Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali.
Mi az ára az üléspúpnak?
Ha 2006-os jó akkor van
30/9013710
Sziasztok van egy eladó üléspúpom 2006-os 600rr re való még motoron nem volt mert közben eladtam.
És egy sportlégszűrőm tisztítószettel árat megbeszéljük!
0630/9013710
Szia.
Ez sajnos a nagy magyar valóság.
1,5 évig OMV-n,majd 3,5 évig Mol kúton dolgoztam....(sok mindent láttam és hallottam)
De ha csak azt veszed figyelembe,hogy néha az autó "becsörög",vagy leállítás után visszapofázik-ezek önmagukban is jelentenek vmit.(és nem a kocsi szar,mert magasabb okt.számú benyával már nem csinálja.)
De ha nagyon érdekel hogy miket tapasztaltam a kutas évek alatt,szívesen leírom,de nem nyilvánosan.Nem akarok pert a nyakamba.
Szia!
"a 95-ös benya a legtöbb helyen alig karcolja a 93-as oktánszámot."
Ezt mire alapozod?!...
Szerintem van észrevehető különbség a 95 és a prém benya között.Én a hondámba is azt tankolok,ha tehetem.Bár a kisebb motorokon jobban érezni( pl. a 125-ös Aprilia Pegasom jobban gyorsult,és 10 km/h-val többet ment végre)Akkoriban b.kutas voltam-Mol-on,szinte mindig azt raktam bele.Nem marketing duma.Az meg a hab a tortán,hogy a 95-ös benya a legtöbb helyen alig karcolja a 93-as oktánszámot.De a döntés a tied,és pénztárcádé. :-)
Sziasztok!
Tervezgetem mini ledes indexek felpakolását a gépre. Az lenne a kérdésem: Hogy a legjobb felrakni? Szétvágjam a gyári index kábeleit és forrasszam rá a csatlakozót a mini indexére? Vagy lehet kapni olcsóé valahol ilyen csatikat? Ha van valami alternatíva nem szeretném szétvagdosni a gyári indexet.
A másik az hogy az új indexel gyorsan fog villogni azt tudom de hogy mennyire gyorsan? Kivehető rendesen hogy villog? Mert ha látszik hogy indexelek rendesen akkor nem foglalkozok vele.Vagy érdemes venni hozzá relét?
Nekem csak 95-öst kapott eddig, de 2 évesen mégis többet teljesített Ágó padján, mint a gyári megadott érték. Mármint lóerőben, nyomatékban.
Innentől kezdve minden csicsa benzin felesleges pénzkidobás...
Mondjuk ha lehet, a MOL-nál alább nem adom. De általában ott tankolok, ahol éppen kell, mondjuk itthon, a városban inkább Shell/OMV, de ha valahol túrázok az országban, akkor legtöbbször MOL, az van talán a legtöbb kishazánkban. Soha, semmi gondom nem volt még benzinügyben, de még szlovák benzinnel se...
Teljesen felesleges, marketing duma az egész. Én nem vettem észre se teljesítmény növekedést, se fogyasztás csökkenést attól,h 98 ment bele 95 helyett.
beletankoltam most a v-power100+-ot, 468ft-ért, de nekem sajna szentem csak a 95ös fog maradni, mert ezt nagyon soknak tartom
Szia! Kopogásérzékelő ott figyel a hengersor hátulján, úgy hogy nyugodtan beletöltheted. Más kérdés, hogy minap tankolás után (95-ös), öklendezni kezdett a motorom (egy-egy henger leállt). Biztosan valami kitűnő minőséget kaptam 427 Ft-ért!
Én kezdetek óta 95össel járok...
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy 2007-es RR-be tankolhatok 95-ös benzint, vagy inkább 98-ast rakjak bele?
Hello! Nekem van 2 db tükröm , az egyik repedt , a másik hibátlan, ha érdekel irj palotasi.zxr.tamas@gmail.com
Sziasztok 2006-os Cbr600rr első lámpa az se baj ha a felfogatás sérült valamint hátsó ülés és tükröket keresek várom a segítségeket előre is köszi mindenkinek
Örök hálám!
Így pofon egyszerü lesz.
Köszi még egyszer!
nem használd nyugodtan
Szia! Valószínűleg nem úszod meg,csak a teleszkópszimmering cserével... Nem kell megijedni, mert azt hiszem a gyári csúszópersely darabja 3-4000 körül van. Olaj: Motul Factory Line 10W. Feltöltési mennyiséget nem tudom, de ha nagyon nem találod, utánanézek... Szerelése egyszerű mint a faék. Felül, a teló zárócsavar meglazít, teló kiszerel, zárócsavar teljesen kiteker, látni fogsz egy fehér színű műanyag távtartót, a palástján két furattal. A furatokba kell betenni a célszerszámot ( hiányában két megfelelő átmérőjű csavarhúzót), le kell nyomni, míg nem látod meg a záródugó alján levő kontraanyát. A távtartót célszerszám segítségével (hiányában egy megfelelően kialakított villás lemezzel) rödzíteni kell, kontraanyát meglazítani, záródugót az állítótűvel együtt kiszerelni. Rögzítőlemezt eltávolítani, távtartó kiszerel, rugó ki, olaj kiönt,teló alján van egy furat, abban levő csavar kiszerel, belső csillapító kiszerel. Marad az alsó csizma, és a felső csúszószár. Csizmán levő porvédő leszerel (csavarhúzó), alatta van egy biztosítógyűrű, ez kiszerel, egyik kézzel a csizmát fogod, másikkal a csúszószárat, és határozott mozdulattal széthúzod őket. Ki fog jönni a szimmering egy lemez és a csúszópersely. Biztos vagyok benne, hogy ennek a belső teflonos felülete meg van kopva. Én ki szoktam mosni a szárakat féktisztítóval (üledék). Összeszerelés fordított sorrendben, új szimmering beszerelési helyzete fontos (jelölés, ill. számozás felfele néz), csúszószár vállakat be szoktam tekerni szigszalaggal, hogy ne sérüljön az új szimmering tömítőajka. Szimmeringre kis szilikonzsír. Beszerelésnél fel kell fűzni megfelelő sorrendben a szimmeringet, a lemezt, a csúszóperselyt, és be kell helyezni a csizmába. A szimmeringet megint csak célszerszámmal célszerű a helyére kalapálni, mert különben elég nagy szívás. Hát remélem segítettem. Capice Maestro?
Sziasztok.
Sajnos aktuális lett a drágámon teló szimering csere.
A jobb oldali szivárog,de ha már bontom,cserélem mindkettőben,plusz az olajat is.Kérdésem a következő:Milyen olajat javasoltok?Sajna nincs tapasztalatom...
Valamint,ha már vki cserélte,és adna pár jó tanácsot,annak nagyon örülnék.Most bontom meg először.Jah,a gazdatest egy 2004-es 600 RR.
Köszi.
http://www.motorinfo.hu/teszt/2007/09/21/ivre_ra_kanyarba_be_melyik_job
b/

Talán ez segít :)
Szinteres fékbetét nagyon kajálja a gyári tárcsát? EBC FA 390 HH a kiszemelt.
Hali!
Kellene az ülés holnap délelőtt ugyis megyek pestre,küldd el a számod légyszi, vagy csörgess meg visszahívlak.számom:20/596-8172
Üdv.
Hi!

Raktársöprésből maradt egy Haris típus azonos markolat. Ha valakit érdekel dobjon egy mailt . Vadi új, eredeti csomagolásba !

3000Ft az ára

jedis@freemail.hu

Üdv
Jedi
Na még egyszer