Nem az utcán vagánykodásra való a V2, ott nem jön ki sem az előnye, sem a nyomatékkülönbség se.Ahogy írtad, még kényelmetlen is.Talán picit több tapasztalatom van ebben, ha elfogadod, és ezt a legnagyobb tisztelettel írom, nem piszkálódni szeretnék.Pályán a kanyarba való beérkezés és kigyorsításnál van a lényeg.De ez nem ebbe a topicba való.
Az, hogy sor 1000, vagy sor 600 utcára (örök kérdés és sokaknál vita),az szerintem nem parasztvakítás kérdése.Most R6 áll a garázsban, nekem ez kevés teljesítményre még utcán is.Nem azért mert kurva kemény vagyok, hanem mert forgatni kell, hogy elinduljon és az én 100 kilómhoz picike.Azért mert 170 lovas az ezres, nem kell kihasználni utcán, egyszerűen nagyobb biztonságot ad nekem!Ráadásul lassan olyan súlyban vannak, mint a hatkilósok, tehát már rá sem lehet fogni a súlyra sem, hogy ezért rosszabb.2005-ben az ezresem 210kiló volt,most abs nélkül 190 kiló körül mozognak.Óriási különbség!Nem papíron,a gyakorlatban!
A párom 600RR-je sokkal jobb utcán,mint az R6, mert erősebb középtartománya van és ez nem reklám, érezhető a különbség (szerintem)!
Sajnos ez a magyar kresz elég érdekes... Nem értem, hogy miért kizáró ok, ha régebbi autóm van, amikor még xenon fényszoró se volt, és bele szeretnék ma tenni egyet erre nem engedik... Bezzeg a baszott Bmw-nek a 10k-s bi-xenonja meg még a retinádat is átsüti és mégis a Bmw-est nem fogják megbüntetni, mert a kresznek megfelel..
De én is sokat vitáztam rendörőkkel ilyen téren, de valahogy mindig vesztettem. A sötétítést meg a többi dolgot sikerül kidumálnom mindig, de a xenon-ra nagyon haraptak..
De épp ésszel fel nem fogom, hogy vannak olyan védelmi eszközök, amivel esetleg megelözhetnél, vagy túlélhetnél egy balesetet, erre azért is megbüntetnek... Tényleg siralmas ez az ország komolyan mondom és még várják, hogy fizesd az adókat meg minden kínt..
Hát nem is tudom ... szerintem az 1000-es utcára parasztvakítás .Szerintem nem lehet annyira kihasználni a tulajdonságait , de ettől függetlenül ugyanilyen fehér/feketére lecserélném a hatkilóst
otthon haveromnak a forgalmija bánta,utána kpm-es vizsga,én ha Magyarországon v.ok helyzetjelzővel megyek ha tehetem,akartam volna motorba is szerelni, de +gondoltam magam...pedig vitatkoznék ezen melyik baleset veszélyesebb xeneon v.ha semmit nem látok előre...
Autóban azért, mert a gyári xenonos autókban automatikus a fényszóró szintszabályzása, valamint előírás hozzá a fényszórómosó berendezés.
Nálunk is egyre többször büntetnek érte, de pl Németországban a gatyádat fizeted rá és örülhetsz, ha egyáltalán továbbenged a rendőr.
Motoron nem ilyen egyértelmű a tiltása, de van erre egy topik itt is, ott erről nálam komolyabb szaktekintélyek szoktak értekezni.
Vannak 10.000-ért.6k-s xenon elég neked és 1 darab trafostol, de magyar szabályok nem engedélyezik, szóval ha beszereled, akkor számíts arra, hogy majd fizetni fogsz. Amúgy meg nem kicsi trafó jár hozzá, amit eldugni elég érdekes. Ha nem látsz semmit csapd rá a refit és kész is.
Mennyi most egy ilyen szett RR-hez, ha jól tudom nem csak izzot kell cserélni hanem trafó is kell hozzá?
Én itt nézegettem de elég drága, ennél tudsz olcsóbbat?
Link: [url]http://www.autoriasztok.hu/xen...[/url]
Helló mindenki légyszi segítsetek 2008as 600rr hez milyen foglalatú izzók kellenek előre xenon szetthez kellene az infó,ajándék lenne és nem tudom megnézni. A segítségetek előre is köszönöm. Üdv norbi
Persze, hogy igaza van, mert nem mindegy a nyomaték, de az 1000-esnek és ugyanúgy a 600-asnak is vannak előnyei, persze az is számít, hogy kinek mi jön be jobban és mire akar használni egy vasat.
Az, hogy sor 1000, vagy sor 600 utcára (örök kérdés és sokaknál vita),az szerintem nem parasztvakítás kérdése.Most R6 áll a garázsban, nekem ez kevés teljesítményre még utcán is.Nem azért mert kurva kemény vagyok, hanem mert forgatni kell, hogy elinduljon és az én 100 kilómhoz picike.Azért mert 170 lovas az ezres, nem kell kihasználni utcán, egyszerűen nagyobb biztonságot ad nekem!Ráadásul lassan olyan súlyban vannak, mint a hatkilósok, tehát már rá sem lehet fogni a súlyra sem, hogy ezért rosszabb.2005-ben az ezresem 210kiló volt,most abs nélkül 190 kiló körül mozognak.Óriási különbség!Nem papíron,a gyakorlatban!
A párom 600RR-je sokkal jobb utcán,mint az R6, mert erősebb középtartománya van és ez nem reklám, érezhető a különbség (szerintem)!