Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladók a képen látható honda idomok.ár. 3000ft
Ablakspricnibe raksz brigeciolt (narancssárga kupakost, ez fontos), lefújod a láncot, vársz 2-3 percet, majd jó meleg (ez is fontos) vízzel leöblíted. Mondjuk olyannal, ami a boilerből jön. Szükség esetén megismétled. Semmi baja nem lesz tőle a láncnak. Szezon végén meg kimosod petróleumban, majd alaposan átfújod. Ennyi. Előbb fog elkopni a lánc, minthogy a birgótól baja legyen.
Szia!
Köszi öreg , megjött a cucc !
Keressétek bizalommal ... korrekt a srác !
33000-e mentem el a gyárival, 1000 km--erenként fújom most éppen Valvoline-al, vagy esős koszos idő után próbálom egyből mindig! 1 kerék csak 30000 után volt vele, sokat kibírt! Most ugyanolyan lánc van fent. csak arany...
Sziasztok eladó gyár cbr 600 rr cuccok 07-11, elég sok minden van.Sérült és hibátlan cuccok is(idomok(több színben, nem csak egészben ),műszerfal, lámpa, hűtő, kerekek,tárcsa, ülés...)
Akit érdekel valami írjon vagy hívjon
Remélem, mert nem akarok szervizbe járni vele állandóan, bár ahogy nézegettem múltkor, nem tűnik leharcoltnak, idom alatt is tisztaság van, meg tényleg karcmentes.
Szép motor, biztos jól jársz vele. Bár ilyen baromságokat írni -nagy fordulat, pályázás- ezektől nem hinném hogy baja esik egy ilyen motornak.
Nagy fordulatszám, egy kerék, pályázás kizárva, csak napos hétvégén használt. Mekkora egy vakert tudnak írni én gyűjtöm az ilyet
Én mindig Petróleumot használok az a legjobb nem teszi tönkre a gumit Ó gyűrűnél ,azt írja nagy fordulat hisz 9000 körben kezd el élni a 600 as miről beszél az a gyerek :) XD
Tisztítani mivel szoktad a láncot, mert brigéciolra gondoltam, de megoszlanak a véleményak erről is minden másról.
Ő -- link
Ereszd le az olajat, nézd meg hogy van-e benne hütőfolyadékra utaló anyagok, ha igen, akkor lehet, hogy szimeringes a gép. De ha befagyott a hütőfolyadékod, akkor a vizpumpára figyeljetek, lehet ott is alkotott a befagyás
És ki a kiszemelt?
Kösz, hétvégén meglesz nekem is a drágaság , csak sz.tem gyári lánc van rajta akkor az meg lassan cserés, uh. alkudnom kell még
Én a gyári Rk láncal el megyek 24.000 simán .én 1000km mosom és kb 200km fújom nem sajnálom tőle a cuccot a felesleget úgy is leszórja vagy minden hosszabb új előtt befújom de legalább pár órával az indulás előtt hogy jól tapadjon oda és a Mol dynamic cuccost használom nekem ez vált be a legjobban
Ti mennyit mentek kb. (km) egy láncszettel, ill. mivel szoktátok fújni és tisztítani?
Bízom benne, h nem fagyott szét. Elvileg a héten már szervizes is látja. Köszi a segítséget!
Ha belemenne a víz az olajba akkor az habos lesz van jele melegen
2005-ös a motor. Használva van folyamatosan, bár december eleje óta nem mentem vele. Az olaj az elmúlt 1 hétben lett több...
Az előzményeket az előző hozzászólásomban leírtam. Gondolom minden baj forrása onnan keletkezhetett.
Nem fagy szét az olyan könnyen és annak már lenne jele a hibakód az lehet sok mindentől szomszédban is fi kód volt de nem lett semmi baja csak gondolom hogy nem ment hónapokig és az övé bepárásodott így bezavart neki
Garázsban tárolom, de nem volt fűtött. December közepe óta fűtött garázsban van. Decemberben mikor beindítottam még nem jelzett ki hibakódokat, múlt 7végén szintén beindítottam, és már hibakódokat írt ki.
Viszont kb. 2-3hete lett feltöltve fagyállóval, mert eddig nem az volt benne... és fagyos volt a víz ami benne volt... leengedtük, és ezután vittem át fűtött garázsba. Ezért félek, h szétfagyhatott a blokk... :(
köszi srácok, azért egyik olaj sem lehet nagyon rossz, mivel mindenkinek az vált be amit használ.
Érdekes minden Honda szalon a 10W 50 est javasolja nyáron mikor meleg van eglég nagy a hő vagy ha dugóban vagy piris stb én mindig 10w-50 el járok és minden tökéletes
hol tárolod a motort?
power 1