Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. 2004-es rr hez keresek gyári első sárvédőt. Ha tudtok valahonnan kérlek irjatok
Szia esetleg egy képet tudnál küldeni az üléspúpról? Pc 37-re kellene..
Szia!

... és mire valók ezek?!
Van egy eladó 2005-ös gyári ülésem, alakítsd át!
Levélben elérsz.
átvehető: Bp. XVI. ker.

gyoztes
Kedves Kollégák!

Megmaradt pár alkatrészem, ha kell valakinek:
- fehér üléspúp, 9.000
- fék és kuplung kar, 4.000
- kormány végsúly, 2.000
A mérnökök azt számolták ki, hogy milyen érték lesz a "hülyebiztos". Hiszen ez a guminyomás egy sokváltozós függvény, ezt a gyári gumihoz ajánlják, de ettől szabad és kell is eltérni, hiszen nagyon nem mindegy, hogy versenypályán, sportgumival, vagy közúton, 2személlyel, túragumival mész. Márpedig az igen ritka, hogy valaki egész pályafutása alatt ugyanazzal a "gyári" gumival fogja tudni használni a motorját, márcsak azért is, mert a "gyári" gumit boltban sosem fogod tudni megvenni, mert hiába lesz a neve BT-0XY, az ugyanilyen jelzésű gumi nem tökéletes megfelelője a gyárilag szereltnek.
Én szinte sosem megyek gyári nyomáson. Ha hideg van (tavasz-ősz), akkor 2.0 körül, nagy melegben elől 2.1, hátul 1.9-1.8.
Egyébként meg ahogy sikerül, 2.2-2.0között.
Pályán meg még sokkal jobban leengedem, ez bejött a Pirelli Supercorsa-nál is, meg a Dunlop-nál is. És nagyon fura módon, sosem zavart, ha a pályás nyomással mentem utána közúton.
Én valamennyivel alacsonyabbra gondoltam mint a gyári érték, de magasabbra mint ami pályán használatos. Pont a rossz utak miatt, mert ez így lassan katasztrófa.
Amúgy megkaptam a mail-ed. Majd jelentkezem amint aktuális lesz a dolog! Üdv
Szia! Én a gyári értékekre állítom be a guminyomást. Nagyobb guminyomásnak nincs értelme (még jobban pattog a "jó" utakon, gyorsabban kopik a gumi középrésze), alacsonyabb nyomás csakis a versenypályán indokolt (valamivel nagyobb tapadás). Hidd el a mérnökök kiszámolták az ideális nyomást, nem fogunk tudni okosabbak lenni náluk...
Köszönöm! Már kezdtem megijedni...:)

Más! Ti közúton milyen guminyomást használtok? Tartjátok magatokat a gyári értékhez?
Fasza!
Szerintem a gombát enni kell, és nem a földön húzgálni...
Egyszerűen arra figyelj majd, hogy amikor megállsz, mindig használd a hátsó féket is, mert ezzel stabilizálod a motort, és mindig a bal lábadat tedd le először. Így kicsit félre tudsz csúszni az ülésen, és a bal lábad teljesen le fog érni. A többi meg jön magától.
Köszi, meghoztad a merszem Remélem majd két derék bukógomba segít átvészelni az első heteket/hónapokat, mire kitapasztalom a dolgokat. Rugófeszítés meg jó ötlet.
Add rá a gyújtást, és a műszerfalon lévő "SEL" gombot 2 másodpercig tartsd nyomva.
Nekem egyáltalán nem villog. Amúgy hogyan lehet kikapcsolni?
A gyújtás levétel után 24 óráig villog, utánna automatikusan kikapcsol. Vagy ki is lehet kapcsolni a villogó funkciót.
Hali! Ma vettem észre hogy nem villog a HISS visszajelző led a motoromon. Mi lehet a gond? Van valakinek valami ötlete?
Nem kell beszarni.
Én is 170 cm vagyok. 03-06 modellek ülése valamivel vastagabb és picit szélesebb, mint 07-től. Az újabb modelről jobban leér a lábam, igaz nem tele talppal, de ebből a szempontból (is) jobb választás az újabb. 9 éve nyúzok egy 03-as 600RR-t, hidd el úgy meglehet szokni, hogy nem is veszed észre. Mondjuk az igaz, hogy eleinte meg kellett tanulni tudatosan figyelni arra, hogy hol állok meg. Pl a lámpánál mindig a keréknyomba és nem a hupli tetején állok stb. Nem tudom hány kiló vagy, én azt csináltam, hogy hátul teljesen a minimumra vettem a rugóelőfeszítést, ez is jelentett vagy 2 centit. Most még csak azért furcsa számodra, mert a 125-nél megszoktad, hogy egy "csíkon" ülsz. De hidd el, sokkal jobb az ha az ember lába között valami jó vastag van...
Végső megoldásként gondolok még a felhízós trükkre, köszi

Megültem egy '04-es és egy '07-es kiadást is. Lehet, hogy figyelmetlen voltam, de épphogy leheletnyi különbséget véltem csak felfedezni a kettő között. Valami radikálisabb dolog kéne, mint mondjuk bicikliknél egy ülésalacsonyító alkatrész, vagy szimplán egy papírvékony, vagy egy "karcsúsított" ülés a gyári félkanapé helyett
Ilyenek létezéséről sajnos nem találtam semmit, ezért fordultam a "szakavatott szférához", akik tudhatnak egy s mást a témával kapcsolatban.
Kérdés, melyik modellt nézed, mert a 06oshoz képest a 07es és utániak ülései keskenyebbek.
Szia!
Én 176cm vagyok és leér a lábam simán
Igaz 100kg a súlyom... Szerintem hízzál egy kicsit és meg van oldva a probléma.
üdv.:
Muter
Sziasztok! 3 éve rongyolom a 125-ös CBR-em, és szeretném beújítani a 600-as nagytesót. Egyedüli bajom az, hogy a 170cm-emmel elég alacsony vagyok a 820 milis nyereghez. Félek, hogy mondjuk ha meg kell állni egy patkás/lejtős/stb helyen, egyszerűen eldőlök vele, mint a rohadt nád.
A Suzuki GSX-nek például nagyon elvékonyodó ülése van, ami miatt sokkal jobban leér a lábam. Érdeklődnék, hogy lehet-e valamit korrigálni a CBR600-as ülésével is (mind magasságban, mind szélességben), vagy vegyek inkább egy 20centis platform bakancsot?

Válaszokat előre is köszönöm, jó utat!
Jól van!Várlak szeretettel!Csak benyára sporold össze!A többit állom!
Annyi nics, hogy tankoljak dezsvír!
április vége felé érkezem hozzád... a buli lehet, hogy sztornó részemről. Most csengettem be 70e-t a banknak