Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Lenne pár eladó alkatrész a motorhoz! 03-06!

-Első gyári Honda fékbetét szett 16K/2 pár
-Utángyártott olajszűrő (Meiwa Japán) 3K
-Első Ledes indexek, brutális fényerővel, fúrás faragás nélkül a régi helyére illeszthető! 3K/pár
Az összes egybe: 20K!
Minden vadi új bontatlan csomagolásban van, posta mehet!
Szia! Milyen típusú motorhoz keresel leömlőt, és mi a terved vele?
Sziasztok! valaki nem tudna segíteni, hogy honnan tudnék venni/csináltatni akár bontott vagy új leömlősort?
köszönöm: Gábor
Sziasztok!
Lenne pár eladó alkatrész a motorhoz! 03-06!

-Első gyári Honda fékbetét szett 16K/2 pár
-Utángyártott olajszűrő (Meiwa Japán) 3K
-Első Ledes indexek, brutális fényerővel, fúrás faragás nélkül a régi helyére illeszthető! 3K/pár
Az összes egybe: 20K!
Minden vadi új bontatlan csomagolásban van, posta mehet!
Holnap rakok fel képeket!
Hát igen.....általában sokan elhanyagolják a futómű vizsgálatát-felújítását. (még a szakszervizek is)
Pedig az időszakos és alapos futómű felújítás, új motor érzetet ad.

A precíz-türelmes-körültekintő szervizelésnek, mindig is megvolt és meg is lesz a gyümölcse.
A kopóanyag vastagsága számít. Ha 1mm körül van, illik cserélni, mert ha elkezd vason fogni, az csúnyán sokba fog kerülni.
Mi számít kopottnak? Úgy érzem lassan nekem is csere érett lesz.
Azér néztem is kicsit, mert EBC is 20 körül van de az full 2 pár az elejére.
bocsánat! 9e/ pár
Szia!
Brembo Sinter, 18e/ pár
utca/ pálya
Galfer, fehér-kerámia hordozós. Pályán és utcán egyaránt hibátlan, picit fura lehet a zizegős hangja, de egyébként fullos! Nem kopik tőle a tárcsa sem jobban.
Nekem az első szett gyári kb 6000km-t bírt, ezek 8-9ezret is elmentek, pedig sokkal több Hring használat volt benne, most a második szettet használom, igaz tavaly csak 1 nap pálya volt, így ezt a szezont simán kibírják még.
Az árát most nem tudom, én akciósan szoktam venni a Dangerban, hogy mindig legyen egy szett tartalékom, de akciósan olyan 16-18e körül volt az első kerékre való szett, bár azóta szarabb a forint, magasabb az Áfa...
Ki milyen fékbetétre esküszik? Ár kb.?
Köszi az infókat srácok. Elfogadom a tanácsokat,megnézem a Banner árát is,de ha nincs nagy különbség,akkor marad a Yuasa.
Hello!

Nekem 42 ezer körül másodjára volt fullra szétszedve az első teló mindkét szára, és ugyanúgy szimmeringcsere, plusz csúszópersely-csere és telóolajcsere volt esedékes. És lassan aktuális lesz a 3. ilyen műtét is, ugyanis már érzem az első fékkaron fékezéskor a kopogást a teló felől.
Kérdeztem szerelőt, hogy ez természetes dolog-e, hogy ilyen gyakran kell hozzányúlni, és igen, a jó magyar utak minősége és az utcai használat mellett ez sajnos ilyen móka.
Nekem a gyári Yuasa megadta magát 3 évesen, ráadásul a nyár kellős közepén, tehát nem hidegben. Minden télen ki volt véve a motorból, rendszeresen töltve a téli időben is és kb plusz 15-18fokon tárolva.
Az új Yuasa akkor lett volna több, mint 40ezer, míg a Banner még 20 sem. Ha a Banner kibírja csak ugyanígy 3 évig (márpedig most nyáron lesz 2 éves), akkor a 2x3 év=2db Banner jobban megéri, mint az 1db új Yuasa.
De ha csak 2x2-őt bírnak, akkor is még árában vagyok bőven.
Szia! Nem szétszereléskor sérült meg a teflonos rész, sajnos a jó magyar utak következménye. A motort teljesen rendeltetésszerűen használom (nincs egykerék, meg 200-al száguldozás mindenhova), úgyhogy a többi márkatárs helyében én elgondolkodnék, hogy mi lehet az első villában... Szerencsére a javítás anyagköltsége szinte fillérekből megvan. Én összekötöttem ezt a műtétet egy szelephézag, és gyújtógyertya ellenőrzéssel, valamint kapott fincsi Motul motorolajat, szűrőt, és ki lett tisztítva az airbox + levegőszűrő is. Lassan a láncszett cserének jön el az ideje, valamint kapott új lábtartókat a motor, és a gyorsváltót kell összehoznom vele.
Szia!
4. kép: gondolom szétszedéskor sérül a teflonos rész...
Szia!
Jó aksi a Yuasa... nekem 4 éve az van és semmi gebasz.
Megtaláltam : YTZ10S.
Üdv srácok.Tegnap kicsomagoltam a bringát,és szembesültem azzal a problémával,hogy az akksim a télen-(a nappalimban)-elfosta magát.Hiába töltöm,nem vesz fel semmit.Most Banner van benne,de szeretnék gyárit-Yuasa-t venni bele.Meg tudná mondani vki a 2004-es 600 rr gyári akksi szériaszámát?
Első villaolaj és csúszógyűrűk cseréje (36000km-nél).
Igen.
Ez PC40... vagyi 07'-től