Sziasztok!
Lenne pár eladó alkatrész a motorhoz! 03-06!
-Első gyári Honda fékbetét szett 16K/2 pár
-Utángyártott olajszűrő (Meiwa Japán) 3K
-Első Ledes indexek, brutális fényerővel, fúrás faragás nélkül a régi helyére illeszthető! 3K/pár
Az összes egybe: 20K!
Minden vadi új bontatlan csomagolásban van, posta mehet!
Sziasztok!
Lenne pár eladó alkatrész a motorhoz! 03-06!
-Első gyári Honda fékbetét szett 16K/2 pár
-Utángyártott olajszűrő (Meiwa Japán) 3K
-Első Ledes indexek, brutális fényerővel, fúrás faragás nélkül a régi helyére illeszthető! 3K/pár
Az összes egybe: 20K!
Minden vadi új bontatlan csomagolásban van, posta mehet!
Holnap rakok fel képeket!
Hát igen.....általában sokan elhanyagolják a futómű vizsgálatát-felújítását. (még a szakszervizek is)
Pedig az időszakos és alapos futómű felújítás, új motor érzetet ad.
A precíz-türelmes-körültekintő szervizelésnek, mindig is megvolt és meg is lesz a gyümölcse.
Galfer, fehér-kerámia hordozós. Pályán és utcán egyaránt hibátlan, picit fura lehet a zizegős hangja, de egyébként fullos! Nem kopik tőle a tárcsa sem jobban.
Nekem az első szett gyári kb 6000km-t bírt, ezek 8-9ezret is elmentek, pedig sokkal több Hring használat volt benne, most a második szettet használom, igaz tavaly csak 1 nap pálya volt, így ezt a szezont simán kibírják még.
Az árát most nem tudom, én akciósan szoktam venni a Dangerban, hogy mindig legyen egy szett tartalékom, de akciósan olyan 16-18e körül volt az első kerékre való szett, bár azóta szarabb a forint, magasabb az Áfa...
Nekem 42 ezer körül másodjára volt fullra szétszedve az első teló mindkét szára, és ugyanúgy szimmeringcsere, plusz csúszópersely-csere és telóolajcsere volt esedékes. És lassan aktuális lesz a 3. ilyen műtét is, ugyanis már érzem az első fékkaron fékezéskor a kopogást a teló felől.
Kérdeztem szerelőt, hogy ez természetes dolog-e, hogy ilyen gyakran kell hozzányúlni, és igen, a jó magyar utak minősége és az utcai használat mellett ez sajnos ilyen móka.
Nekem a gyári Yuasa megadta magát 3 évesen, ráadásul a nyár kellős közepén, tehát nem hidegben. Minden télen ki volt véve a motorból, rendszeresen töltve a téli időben is és kb plusz 15-18fokon tárolva.
Az új Yuasa akkor lett volna több, mint 40ezer, míg a Banner még 20 sem. Ha a Banner kibírja csak ugyanígy 3 évig (márpedig most nyáron lesz 2 éves), akkor a 2x3 év=2db Banner jobban megéri, mint az 1db új Yuasa.
De ha csak 2x2-őt bírnak, akkor is még árában vagyok bőven.
Szia! Nem szétszereléskor sérült meg a teflonos rész, sajnos a jó magyar utak következménye. A motort teljesen rendeltetésszerűen használom (nincs egykerék, meg 200-al száguldozás mindenhova), úgyhogy a többi márkatárs helyében én elgondolkodnék, hogy mi lehet az első villában... Szerencsére a javítás anyagköltsége szinte fillérekből megvan. Én összekötöttem ezt a műtétet egy szelephézag, és gyújtógyertya ellenőrzéssel, valamint kapott fincsi Motul motorolajat, szűrőt, és ki lett tisztítva az airbox + levegőszűrő is. Lassan a láncszett cserének jön el az ideje, valamint kapott új lábtartókat a motor, és a gyorsváltót kell összehoznom vele.
Üdv srácok.Tegnap kicsomagoltam a bringát,és szembesültem azzal a problémával,hogy az akksim a télen-(a nappalimban)-elfosta magát.Hiába töltöm,nem vesz fel semmit.Most Banner van benne,de szeretnék gyárit-Yuasa-t venni bele.Meg tudná mondani vki a 2004-es 600 rr gyári akksi szériaszámát?
Lenne pár eladó alkatrész a motorhoz! 03-06!
-Első gyári Honda fékbetét szett 16K/2 pár
-Utángyártott olajszűrő (Meiwa Japán) 3K
-Első Ledes indexek, brutális fényerővel, fúrás faragás nélkül a régi helyére illeszthető! 3K/pár
Az összes egybe: 20K!
Minden vadi új bontatlan csomagolásban van, posta mehet!