Szia! PC 40-es 600RR-be 10W 30-as viszkozitású motorolaj való. Alternatívaként 10w 40-es viszkozitású is használható (jómagam Motul 7100 10W 40-es olajat használok, teljes megelégedéssel). Magában a blokkban nincs különbség. Az amcsi változatoknál van benzingőz tároló (EVAP) tartály (finnyásabb az orruk), azt hiszem az első lámpák szimmetrikusak. Teljesítménykülönbség úgy tudom nincs.
Szia! Európai változathoz van, nagyon részletes, rajzokkal fényképekkel gazdagon illusztrált, tematikus elrendezés, minden javítási, karbantartási lépést szájbarágósan taglaló dokument. Célszerszámok rajza, azok használata, stb... Ha van egy csöppnyi érzéked a javításhoz, bármit meg tudsz csinálni ez alapján bátran, minden félelem nélkül. Egy igazi érdekesség is egyben, hiszen melyik tulajdonos ne lenne kíváncsi a mocija belsejére anélkül, hogy szét kellene szerelni... Minden 600RR (PC40) tulajdonos számára kötelezővé olvasmánnyá tenném.
sziasztok!
milyen olajat ajánlanátok pc40-esbe, én az usa és canadai verzióhoz 10w30-ast láttam a service manualban... ez európainál más?
Egyáltalán miben különbözik egymástól az európai és az Usa/canadai verzió?
Szia! Gratulálok az új gépedhez és sok balesetmentes km-t kívánok! Nekem megvan a teljes javítási karbantartási kézikönyv. Ami ebben nincs benne a motorral kapcsolatban, az nincsen is. Ha esetleg nem tudod valahonnan letölteni, az adatlapomon szereplő címen el tudsz érni.
Szerintem stimmel a gép nyáron láttam is ilyen festésű F4-est a balcsniál :) Amúgy van valami kis cuc villa szög mérő vagy mi az tis megmondja hogy meg e volt ütve a villa stb vagy ferde-e szal ha ferde sérült volt a gép mivel a gyári könyvben benne van a villa szöge :) ! (a kis eltérést is kirja igyen mágnese cumo ami egy laptopal komunikal)
Szeretettel meghívunk a motoros szezon megnyitójára az ismert Slovakia Ringre, ami 2012 április 7-8-án kerül megrendezésre. Jegyezd be a naptáradba ezt a két időpontot és éld át velünk ezt a hétvégét nagyon jó hangulatban „sebességkorlátozás“ nélkül.
Szeretettel várunk.
Slovakia Ring Team
Bővebb info:
Időpont: 2012 április 7.-8., 9:00-18:00
Szervező: Slovenská Motocyklová Federácia (Szlovák Motoros Szövetség)
Nevezési díj:
- 80,-€/nap – az ár tartalmazza a transzponderbérlést is
- 160,-€/hétvége - az ár tartalmazza a transzponderbérlést is
- Csoportfelosztás: A, B, C, D
- Box: 75,-€.
A nevezési lapokat kérjük ide küldeni: registration@slovakiaring.sk
A motor nem fújva van hanem lehet hogy rendeltek rá az auctmarts.com-ról egy komplett idom szettet. Attól még mert ez történt lehet sérülésmentes a motor, azt meg nem írja sehol hogy ez gyári idomszett. http://auctmarts.com/main/
A farokidom 100% hogy fújva van! Kép alapján a többit (oldalidom, fejidom) nem lehet megmondani hogy fújták-e. Egyébként van/volt ilyen színösszeállításban.
Igen, van/volt ilyen szín. Az oldaidom elég gyárinak néz ki így képről, a többit meg így nem lehet megállapítani. De ha esetleg festve is lenne, az nem feltétlenül jelenti azt, hogy szar is.
Mindent jól leírt a kolléga...innen le is tudod tölteni.
De ha kell, neked ki is nyomtatom barátom.