PRO 26500Ft
180/55R17 PRO 38500Ft
190/55R17 PRO 42500Ft
Pirelli Diablo Strada
120/70R17-160/60R17 Pár 53700Ft
120/70R17-180/55R17 Pár 55300Ft
Pirelli Angel ST
120/70R17-160/60R17 Pár 71900Ft
120/70R17-180/55R17 Pár 74000Ft
Pirelli ROSSO II
Több komponensü futófelületü supersport radiál abroncs
120/70R17-160/60R17 Pár 57300Ft
120/70R17-180/55R17 Pár 74000Ft
120/70R17-190/55R17 Pár 77400Ft
Én azt gondolom talán az egyik legjobb kompromisszum.
Én a 10w-15w-50-es olajat semmiképpen nem ajánlom. Rosszabb a hőelvezetése, mivel kisebb az olajáramlása.
Egyébként a dugattyúk szenvednek a legjobban a magas-sűrűbb viszkozitású olajtól. Itt a legnagyobb súrlódási veszteség. A dugattyú alsó része nem kap elég olajat és extrém magas a dugattyú hőmérséklet (csapszegesek lesznek) és nagy lesz az alternáló mozgása. Mivel kopogásérzékelővel vannak ellátva, ezért lényeges.
Mit gondoltok? Az 5w-40 Castrol Racing motorolaj jó választás Pc40-esbe?
17E