Köszönöm a képet,segített is,legalább nem volt hiába a rendszám:)!
A helyzet az,hogy ezen és a RacingScreenen gondolkodok,és tudnék egy RacingScreent jó árba,de az ilyen szögletes és nem bírom elképzelni,hogyan nézne ki a motoromon...
Szia nekem MRA van az RR-en milyen tapasztalat kéne? tökéletesen passzolt 2006 óta van rajta nem karcolódót nem tört el nem repedt meg (nem nyikorog recseg) stb. összességében 100%osan megvagyok vele elégedve.
Hello!Valakinek tapasztalata MRA plexivel?Esetleg valaki használja '03-'06 közti RR-en a RacingScreent,vagy a SpoilerScreent?Van róla kép?Ha hiszitek,ha nem egyet nem találok a neten,motoron:S
Sziasztok!Elkészült a saját tervezésű és készítésű kormánylengéscsillapító-tartóm,ami mind megmunkálás szempontjából,mind esztétikailag,mind pedig műszaki szempontból szerintem üti a gyárit!Most bocs,kicsit nagyképű voltam:)!Akinek ilyen tervei vannak,tudok segíteni!Főnököm szerint van az a pénz:)!
Először is vedd le a km-óráról az ADJ és a RESET gomb gumis borítását. A gomb és a km-óra panelja között kell lenni 2 db fehér műanyag lószarnak. Elképzelhető hogy kiesett a helyéről és azért nincs RESETed. Nekem mind2 kipottyant már, és egyik sem működött. Először ezt tanácsolom hogy nézd meg, hátha meg is oldódik a problémád!
Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy nem tudom a napi kilométerszámlálót lenullázni és az időt se tudom beállítani az adjust gomb viszont működik. Elszállhatott a reset gomb? Előre is kössz. Zoli
Pilot Power CT2 én sima Pilot Poweröl váltotam 2ct re hihetetlenül gyorsan felmelegszik esőben is ugyanúgy csavartam neki mégse csúszót meg. Viszont pályára nem való a gumi 4-5 kör és elkopik minta...
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/nagy_sportgumiteszt_tapadj
on_ra?page=2
Michelin Pilot Power 2CT
MOTORREVÜ tesztgyőztes
Tömeg: első abroncs 4,2 kg, hátsó 5,9 kg
Származási hely: Spanyolország
Értékelés
Országúti menettulajdonságok: Akár új állapotban, akár 3000 kilométer megtétele után a Michelinnel volt a legbiztonságosabb érzés országúton közlekedni – hűvös időben is. Mind irányíthatóság, mind kormányzási pontosság szempontjából nagyon magas szinten áll.
Versenypálya: A Pilot Power 2CT gyenge pontjának bizonyult a pálya, mivel hamar elért fizikai teljesítőképessége határára. Már néhány kör után alaposan megkoptak a gumik és jelentős mértékben csökkent a tapadásuk.
Vizes felület: Amint arra számítani lehetett, vizes aszfalton szó szerint állva hagyta riválisait a Michelin. Irányíthatósága, kormányzási pontossága, tapadása és visszajelzése egyaránt kifogástalan volt.
Összegzés: Hétköznapi használatra ideális sportgumi. Négy értékelési szempontból is a legjobbnak bizonyult a teszten, így megérdemelten lett övé a győzelem. Egyedül versenypályán nem ura a helyzetnek, ott több gumi is jobban teljesít nála.
A helyzet az,hogy ezen és a RacingScreenen gondolkodok,és tudnék egy RacingScreent jó árba,de az ilyen szögletes és nem bírom elképzelni,hogyan nézne ki a motoromon...