Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen árban érdekelne, mondjuk egy 2005-ös ?

link
Ja csak az a vicc, hogy kétszer is fel van tüntetve utassal és utas nélkül is ugyanaz a 2.9 - 2,5-ös érték.
Mondjuk tökmindegy mert úgyse fogom felnyomni annyira, a válaszokat és hozzászólásokat látván, 200 kg-os utas meg tuti nem fog felülni hátra de még 80kg-os se
Hello! CBR600RR ha tud valaki jo állapotut 200-2005ös körüli évjáratban elfogadhato áron akkor szoljon ! köszi
Szia megvagyok köszi ,remélem hogy jön a tavasz már várom a gurulást idén jobb lesz mint 2010 ben
Szeva Laci! BUÉK :)
Mi újság veled? Hamarosan mehetünk csapatni
Én 2.2 és 2.4 ahogy sikerül felnyomni úgy járok vele de soha nem pumpáltam még a motort csak mikor a gumis felnyomja és ha az 2.2 re nyomja akkor annyival járok ha .4 akkor annyival és semmit nem vettem észre hogy jobb lenne vagy rosszabb utcán ezek elhanyagolható értékek
ezt pont így van, egy átlagos súlyú kb. 70-80 kilós embernek sok a gyári hátsó 2,9-es érték, hiába az van ráírva, de szerintem az első 2,5 is túlzás, az viszont fontos, hogy lehetőleg ugyanolyan márkájú és típusú gumi legyen elöl is meg hátul is
Pedig nagyon egyszerű. A gyártók a szélső értékekkel dolgoznak. Tehát ha a motorod megengedett össztömege mondjuk 400kg akkor azzal. Oda már kell a 2,9 hátra. Nyilván 260kg-hoz más nyomás kell de nem fognak 20-féle nyomásértéket megadni mert az félreértésekre/bírósági perekre adna okot.
Sajnos ezzel nem lehet mit kezdeni.. Kátyúk meg egyre csak gyarapodnak és az a baj, hogy hiába fújják az emberek 2.5-re a gumit, attól még a gumi szerkezete ugyanúgy puha és így is úgy is vinni kell a felnit mindig centíroztatni, és ha nagyobb a kátyú, akkor meg egy nagyot kell imádkozni, hogy ne menjen tönkre a felni.
nem tudom ezt hogy találták ki
Mondjuk gondoltam h. senki nem használja a gyárilag "előírt" F2,5 R2,9-et.
Szerintem is sok, bár ha utassal megy v.ki és nem vadul akkor érthető.
nincs csak pont a fal felé van most pont nem volt kedvem bebujni ,
am tényleg sok mulik a körülményeken , hány kg vagy ill egyedül vagy utassal mész ut , hőmérséklet , stb
én 1.6 tól probálgattam hátul de 2.0- 2.2 az olyan általános ha csak ugy gurulsz , 1 személy én 65 kg vagyok ,
(1.6 alatt nagyon szar )
Ha meg leengeded, akkor a kátyún felüthet a felni, az szerintem nagyobb baj, minthogy picit pattog...
Igaz, én nem utcai gumival járok, de sokszor előfordult, hogy pályaest után másnap reggel elfelejtődött a "leengedett" gumi és azzal jártam aztán néha hetekig is a városban, meg a város körül. Soha, semmilyen problémát nem okozott, ha laposabb gumival mentem (mondjuk 1.5 alá azért sosem ment, de előfordult az első 1.7, hátsó 1.5 párosítás).
Az akkor u.az neked is mint nekem, de ezt megtudod nézni a lengővillán a matricákon is, feltéve ha nincs lekapirgálva.
(lengővilla bal oldalán van nekem)
Elöl Dunlop Sportmax Hátul Michelin Pilot Power 2.
85 kg v.ok futómű gyári beállításon.
Milyen gumival mész? Lehet én fogom fel rosszul, de minél több nyomás van benne, annál keményebb, tehát a kátyuktól útegyenlőtlenségektől jobban fog pattogni. De függ attól, hány kiló vagy milyen a futomúbeállítás és hogy mennyire puha gumival mész.
Szerintem utcára 2.2 hátul 2 elöl az bőven elég szokott lenni.
nha meg találtam a kezelési kézikönyvbe 250 kPa elöl
és 290 kPa hátul
nekem egy 2007 es cbr em van , de gondolom ez vonatkozik a hasonló nagyságú súlyú gépekre is
Kösz, sokat segítettél

Azért a gyárilag megadottat kicsit én is sokallom (elöl 2,5 hátul 2,9)
De ami most van benne az meg szintén kevés ezek szerint, mert amikor vettem elöl 2,0 hátul 1,8 volt, de lehet h. téli álmában eresztett le annyit.

Amit te mondasz (elöl 2,4 hátul 2,5) viszont utcára sz.tem tökéletes választásnak tűnik, ha kicsit csapatósabban megyek akkor meg lehet lejjebb venni, de az nem mostanában lesz szerintem még
Ezt azért remélem te sem gondolod komolyan

A lengővillán van rajta, nekem egy 05'-ös RR van amin elől 2,5 bar hátul 2,9 bar van megadva, de kicsit sokallom.
Szia, a gyári guminyomás az csak egy kb. értéket jelent, mint például a gyári futóműbeállítás, nem ugyanaz lesz jó egy 100 kilós embernek és egy 50 kilósnak, a guminyomásnál ráadásul még bejön a képbe egy sereg tényező, ami befolyásolhatja, hogy mi lesz az ideális guminyomás NEKED. Utcára nagy általánosságban elöl 2,4 hátul 2,5 jó lehet, de ha például hidegebb van érdemes egy kicsit lejjebb menni pl. 2.3 2.3 hogy a gumi jobban be tudjon melegedni (ha alacsonyabb a nyomás, akkor puhább a gumi, többet mozog, így hamarabb felmelegszik) ez a logika viszont pont fordítva igaz pályamotorozás alkalmával, mert ott (az ideális körülmények miatt) a gumi nem csak hogy eléri az optimális üzemi hőfokát, hanem még túl is melegszik, így a benne lévő levegő is jelentősen kitágul ergó vészesen nő a guminyomás, ami kisebb tapadást jelent, ezért egy-egy pályanap előtt érdemes még hidegen 2.0-ra engedni elöl-hátul, ha még melegebb van és már 2:10 alatt hasítasz a ringen akkor még lejjebb is lehet menni, de ez már egy nagyon finom játék, függ a gumi típusától, a futómű beállításától a te stílusodtól, szóval rá kell jönni
Szia Zoli, köszi a tippet, megnézem őket
Tacsiról?
mennyi a gyári azt sem tudom ?
Ti gyári guminyomást használtok vagy kissebbet a gyárilag megadottnál, mert ugye tudtommal ahogy melegszik nől a nyomás?