Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értek a v2-höz. Nemegyet használtammár,(vtr, sv, vara, stb) otthon is 1000res ducatival szoktam motorozni, de egyiktől sem vágtam még hanyatt magam hogy milyen nyomatékos. Ha rányitod a gázt, akkor max 1 másodpercig hűha de annyi. Volt 900as hornetem, nemmentem még motorral ami annál nyomatékosabb lett volna. Holott hozzáteszem, sokkal nagyobb buli egy v2vel motorozni. A súlyelosztása miatt is. Átakartam ülni egy 990SM re, de eléggé áll a motorpiac.
Ja semmi, csak nem értesz a v2-höz,de nem akarok kötöszködni,bocs!Amúgy a 600 vs 1000 vitában igazad van, nem akarok senkit bántani, de valszeg olyanok mondanak véleményt az ezresről, akik nem használták.
miaz?
5.5 nekem még soha nem volt csak több
Felejtsed már el mondtam én milyen dob kell a CBR re
Egyszer átugrott 180-as tempónál. Visszaraktam odahúztam aztán csak forgott a blokk és nem haladtam, na utána már óvatosan gyorsítgattam :)
ezt hívják szakaszos láncnyúlásnak! ilyenkor a legjobb ha a feszes ponthoz állítasz láncot, csak akkor már lehet annyira laza hogy átfog majd ugrani...
ha a lazához állítasz akkor a feszes pont vagy elszakad egyszercsak és blokkot kiveri vagy hátbab@sz (sportmotoron volt akinek a faridomot beszakította, pályán volt akinek kiütötte a blokkot)

legjobb ha lecseréli az iet az ember nehogy baleset legyen a vége!
Helló!
Olvasgattam az irományokat, és nekem sem nagyon "állítgatja magát" a gép..
Tavaly nyáron a láncom minősége már elérte a kuka szintet. Megrendeltem az új szettet és mivel valami keveredés volt összesen kb 2 hónapot vártam rá.(Kondi tudja:))
Amíg az iszonyatosan elnyúlott szettel használtam a motort -a végén már szinte alig gyorsítgattam- elkezdett gázvisszaeresztésnél nagyokat durrogni, és szett csere után ez bizony ugyanúgy megmaradt és azóta mentem vele kb 3000km-ert. Bár a láncom nagyon oda volt, egy ponton feszes, kicsit fordítottál a keréken lógott mint a barom. Ám a durrogás azóta folyamatosan megvan egy kis lángcsóva kíséretével amit sötétben látni :)
Te jó Isten!
nekem arrow van rajta és nagyon meg vagyok vele elégedve.Most tettem fel róla egy videót hallgasd meg. téli ébredés címmel
nekem martin dob van. igaz gsx-r :) van 1-2 videó fennt róla.
Szerintem nem gyárt hozzá dobot.
Van valakinek martin dob 600 RR-en? Akinek van dobjon már föl egy videót h. milyen hangja van, mert sehol nem találok.
Érdemes kipróbálni, élmény és adrenalin 1000-el
Ott kell igazán ész és laza csukló, nem mindegy h. mikor váltasz.

Ezt próbáltam, de nagyon vad gép.
Sanjos nekem még nem volt szerencsém v2 vel menni. de bízok benne h a közel jövöben lesz rá alkalmam.
Ha utcára kell akkor inkább 1000 V2 mint 1000 sor4, de kinek a pap kinek a papné. V2 nagyobb élményt nyújt számomra, de kezdésnek elég a 600 RR is. V2 büntetne engem így elsőre.
Azon az egy tényezőn kivül h 3000 től húz egy v2es abszolút de nem bír el az 1000rr-rel. 1/4 mérföldes gyorsulásnál épp hogy becsúszik a v2 1000 és a 600rr is a 11mp alá. az 1000 rr 10-es időt fut.
Milyen jó, hogy a 600RR topicaban mindenki a 600RR mellett szavaz . Én is így voltam, h kell a f@szomnak 1000RR. Nem vagyok nagy májer, néha Mátra, de ésszel. Ezzel is mindig ott kell lenni fejben, nem még a nagytesón. Csábító az ezres, mikor a hatkilós után felülök az 1000 Fazer-re, de saját gépnek bőven elég a "kisbléd".
Na látom nem csak nekem hasonló a véleményem 600 és 1000 közti különbségekről. Amúgy én is úgy vagyok vele, hogy jelenlegi tudásomhoz bőven elég a 600, ha majd olyan k.menő leszek, h. h.ringen 2 perc körüli időket megyek és tekergetem a futóművet, meg pakolgatom a papucsokat na akkor majd veszek v.mi nagyobb vasat, addig meg bőven elég 600 és még sokkal megbocsájtóbb is, mellesleg a fenntartása is sokkal kevesebb.
Én is nagyon gondolkoztam a 07-es új 600RR és a 07es "régi" Blade között. Aztán ráülve a 600RR-re, aminek kb 1 évig én köszöntem előre, rájöttem, hogy az 1000esen nem biztos, hogy most ezt a postot megírhatnám. Persze, fejben/csuklóban dől el, de az én jelenlegi és az akkori tudásomhoz is bőven megfelelő volt a 600.
Utast szinte sosem viszek, a fogyasztása másodlagos, azt meg külön szeretem, hogy pörgős és emiatt felül visítós, mint a kismalac.
Ezzel amúgy énis ígyvoltam, de olcsóbban megkaptam mint egy 600ast, így hülye lettemvolna nemmegvenni. Mostmár viszont nemadnám alább.
Én eddig nem vettem észre, hogy kevés lenne utcára a motorom, bár tény hogy tényleg nyomatékosabbak a 2007-esek, mint a "régi" 2004-es(tapasztalatból mondom), és a fogyasztással is megvagyok elégedve(5.5L 2 személlyel, utcán), úgyhogy eszem ágában se lenne 1000-est venni, mert eleve nem használnám ki, nem akarok folyamatosan egykeréken menni(menni jobb vele, mint utasként egykeréken kapaszkodva ), és nem beszélve a nagy Mo-i fenntartásokról(biztosítás,teljesítményadó). Gizdaságból pedig nem fogok csak azért is 1000-est venni, hogy nekem ilyen van ti kis fingok. És ha valaki félre értené, akkor ez nem vita vagy kötöszködés, csak saját vélemény
Minek nyomaték? Akinek volt 2t gépe (nem robogó) az ráérez, hogy magas fordulaton kell tartani a motort és nem nyomaték kell . A 600-as sportmotorok felelnek meg nagyjából a 2t feelingnek, 10.000 felett kell tartani és hidd el az utasod se akar többet felülni mögéd
Hűha