Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van píííz Testvérem!
Megoldottam a dolgot... talán.
http://viewitem.eim.ebay.hu/Ho...

A danger-nél is a sport/túra, standard és dupla bubis van... de azért rákérdezek, hogy ezt a Corsát is forgalmazzák e?!
http://www.zerogravity-racing....
Szia Zoli!

Hasonló bupla bubis van nekem is. Ez már 1 fokkal jobb mint a gyári.
De több okból is ezt a nagyot választanám.
Találtam itt ( http://www.motostyling.hu/webs... )
De ez az ár rablás... kb. 10e-el drágább mint az eredeti ZG oldalon.
Még az is lehet, hogy a P. Robival legyártatom... de előtte formát kell csinálnia és így lehet nem lesz annyira gazdaságos a számomra.
Ezen a képen jó látszik, milyen is...
ZeroGravity-t a Danger forgalmaz, nekem is tőlük van, igaz, az ennél azért szerényebb...
NTK
7B23 (OHIO 577-024)
Vágja valaki, hogy hol lehet ilyen nagy bubis plexit kapni?
Vagy legalább is hasonlót...Ez a TT-n használt forma érdekelne.
Szia!
Már megoldottam, köszi...
Kösz, tanulságos...! Gyakorlatilag szabályzatlanul (open-loop üzemmódban) működött a motor.

Gondolom univerzális lambda-szondával nem kísérletezel (gondolok itt a meredekségre, szabályzásra)
Szia!

Nem volt nehéz...

Gázelemzés, (HDS) Honda tesztprogram, mért adatok elemzése.
Összességeben nem volt meg a kipufogógáz hőmérséklet, mert a lambda szegény keveréket jelzett és dúsított, ezáltal a lamdba megszólalási hőmérséklete is magas volt.

Hibalámpa nem volt és a hibatárolóban sem volt semmi.
Helóka!

Na és...hogyan sikerült megtalálni a valós hibaforrást?
Bridgestone S20?
Hy!
D211 a legjobb guma... szerintem
Szia! Én azt gondolom a Bridgestone BT16 pro, talán az egyik legjobb kompromisszum.
Sziasztok valaki próbálta már utcán, pályán a Dunlop GP Racer D211-et?
Ezen gondolkozom most vagy a Sportsmarton.
Szia! Szerintem jobban jársz, ha mindkettőt cseréled. Plusz nézd meg a csúszóperselyek belsejét, nincs-e kopás! Nem nagy tételek, szimmering (Athena) + 2db persely kb: 8-9000 Ft. Én villaolajat is cserélnék, ha már úgyis szét van szerelve... Most csináltam meg az én motoromon is ezt a műtétet (36000 Km).
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy teleszkóp szimering cserekor csak a rosszat szokták cserélni, vagy párban mindkettőt?
Elkészült a 2012-es dizájn.
Helló

Nekem van egy Piros Goodridge fémfékcső, csavarokkal kompletten
első+ hátsó

25000.-
20/5140810
Szia!
Egy kicsit drágállom a dolgot... de azért nagyon szépen köszönöm.
Szia!
"Ott előttem készültek el a csövek, nem kis megnyugvásomra."
Van egy olyan beidegződésem, hogy én is szeretem látni mit is csinálnak a motorommal.
Köszi az infót, asszem rájuk csörgök.
Szia! Én nem tapasztaltam ehhez hasonló jelenséget, pedig már 47000km belecsavartam. Azonban már én is úgy érzem, hogy eljött az idő a felújítására (tisztítás, olajcsere, karmantyú csere, gázfeltöltés, stb.).
Az első teleszkópok már felújítottak: perselycsere, olajcsere és átszelepeztem (sokkal jobb érzetet ad, a visszajelzések tiszták-világosak az útról)
Viszont az alapjárata elkezdett hullámozni, fulladozott és össze-vissza reagált. (egy alapos lambdaszonda tisztítás csodát tud művelni)
Szia! Nekem a Karasnánál készítették el. Színt, fitting típusát, csavart, első fékcső elosztást én választottam ki, a hosszt, fitting íveket pedig egy katalógusból nézték ki. Ott előttem készültek el a csövek, nem kis megnyugvásomra. Bár nyomáspróba nem volt, de megfenyegettem a srácot, ha eldurran a fékcső, visszajövök... Komolyra fordítva: nagyon profin készítették el, azóta is fent van a mocimon, a legnagyobb megelégedésemre. Igaz nincs "neve" de tizenezer forintokra emlékszem árilag, ami a márkás csövek árainak töredéke. Egy telefont szerintem mindenképen megérne...