Ablakspricnibe raksz brigeciolt (narancssárga kupakost, ez fontos), lefújod a láncot, vársz 2-3 percet, majd jó meleg (ez is fontos) vízzel leöblíted. Mondjuk olyannal, ami a boilerből jön. Szükség esetén megismétled. Semmi baja nem lesz tőle a láncnak. Szezon végén meg kimosod petróleumban, majd alaposan átfújod. Ennyi. Előbb fog elkopni a lánc, minthogy a birgótól baja legyen.
33000-e mentem el a gyárival, 1000 km--erenként fújom most éppen Valvoline-al, vagy esős koszos idő után próbálom egyből mindig! 1 kerék csak 30000 után volt vele, sokat kibírt! Most ugyanolyan lánc van fent. csak arany...
Sziasztok eladó gyár cbr 600 rr cuccok 07-11, elég sok minden van.Sérült és hibátlan cuccok is(idomok(több színben, nem csak egészben ),műszerfal, lámpa, hűtő, kerekek,tárcsa, ülés...)
Akit érdekel valami írjon vagy hívjon
Remélem, mert nem akarok szervizbe járni vele állandóan, bár ahogy nézegettem múltkor, nem tűnik leharcoltnak, idom alatt is tisztaság van, meg tényleg karcmentes.
Én mindig Petróleumot használok az a legjobb nem teszi tönkre a gumit Ó gyűrűnél ,azt írja nagy fordulat hisz 9000 körben kezd el élni a 600 as miről beszél az a gyerek :) XD
Ereszd le az olajat, nézd meg hogy van-e benne hütőfolyadékra utaló anyagok, ha igen, akkor lehet, hogy szimeringes a gép. De ha befagyott a hütőfolyadékod, akkor a vizpumpára figyeljetek, lehet ott is alkotott a befagyás
Én a gyári Rk láncal el megyek 24.000 simán .én 1000km mosom és kb 200km fújom nem sajnálom tőle a cuccot a felesleget úgy is leszórja vagy minden hosszabb új előtt befújom de legalább pár órával az indulás előtt hogy jól tapadjon oda és a Mol dynamic cuccost használom nekem ez vált be a legjobban
2005-ös a motor. Használva van folyamatosan, bár december eleje óta nem mentem vele. Az olaj az elmúlt 1 hétben lett több...
Az előzményeket az előző hozzászólásomban leírtam. Gondolom minden baj forrása onnan keletkezhetett.
Nem fagy szét az olyan könnyen és annak már lenne jele a hibakód az lehet sok mindentől szomszédban is fi kód volt de nem lett semmi baja csak gondolom hogy nem ment hónapokig és az övé bepárásodott így bezavart neki
Garázsban tárolom, de nem volt fűtött. December közepe óta fűtött garázsban van. Decemberben mikor beindítottam még nem jelzett ki hibakódokat, múlt 7végén szintén beindítottam, és már hibakódokat írt ki.
Viszont kb. 2-3hete lett feltöltve fagyállóval, mert eddig nem az volt benne... és fagyos volt a víz ami benne volt... leengedtük, és ezután vittem át fűtött garázsba. Ezért félek, h szétfagyhatott a blokk... :(
Érdekes minden Honda szalon a 10W 50 est javasolja nyáron mikor meleg van eglég nagy a hő vagy ha dugóban vagy piris stb én mindig 10w-50 el járok és minden tökéletes
Köszi öreg , megjött a cucc !
Keressétek bizalommal ... korrekt a srác !
Akit érdekel valami írjon vagy hívjon
Az előzményeket az előző hozzászólásomban leírtam. Gondolom minden baj forrása onnan keletkezhetett.
Viszont kb. 2-3hete lett feltöltve fagyállóval, mert eddig nem az volt benne... és fagyos volt a víz ami benne volt... leengedtük, és ezután vittem át fűtött garázsba. Ezért félek, h szétfagyhatott a blokk... :(