pl Ago-nál van BMC ami ugyanígy mosható stbstb
vagy pedig én a Motoroázisnál vettem K&N huszonezer volt +kb 5-6000Ft a K&N tisztító szett (mosó + "olajozó")
az olcsó szar direktszűrő amiket kocsikra robogókra tesznek fel azok annyi is érnek...átengedik valóban a nagyobb kosz szemcséket is...ezek tényleg örök darabok és megbízhatóak akkor ha jól bánsz velük...az előírtaknak megfelelően mosod, kezeled...
sőőőt lehet még egy kis trükköt alkalmazni hogy a légszűrő házat is picit megfújod hogy inkább oda ragadjon a kosz és ne kerüljön a szűrőbe...(tovább bírja egy mosás, illetve nem telíti a szűrőt)
Exup az Yamahánál van, Hondánál H-VIX van
Amúgy hallanod kéne, ahogy nyit. Ha nem nyit akkor kipuffogogázt se engedi át, ergo fulladozna neked, nem pörögne stb.
De szerintem kiveszed és egy szélessávú lambda-szondát bele és méregetheted min kéne változtatni
van egy dob már csak rá kell szerkeszteni közcső stb
de most el voltam foglalva a felnikkel megkérdezem mennyi egy ilyen szűrő bár én gyárit használok és cserélem minden egyes olajcserénél
A gyárinál jobbat sose találsz bele. Utángyártott sokkal több szemetet átenged...Ha garis a gép és kiderül, hogy ilyen volt benn akkor ugrott is, nem véletlenül... Am 10 rongy körül van egy gyári Honda, nem nagy tétel..
Ennyire nem értek hozzá, gyári dobták ki belőle 18-nál, és köv. szerviznél megint cserés! Nem is hallottam még ilyen kimoshatóról! Kár hogy a mosógépbe nem lehet betenni! :D Viccet félretéve jobban járnék ha ilyet szereznék belle, mint azzal amit szerviznél cserél a Honda?
azt mindenképp kicseréled...de ha egyszer ottvagy mondjuk egy 18000nél amikor kibontják az airboxot, darázs, kosz mindenhol...elsem tudod kb képzelni mi minden befér ott a lámpák között
2-3db utángyártott légszűrő árán veszel egy K&N-t vagy BMC és azt kimosod és annyi...könnyebben engedi a levegőt és ha nemb@szod szét akkor kb örök életű...eladásnál meg persze plusz extra...
(a sportszűrőt csak a tisztitó folyadékkal lehet tisztítani és egy vödörbe beteszed kilötybölöd és ennyi...csak sokan slagozzák vagy erős vízsugár, és kompresszorral kifújják és ilyenkor vágod haza a rostokat amik szűrnék a porszemcséket)
az annyi hogy pontosabb a szikra íve, nincs oldalirányba kis elhúzása, ezért drágább mert jobb is, tökéletesebb az égés tőle...
24nél gyertyacsere az annyi hogy 24et mondjuk garantálnak rá aztán 28nál lehet behal az egyik 30nál a következő, ezért 24nél cseréld ki az egész sort azt annyi...ezen felül van lerakódás, korom,kox stb
ha rám hallgatsz akkor gyári gyertya és az előírt vagy hamarabb...
Lenne egy olyan kérdésem a Hondához Gyárilag az irídiumos gyertyát írják mert azt 24.000 km kell cserélni de mi van ha nem irídiumosat teszek bele hanem simát? és 12.000 cserélem?
vagy pedig én a Motoroázisnál vettem K&N huszonezer volt +kb 5-6000Ft a K&N tisztító szett (mosó + "olajozó")
az olcsó szar direktszűrő amiket kocsikra robogókra tesznek fel azok annyi is érnek...átengedik valóban a nagyobb kosz szemcséket is...ezek tényleg örök darabok és megbízhatóak akkor ha jól bánsz velük...az előírtaknak megfelelően mosod, kezeled...
sőőőt lehet még egy kis trükköt alkalmazni hogy a légszűrő házat is picit megfújod hogy inkább oda ragadjon a kosz és ne kerüljön a szűrőbe...(tovább bírja egy mosás, illetve nem telíti a szűrőt)