Raktársöprésből maradt pár Viper kipufogódob, és hozzá pár bekötőcső. 3 kipuff van, és 5 bekötő, ami 5 különböző moci. A 2 ováldob új, és a bekötőcső is, csak a kerek dob használt, igaz csak egy teszt gyanánt anno kb. 2-300 Km van benne. Kis szépséghiba, hogy a dobot, és az összekötő csövet összehúzó rugók nincsenek meg ( filléres dolog ), és a pánt az az ováldobokhoz jó, szóval a kerekdobnál alá kell tenni egy gumicsíkot, hogy megfeszüljön.
A dobok mérete:
hossz: 450mm ( csak a dob tisztán )
bemenő-kimenő cső :55mm
kerület: ovál 370mm; kerek 340mm
amire jó :
CBR600RR '02-'03
Ár: Ováldobbal: 25000Ft kerek dobbal: 20000Ft
Ha érdekel írj, mert 5 féle bekötőcső van, és csak 3dob :)
Aggyisten! Valaki meg tudja mondani, hogy pontosan mekkora értékű ellenállást kell kötni a ledes indexekre? Elöl és hátul is ilyen van, és gyorsan villognak. Indexrelé négylábú (én még ilyet nem is láttam...),és már vettem hozzá négy (!), azaz négy darab kimondottan ledes irányjelzőkhöz való ellenállást, de még mindíg kicsi a terhelés, mert gyorsan villog. PC 40-es 2007-es a motor.
Sziasztok!
Olyan problémám lenne egy 2004-es 600RR-el, hogy mikor ráadom a gyújtást az injektor nem tölt be! Hibakódot nem ír, a vészleállító nincs rákapcsolva.
Ha valakinek lenne valami jó tippje, hogy ezt miért csinálja és hogyan lehetne orvosolni azt nagyon megköszönném.
Tudom ebay csak az összeillesztésnél ne legyen egy kva nagy rés mint amit láttam veterán néztem de az 2011 es meg PC40 hez jó csak szerintem PC37hez nem hiszem bár kitudja
Azt tudom egy sima fényezet abs (fekete) műanyagosat néztem potom 39E le kéne festeni és felmatricázni azt is de múltkor láttam egy RR-en hogy nem úgy állt rajta ahogy kell a kva nagy rés volt az illesztési pontoknál. Csak gondoltam jól nézne ki de akkor marad egy darabig az ülés. Inkább veszek tankpad takarót.
Megnyugtatlak: 39ért nem kapsz gyárit, az a mostani yen és Áfa mellett közel van a 100e-hez. Én a 2007-eshez kérdeztem, mikor megvettem, akkoriban volt 70-75ezer...
Mondjuk nekem gyári van, de én is kéz alól vettem, asszem pont itt, igaz, nem is makulátlan az állapota, de egyelőre nem volt érkezésem még átfényeztetni, így csak matricás "álcázás" került rá. De lehet, hogy karbonfólia kerül majd inkább rá.
Egyébként a lambda-szondának öntisztulónak kellene lenni a magas kipufogó hőmérsékletek miatt (le kell égni a koromnak).
Általában a probléma abból adódik, hogy sokan csak rövidet mennek és nem éri el az üzemi hőmérsékletet.
Mindenesetre elég messze van a lambda az égéstértől.
Használj euro2-3 motorolajat pl: Motul 7100 stb.
Múltkor azt írtad, hogy egy alapos lambda tisztítás csodát tud művelni.
Hát...tényleg csodát művelt, tisztítás után én 270 km-re 14,71 lt. tankoltam, tempós-dinamikus motorozással. Egyenletesebb-simább-finomabb minden (úgy jár, mint az óra)
A motorban 41000km van és úgy tűnik, hogy időnként érdemes a lambdát is tisztítani. Hát...elég kormos volt lamdba érzékelő.
Raktársöprésből maradt pár Viper kipufogódob, és hozzá pár bekötőcső. 3 kipuff van, és 5 bekötő, ami 5 különböző moci. A 2 ováldob új, és a bekötőcső is, csak a kerek dob használt, igaz csak egy teszt gyanánt anno kb. 2-300 Km van benne. Kis szépséghiba, hogy a dobot, és az összekötő csövet összehúzó rugók nincsenek meg ( filléres dolog ), és a pánt az az ováldobokhoz jó, szóval a kerekdobnál alá kell tenni egy gumicsíkot, hogy megfeszüljön.
A dobok mérete:
hossz: 450mm ( csak a dob tisztán )
bemenő-kimenő cső :55mm
kerület: ovál 370mm; kerek 340mm
amire jó :
CBR600RR '02-'03
Ár: Ováldobbal: 25000Ft kerek dobbal: 20000Ft
Ha érdekel írj, mert 5 féle bekötőcső van, és csak 3dob :)
jedis@freemail.hu
Széles utat
Jedi