Egyszerű a történet. Vagy gyári matrica, vagy csináltatni kell egy dekoratörrel. Én már jártam úgy, hogy a gyári olcsóbb volt, mint ahogy a dekoratör csinált volna. Tehát érdemes megérdeklődni mindkettőt.
Nekem is matricagondjaim vannak. Még tavaly menet közben felbaszódott rá valami, a fűből az út széléről... a mai napig nem tudom mi volt az, de elintézte faszán az oldalát.
Hát én konkrétan a képen jelölt idomra gondolok mert ugye az fekete és piros matrica van rajta. Sajnos tört az idom hegeszteni kéne fújni és utána szeretnék rá olyan matricát mint ami volt rajta. Azt nem tudom hogy ilyet honnan lehetne szerezni. Lehet e gyárit vagy jobban járok ha megcsináltatom valami matricással?
Sziasztok!
Segítséget kérnék, hátha valaki már tapasztalta ezt.
mai nap történt, hogy a garázsba elfordítottam a kulcsot 2004 es cbr-be, minden okés volt lámpa fordulatszámmérő minden! lekapcsolta, kitoltam felöltöztem el akartam indítani se kép se hang, aztán elkezdett villogni minden fordmérő is össze vissza ugrált. Belöktük elindult hiába járattam semmi, meglestem aksit teljesen jó volt elkezdtem átnézni vezetékeket biztosítékokat, egyszercsak megtaláltam mi a gond, az indító relé fölötti biztosíték elolvadt, maga az olvadó szál benne ép volt csak a műanyag olvadt bele, kisem tudtam szedni de végül megoldottam. Mitől lehet ez? talán előző tulaj nagyobb biztosítékot tehetett bele? 30 as volt bene. Mekkora kell bele! vagy mitől történhetett ez? Mióta megcsináltam minden jó! de kérdés h miért történt ez?
Előre is köszönöm!
Sziasztok.
Volt a géppel(PC40) egy esésem tavaly és mostanság lett "kedvem" a helyrepofozásba.
Van pár idom amit javíttatnom kéne de azt szeretném, hogy úgy nézzen ki mint amilyen volt. Fényezéssel nincs gond mert ugye színkód és az olyan lesz mint újkorába. Csak a matrica. Az lenne a kérdésem hogy lehet e kapni hozzá gyári matricákat vagy jobban járok ha megcsináltatom valami "matricással"? Meg tudják úgy csinálni h gyárinak nézzen ki a dolog?
Válaszokat előre is köszönöm!
Hát igen remélem tudod a vége nem neked szólt :) !
Amúgy meg ügytudóm idáig is kellet lenie EÜ vagy milyen csomagnak és idáig se volt csak most nagyon felverték a port
Én inkább mégse álok intek egyet és annyira jól néz ki a gép hogy mosolyog és ellenged
Bandita a kipufogóra ragasszam neked van csak oldalt a kidör :D majd szépen meg grillezem nesze te buzi egyél
Az a '04-'06-osokon van csak, '07-től már a hátsó ülés alatt van újra a gyári szerszámkészlet. És nem kell az egész idomot leszedni, csak egy pénzérmével kilazítod azt a buzi nagy csavart és ki lehet hajtani annyira, hogy hozzáférj a szerszámokhoz. (elvileg)
A kék gyöngyvásznas szerintem simán befér a hátsóülés alá. Ha meg nem, hát így járt a rend éber őre!
Elvileg abban a tárolóban gyári szerszámkészlet van. Ne kérdezd miért, ott, mert nem értem.Csak úgy férsz hozzá ha leveszed az oldalidomot. Ám sehogy se fog beférni sajnos az egészségügyi doboz. Vinni kell hátizsákot, vagy hagyni a francba
Szép matricákat ráteszel és kész is. Felesleges vele foglalkozni, mert bármikor eleshetsz vele. B verzió egy pályaidomot neki, lefényezteted a forgalmi szín szerint és aztán mehet a mókázás.
Erre gondoltam én is...:) De akkor is...bántja a szemem. :) A srácok akik megálltak segíteni második mondata is az volt, hogy pedig de szép gép volt, és milyen kár érte. :)
Index ügyben mikor hivhatlak?
Úgy látom a motorba nem sokan raktatok eddig elsősegély csomagot. Van egy kis tároló jobb oldalt az idom alatt. Az nem annak a helye? Nem akarok úgy járni, h veszek egyet, aztán utólag kiderül, h nem fér be sehova. Amúgy hátizsákot csak nyáron viszek magammal, amikor strandolni megyek.
Amúgy ki, merre volt ma csapatni?
06209861550
azt hittem eü csomagot árulsz 4000.- -ért
bocsesz
Szerintem ha tudsz eredetit vegyél ha csillagos az ára
http://www.kepesmotor.hu/matri...
http://motormatricak.hu/#/
matr...
most így hirtelenben ennyit találtam.
Segítséget kérnék, hátha valaki már tapasztalta ezt.
mai nap történt, hogy a garázsba elfordítottam a kulcsot 2004 es cbr-be, minden okés volt lámpa fordulatszámmérő minden! lekapcsolta, kitoltam felöltöztem el akartam indítani se kép se hang, aztán elkezdett villogni minden fordmérő is össze vissza ugrált. Belöktük elindult hiába járattam semmi, meglestem aksit teljesen jó volt elkezdtem átnézni vezetékeket biztosítékokat, egyszercsak megtaláltam mi a gond, az indító relé fölötti biztosíték elolvadt, maga az olvadó szál benne ép volt csak a műanyag olvadt bele, kisem tudtam szedni de végül megoldottam. Mitől lehet ez? talán előző tulaj nagyobb biztosítékot tehetett bele? 30 as volt bene. Mekkora kell bele! vagy mitől történhetett ez? Mióta megcsináltam minden jó! de kérdés h miért történt ez?
Előre is köszönöm!
Volt a géppel(PC40) egy esésem tavaly és mostanság lett "kedvem" a helyrepofozásba.
Van pár idom amit javíttatnom kéne de azt szeretném, hogy úgy nézzen ki mint amilyen volt. Fényezéssel nincs gond mert ugye színkód és az olyan lesz mint újkorába. Csak a matrica. Az lenne a kérdésem hogy lehet e kapni hozzá gyári matricákat vagy jobban járok ha megcsináltatom valami "matricással"? Meg tudják úgy csinálni h gyárinak nézzen ki a dolog?
Válaszokat előre is köszönöm!
Kb.8-10 éve nekem sincs...
Amúgy meg ügytudóm idáig is kellet lenie EÜ vagy milyen csomagnak és idáig se volt csak most nagyon felverték a port
"nálam 4 ezererért kapsz egyet" - vicc
Bandita a kipufogóra ragasszam neked van csak oldalt a kidör :D majd szépen meg grillezem nesze te buzi egyél
Igen a szerelési "könyvre értetem" Scan
A kék gyöngyvásznas szerintem simán befér a hátsóülés alá. Ha meg nem, hát így járt a rend éber őre!
Szerintem a service manual-ra gondol, másnéven szerelési "könyv".
Szép matricákat ráteszel és kész is. Felesleges vele foglalkozni, mert bármikor eleshetsz vele. B verzió egy pályaidomot neki, lefényezteted a forgalmi szín szerint és aztán mehet a mókázás.
Üdv: Norbi
Index ügyben mikor hivhatlak?
Amúgy ki, merre volt ma csapatni?