Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Yoshimura rs5-öt keresek, akinek van szóljon.
nem ... nekem egy haver hozta ,ugyan ennyiért , de csak ajánlani tudom
Hajrá.
Köszi!

Innen rendelted?
Igazából erre gondoltam először is. Szerintem nagyon jó árban van, ha tényleg ezt kapom benne.
http://www.olajshop.hu/csoport...
http://www.olajshop.hu/termeke...
Én ezt használom és nekem bevált ...
Castrol-t is használtam. Páran szidják, meg valaki szerint hamisítják, nekem semmi gondom nem volt vele. Ha pályásabb olajat akarsz akkor Motul 300V 15w50. Repsolt nem ismerem de a Honda gyári olaja szóval biztos jó. De ne márkaszervizbe vedd mert ott 2X annyiba kerül.
Köszi a lehetőségeket!

Egy évben kb 3x 4x megyek vele pályázni, oda tuti jó lenne a 10W50-es. Egyébként meg az utcán használom tempós haladásra. Az alább leírtak szerint viszont inkább az 50-est raknám bele ha nyáron többet tud.
A motullal én is szemezgetek, meg van még itt a castrol power 1 racing 4t ez nagyon baráti árban is van, meg jókat írnak róla. Repsollal van valakinek tapsztalata?
Simán utcára Motul 7100 vagy 5100, 10w40 tökéletes lesz.
Nem. A 10 az alsó hőmérsékleti tartomány ahol még megőrzi a viszkozitását, a 40-50-60 a felső. A 10w40 és a 10w50-es ugyan úgy viselkedik 0 fokban. Viszont a Hungaroringen 35 fokban jobb az 50-es.
Ezért van az autókba 5w meg 0w-s olaj mert azoknak elvileg -30, -40 fokban is jónak kell lenniük.
10-40 vagy 10-50 ?

A 10 ugye a sűrűsége az olajnak...
a40-50az meg hőmérséklet tartomány...
40est mondjuk egy olyan gépbe önteném amivel elindulsz akár februárba is mert jött 10 fok és gyerünk motorozni és gyanolyan jó lesz majd 30fokba is...
Az 50est olyannak tenném a motorjába aki 15-20fok alatt nem ül motorra, főként nyáron megy vele, vagy pályázik, és tépi neki...

egy 40es olaj hidegbe már kezd jó kenést adni, melegbe pontjó, nagyonmelegbe már annyira elhigul hogy alig végzi a funkcióját...
egy 50es olaj hidegbe megvan dermedve, melegbe már kezdi jólérezni magát, nagyonmelegbe is elvan...

kb összegezz menniy km-mész egy évben mikor mennyit, stbstb...
Üdv!

Kérdésem, hogy milyen olajat ájánlottok CBR 600F4i-hez (2002) a tavaszi olajcserére? Márkára, és viszkoziásra lenne szükségem. (gyári az 10W40, de gondolom a 10W50 jobb lenne hozzá)

Előre is köszönöm!
Szia Ancsi!

Írdd meg milyen évjáratú az rr,egy mail címet és elküldöm neked mailben a teljes szervízkönyvét, abban benne vannak a hibakódok!

Üdv, Peti
Sziasztok, van pár alkatrészem 2007-2010-es PC40-es 600 RR-hez

új, karcmentes jobb oldali lámpa: 35 ezer
kissé karcos, de törésmentes fekete hasidom: 10 ezer
kék-fehér tankborítás (2007-es fényezés): 35 ezer (gyári, karbon, HRC-s tankpaddal)

06 30 492 0057

további részletek itt:

http://kepesmotor.hu/idomok_pl...
2008 as gyári szűrőd van? ha igen akkor vevő vagyok rá
http://www.ronayers.com/Fiche/...
nem tudom ismeritek e , nekem segített 1-2 dologban ...
A szervizcsatlakozó (DLC) barna és zöld vezetékét rövidre zárod, gyújtásra teszed és kinyitja a szelepet. Ekkor tudod a pozíciót is beállítani.
A narancs-fehér és a fekete-fehér vezetékeket hagyd békén!
Nekem bejön a színe , szerintem állat lesz a felni is így
Én már rendben vagyok , csak 1 ujjam tört és már az is kezd működni rendesen. Sajna a fémmentesség nem jön össze, kb.
10éve lerendeztem magam rendesen és egy darab platina + 8
csavar lett az eredménye a 4-5-6-os nyakcsigolyáimon.
De nem gázos a dolog ... Szezonra feltámadok !
HRC trikolor, dobtam fel képet. A felnin még gondolkodom, de szerintem ez lesz. Te megúsztad egyben, motorral mi történt? Nekem utóbbi 3 év, 3 műtét közel 1 év gyógytorna, de most fém mentes vagyok és remélem így is marad, nem szeretnék többet esni.
Szeva tesa !
Rég láttalak itt öregem ... OK. benne vagyok haver csak még előtte össze kell raknom a kecskét (most már festés előtt vagyok )
Cseppet összehajtogattam novemberben . Ugyan ilyen színű lesz az új gépezet?
HI! Nem sokára ihatunk 1 kv-t "parasán". Majd dobok fel másik képet mert lecseréltem a '07-est (illetve most fogom meghírdetni) egy '10-esre. Igaz az új még nem nagyon tetszik, mert így gyári állapotában van olyan fordulatszám tartomány ahol 17le-vel kevesebb mint a '07-es, de ez az állapot tavaszra megszűnik.
Szia, Ancsi! A "A" hibakódról fogalmam sincs mire gondoltál, az FI lámpa jelzi a hibakódokat, ezt otthon is ki lehet villogtatni, persze csak ha értesz hozzá. Az olaj szint több dologtól is nőhet és nem mind tragédia, meg kell nézni, hogy az olajban víz, vagy benzin van. Ha motorszereléssel kapcsolatban van kérdésed vagy kérésed lehet, hogy tudok segíteni. Üdv!
jólvan,kerítsél nekem hátra valamit. 160as vágott slick vagy d208-209.jóáron!
gyáriba 20km ment, a k&N az meg kb 500pályakm és még a tavaszi nagytakarítás nemkezdődött el

160as talán még van egy jóesetbe...150 meg 180-190van főként...profilváltás történt

gumimelegítő van most jó áron, meg bukó is 2db..