Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy megvetted az új gépet ? Már nagyon kiváncsi vagyok rá ! Dobhatnál fel képeket
THX az infót ... ezekszerint csak konyítok valamicskét a kecskéhez , ugyan ezt gondolom én is haver
Tudom haver ... ezért van még benne a gyári szűrő . a zsír új BMC meg még a dobozban van most még nagyon nincs lóvém egy AGO féle hadművelethez sajna
Galferből milyet használsz Zoli?
Hali Állatanyó! Sport légszűrő+nyitott rendszer a motor károsodásához vezethet, ugyanis jóval nagyobbat öblít, a keverék elszegényül, főleg nagy fordulaton. Némileg az javít a helyzeten, hogy az RR gyárilag 12500 körül elsokall, odáig viszont "kevesel", de ez sem általános recept, minden motor kicsit másképp működik.
Múlt héten adta el AGO a régi PCIII-t amit a fehér motorból kiszedtem,
45e-ért adtam. Viszont a légszűrő cserének és a másik kipufogónak csak PC-vel van értelme.
Ugyanigy szedtem ki ahogy irtad. igy a korekt szerintem.
Tudnál mondani egy árat hogy menyiért veted TBR dobot. ebay-röl gondolkodtam hogy kelene venni valamit alá.
Sziasztok!
Minőségi Zero Gravity plexik több kivitelben több fajta motortípushoz (honda,kawasaki,suzuki,yamaha) a legtöbb 15.000ft-os áron amiben a szállítás is benne van!
Bővebb infó az adatlapon található mail címen!
A Galfer sem eszi a tárcsát. És jobb a fékhatás.
Ugyan olyan minőség mint a gyári és nem eszi a tárcsát
EBC keményebb vagy puhább a gyárinál? mert ugye inkább betétet cserélek gyakrabban mint tárcsát
Kösz, akkor ez kb. felén van a 2-3 mm-el.

Csodálkozom h. gyári betét ennyit bírt (19500) és még mindig van bőven rajta - bár a gázt kell húzni nem a féket
kiegészíteném : és ha még a katalizátort is kibelezném , nem tudom , hogy az jó lenne e nekem , vagy sem ?!
OK. haver én értelek ... de az Én esetemben , az a szitu , hogy fent van az RS5 + összekötő , BMC légszűrő ... és az a dilim , hogy szerintem így is nagyobb az öblítés a gyári rendszerhez képest .
(javítsatok ki ha tévednék )
Tehát ,szerintem szükséges lenne egy AGO-féle összefésülés ... de az csak kommanderrel működne , ami 120e Ft. Annyim meg nincs...most.
kezdek megijedni a katalizátor miatt...én nekem meg az rádobott az árára 14eurót.pfffffff sokkal rosszabb lesz a hangja?
nekem Akra van fent, jobb mint a gyári, de jobbat vártam tőle....(KTM-ből kiindulva nekem csak ez a dob jöhet szóba, mert egyszerűen imádom) http://www.sportmotor.hu/motor...
Mondjuk nem fogok másikat venni rá(még lehet, hogy el is adom a motort )
http://www.sportmotor.hu/motor...
Arra én raktam fel anno a TBR dobot. És nagyon hasonló a hangja az enyémhez, lévén ugyanaz a dob van mind2őn. De az is visítana, ha Zsu húzná neki.
ja és ha betétet akarsz akkor EBC:) néha jobb mint a Tokico
Elvileg 4mm a betét .tehát a tiéd még bírja egy kicsit de ha elfogy úgy is hallani lehet addig kell használni
Ezt döntse el mindenki saját maga hogy neki megéri e de baja nem lesz a motornak csak megjön a hangja kiszedni én biztos úgy szedném ki hogy kivágnám belőle és a helyére egy sima saválló cső darab kerülne amin lenne menet a szondának és kész is
és azt , hogy kell kiszedni ? azt vágom , hogy visszafogja , de meg éri e kibelezni ?!
Azért Zsu gépének elég mély, öblös hangja lett
Próbálkozz ezzel inkább a ruhás topikban...
Eladó egy kitűnő állapotban lévő AGV Airtech M-es méretben. Nálam kb. 3000 km-ert ment. Teljesen kivehető, mosható béléssel. A Cagiva matrica leszedhető.
Az ár fix, posta OK!
Ára: 20.000 Ft