Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én úgy csináltam első kereket is ki tudjam venni egy délután megvolt az első és a hátsó emelő is
Hja, nekem meg csak a faridom kellene!
de miért csak egyben ?! nekem kellene a fejidom ,lámpa és plexi nélkül.a bal oldali idom kompletten és a baloldali lámpa takaró lemez ... álmodjál meg rá valamit , aztán jelezzél itt ha ez így mehet
eladó cbr 600rr 2007-2008 évj.-hoz a képen látható ép és sérült idomok,és lámpák. csak egyben eladók , áruk 130 eft alku nélkül. érdeklődni a 0620/59-825-38 as számon lehet.
+ futómű állításnál is jól jön ez a cucc
Kösz.

Ja ez tényleg jobb mint a sima ami csak a villát emeli, stabilabb.
Középemelő?
a helyedben olyat venék , ami a nyaknál emel ... én most csinálom az enyémet
CBR 600 RR motoremelőkhőz szeretnék segítséget kérni.
Akarok venni egy elsőt meg egy hátsót is, a hátuljába van emelőszem, a kérdés viszont az lenne, h. az elején kell e valamit módosítani, h. használni tudjam az emelőt?
Én erre azt csináltam, megállítottak a rendőrök. Ezt meg ezt a hibát találták és mondták tépjem le a fóliámat elöről. Elmagyaráztam neki, hogy ha esetleg oldalról belém jön valami és a üvegdarabokat a légzsák az arcomba nyomja akkor mi van? Meg mondtam neki, hogy elegem van, hogy a bal kezem mindig leég nyáron, meg akar a halál bőrrákos lenni, mivel ezek UV-t is szűrik. Erre mondta, hogy ne magyarázkodjak tépjem meg vagy ugrik a forgalmim. Nah mondom, akkor okés!
Elővettem a csomagtartóból szépen a p-s rendszámom, cégpapírok stb és elkezdtem lecsavarozni a rendszámom és feltenni a p-set.
2 perc alatt leszedtem feltettem kitöltöttem a menetlevelem és kérdeztem tőle, hogy így megfelel-e és mehettem tovább az utamra
Szia tkazmer !
Bigbopper
tel. : 06-30-821-1898
ezt a számot hívd ... övé volt az utasülés
szia,

mivel németországban is élek meg bp-en is, így van bőven összehasonlítási alapom a legtöbb helyen, mesélhetnék autó/motor újra honosításról, hogy megy ez mo-n illetve a németeknél és még sorolhatnám, de minek? szerintem kár ebbe belemenni. a németek sem egyszerűek, iszonyú szemellenzősek és kockák, de tény, ha valami rendesen megvan csinálva, akkor azt szabad. utólagos xenon náluk sem játszik.
utólagos xenonnal az a baj, hogy nincsen hozzá automatikus szintszabályzó és mosó. van az autódban? szerelték vele? akkor lehet xenon, ha nincsen, akkor nem lehet. én bevallom az autómból kivettem és visszatettem a sima hb3-as meg 4-es izzókat mert meguntam a rendőröket. kint headshot jár érte ha lebukok vele, itthon meg egyszerűen annyira bunkó a yard meg a hivatalok, hogy itthon meg azért nem használom. persze, fényévekkel jobban világít egy minőségi xenon 4000-res, de én már feladtam a szélmalom harcot.. nincsen erre idegrendszerem már.
és ez egyre jobban elfog durvulni, mert egyre kevesebb a pénze a rendőrségnek is, mert kevesebb embert tudnak büntetni. érted, üvöltözik a fasz fejes a rendőrségen az embereivel, hogy miért ilyen kevés a bírságolási összeg egy hónapra. talán mert hideg van, csúsznak az utak és nem vezetnek az emberek annyira gyorsan?! de nincsen esze az ilyennek.. ezért most még több traffit raknak ki az útakra. persze csak forgalomszabályzás miatt.. így megy ez. az ilyen mentalitás mellett kérdem én, tényleg kell xenonnal szenvedni?

amit a hondánál nem értek, és egyáltalán a motorgyártóknál, hogy ha már két szeme van a motornak, miért nem lehet mindkettőbe betenni egy dupla izzószálast, miért kell megfelezni.. pc40-nek is baromi jó a fényereje gyárilag, de azért fényből este főleg motoron sosem elég.
sziasztok:)

tavaly írtam még, hogy van e valakinek netán egy pc40-hez elfekvő utas ülése, és valaki írta, hogy van egy kutya sarok rágta darabja bp-en:) most eltudnék menni érte, találtam kárpitost is szépen újra húzná nekem. megköszönném, ha jelentkezne az illető :)
Én a 2500ft/pár árú kínai "extrawhite" H7es izzókat használom az RR-ben, azoknak a legszebb fehér a fénye. Vagy cora, vagy tecsó a forrás...
Szia !
A H7-ből én ezt ajánlom ... nekem bevált
Hát én se csak egy szezonra tervezem megtartani, amikor megjelent 2003-ban mindig nézegettem tátott szájjal egy közeli honda szalonba ha arra jártam.
Akkor elhatároztam, h. addig nem nyugszom amíg nekem is lesz egy ilyenem
Ha meglesz végre nagy becsben lesz tartva, egy álom fog teljesülni
A pályán való használattal nem hiszem , hogy le lesz harcolva a motorod ... max. jobban oda van figyelve rá ...szerintem
Nézegettem én is, de az az igazság, hogy nekem értékesebb mint a piaci ára, meg jövőre lakásra kellene, 1 millával nem lennék kisegítve úgyse.Inkább megtartom lesz ami lesz.
1.1-1.2 milla körül nézegetek csak és kizárólag csúszás és törésmentes 2005-2006-ost, ami nincs leharcolva egykerékkel meg tiltásokkal, pályával stb.
Hali!
Telefonica replica karcmentes, újonnan vettem.2007 januári forgalombahelyezésű, de egyenlőre nem szeretném eladni, mert megfogadtam, hogy megmarad.Neked menyit érne meg kiváncsiságképp?
Nem eladó a 600 RR-ed, milyen színű esetleg van róla kép?
Sziasztok!
Nekem egy 2006-os RR em van most már van benne méter is, de még mindig úgy működik mint amikor kihoztam a szalonbol, a többi motorhoz képest is egy kis műszer a mai napig.Szerintem utcára elegendő a teljesítménye csak kapcsolgatni kell.úgy hozta a sors, hogy most lesz egy SP2-esem, kiváncsi leszek a különbségekre, mert lesznek az tuti.
Nemkételkedem az állításodban, ugyanis pályán nemhasználtammég v2-est.

Legjobb a V4... az mindenholjó:)
Érdekelne, 2003-2004-es cbr 600 rr pályamotor, vagy forgalomba nem helyezhető, vagy külföldi papíros.
Ide írhatsz: zpalmai@freemail.hu