Szia! Én teleszkópolaj csere alkalmával szereltem be 07-es RR-be ATHENA gyártmányú szimmeringet, ami teljesen korrektül végzi a dolgát, azaz tömít. Profilja megeggyezik a gyáriéval, két napon belül megkaptam a rendelés után, és 3000 Ft körüli összegbe került a 2 db. Beszerelés során kapott egy kis szilikonzsírt és úgy csusszant helyre mint a... könnyen.
Sziasztok!
Milyen teleszkóp szimeringet ajánlatok '04-es 600 RR-hez? Méretét tudom 45*57*11. Vagy ha vki tudná hogy gyárilag milyen márkájú van bent, azt megköszönném!
A 10W-50-es olajjal az a probléma, hogy van az olajszivattyú és az olajszűrő között egy megkerülő szelep. Ez a szelep a 10W-50-es olajnál hamarabb nyit ki és nem lesz elegendő az olaj áramlása és nagy a szivattyúzási súrlódási veszteség.
Helló a fejidomban van a műszercsoport csoport környékén egy borulásérzékelő szenzor azt szokták fordítva visszatenni vagy a vezeték nincs jól rajta ez az egység tíltja a motorvezérlőt és az üzemanyag szivattyút érdemes ránézni.....
Csatlakozók rendbe, akkumulátor is "ismerős rr-jét pöcre indítja" az ő aksija se indítja az én motorom!
Esetleg vmi más ami végett lehet ez a probléma?
Nem nem marad fenn!
Ha gyújtásra teszem akkor mindent szépen csinál csak nem indul el a motor!
Ha lenyomom a vészleállítóját és visszakapcsolom akkor is fel kéne menjen a fordulatszám mutató de meg se mozdul és az a búgás is elmarad!
A fordulatszám mérő is fennakadt? És ugy is marad akkor a 2 csati nincs összedugva normálisan velünk is volt ilyen a suliban (07 600RR) 16E ig felment és ottmaradt a mutató :) (a tanár meg szivatot minket )
Szep jo estet mindenkinek! Nem tudja valaki h mitol bolondulhatot meg a benzinszint jelzom? Megy fel le mint egy futofeny.......ja es ezzel egyut nem tudom lenullazni a km szamlalomat es az orat beallitani :( A kettonek lehet koze egymashoz? Pls ha valaki tud segitsen......
Balodalon van két nagy csatlakozó egy kék, meg egy szürke. Ezeket nézd meg hogy össze vannak-e dugva rendesen, és ellenőrízd a műszerfal csatlakozóját is. Egy kattanást kell hallanod amikor rendesen összekapcsolódik.
Hello!
Segítséget szeretnék kérni!
Van egy 04-es 600rr-em most cseréltem rajta ledes indexeket!
Az indexek villogás helyett folyamatosan égnek úgy tudom ezt relé cserével meglehet oldani!
De amióta lecseréltem az indexeket nem indul a motor, mikor indítom tekeri, próbálja elindítani de végül nem indul be!
Amikor a vészleállítóját lenyomom és visszanyomom nincs az a szokásos búgás benne és a fordulatszám mutató se megy fel és vissza!
Mi lehet a probléma?
Volt vkinek hasonló gondja?
Előre is köszi!
Tulajdonképpen Iridium már van fent Ebay-en valami 5000 körül is,de ha már pénzt adok érte,csak azt veszem meg,ami tényleg tetszik!
Nem az a drága,ami sokba kerül,deszereted,tetszik,hanem az,ami akármennyibe,de nem vagy vele megelégedve!Akkor inkábbmég kicsit jegelem a témát...
De azért köszi mindenkinek:)
Már nem rosszból, de ez a szar nehogy már 20e Ft. érjen!
10-12e körül simán veszel bubis pexit... általában idomgyártók szoktak csinálni ilyet.
keresd őt: Pásztor Róbert - +3620/977-50-80 vagy 00421/944-444-838
Látom felráztam egy kicsit a fórumot ezzel a témával!Igen,egyébként a gyári forma nagyon szép,de még én sem tudok nagyon mögé bújni,a 172 centimmel:)!
Valaki Puig-ot jó árban esetleg?
Én is kérdeztem egy másik srácot neki is movis a gépe nekise volt rajta matrica csak lent a Michelin felirat én vetem K&N matricát. amugy azse lenne rajta Úgyhogy a szponzor matricákat én is hiányoltam igaz a castrol az amugyse tetszik a fejidomnál .
Tudom, hogy gyárilag ilyen a fényezése, de matricaszett jár hozzá a szponzorfeliratokra gondolok, én kaptam hozzá de elkeveredett, nézz körül hátha megvan.
Emlékszem....volt egy összehasonlító (plexi)teszt az egyik Német szakújságban (PS-ben). Többféle szempontok alapján vizsgálták (szélcsatornában) pl: áramlásdinamikai, minőség stb.
Az SC57-es 1000RR-hez kapható összes plexit megvizsgálták.
Végül a tesztet a PUIG nyerte (minőségben is és áramlásdinamikában-szélvédelemben is)
A gyári plexi 9-ből a 7. lett, a szélvédelemre elégtelen osztályzatot, míg minőségre kiváló osztályzatot kapott.
A teszten megfigyelhető volt, hogy nem minden esetben a un."bubisabb" plexinek volt jobb a szélvédelme-elvezetése.
Milyen teleszkóp szimeringet ajánlatok '04-es 600 RR-hez? Méretét tudom 45*57*11. Vagy ha vki tudná hogy gyárilag milyen márkájú van bent, azt megköszönném!
A 10W-50-es olajjal az a probléma, hogy van az olajszivattyú és az olajszűrő között egy megkerülő szelep. Ez a szelep a 10W-50-es olajnál hamarabb nyit ki és nem lesz elegendő az olaj áramlása és nagy a szivattyúzási súrlódási veszteség.
Esetleg vmi más ami végett lehet ez a probléma?
És ha gyenge az akkumulátor?
Ha gyújtásra teszem akkor mindent szépen csinál csak nem indul el a motor!
Ha lenyomom a vészleállítóját és visszakapcsolom akkor is fel kéne menjen a fordulatszám mutató de meg se mozdul és az a búgás is elmarad!
Segítséget szeretnék kérni!
Van egy 04-es 600rr-em most cseréltem rajta ledes indexeket!
Az indexek villogás helyett folyamatosan égnek úgy tudom ezt relé cserével meglehet oldani!
De amióta lecseréltem az indexeket nem indul a motor, mikor indítom tekeri, próbálja elindítani de végül nem indul be!
Amikor a vészleállítóját lenyomom és visszanyomom nincs az a szokásos búgás benne és a fordulatszám mutató se megy fel és vissza!
Mi lehet a probléma?
Volt vkinek hasonló gondja?
Előre is köszi!
Nem az a drága,ami sokba kerül,deszereted,tetszik,hanem az,ami akármennyibe,de nem vagy vele megelégedve!Akkor inkábbmég kicsit jegelem a témát...
De azért köszi mindenkinek:)
10-12e körül simán veszel bubis pexit... általában idomgyártók szoktak csinálni ilyet.
keresd őt: Pásztor Róbert - +3620/977-50-80 vagy 00421/944-444-838
üdv.:
Szilveszter
Valaki Puig-ot jó árban esetleg?
De viszont a külföldiken van :(
http://www.custommotorcyclepic...
Én is kérdeztem egy másik srácot neki is movis a gépe nekise volt rajta matrica csak lent a Michelin felirat én vetem K&N matricát. amugy azse lenne rajta Úgyhogy a szponzor matricákat én is hiányoltam igaz a castrol az amugyse tetszik a fejidomnál .
Maximum 5.000 forint postával együtt. Rendszámtábla, index, takaróidomok nem kellenek, csak maga a rendszámtábla tartó.
Üdv: Norbi
Az SC57-es 1000RR-hez kapható összes plexit megvizsgálták.
Végül a tesztet a PUIG nyerte (minőségben is és áramlásdinamikában-szélvédelemben is)
A gyári plexi 9-ből a 7. lett, a szélvédelemre elégtelen osztályzatot, míg minőségre kiváló osztályzatot kapott.
A teszten megfigyelhető volt, hogy nem minden esetben a un."bubisabb" plexinek volt jobb a szélvédelme-elvezetése.