Én elhiszem, hogy jó meg minden, de nem éri meg a pénzt amibe kerül. Ha hozzáteszem a 600 ashoz a commander meg a beállítás árát akkor van egy 1000RR Repsolom. Nekem inkább ez kéne mint a 600-as PC vel...
Vállaljuk pályaidom vagy tartalék idomszett gyártását üvegszálból, gyári idom javítását és ezek teljeskörű fényezését több színben vagy akár replika és airbush is megoldható.
Hát akkor jó nagy hülyeséget mondtak!
Csak pár dolog:
1. a lambdaszonda kis sávszélességű, tehát nagy fordulaton már nem tud pontosan mérni, igy állítani sem
2. a PAIR rendszerrel levegőt engednek a kipufogóba, amiben nem a blokkból kijövő gáz van csak benne, hanem tiszta levegővel keverve. Ha nem csak a blokkból kijövő gáz van a kipufogóban, akkor hogyan tudná mérni?!
3. Ha igazuk lenne, akkor miért van, hogy minden motornak más az levegő/üzemanyag keveréke a kipufogóban?! mégsem áll be?! mert azt ne mond nekem, hogy nem mentek a két motorral pár kilómétert?!
4. És akkor hogy korrigálja a sebességi fokozatonkénti különbséget, hiszen a lambda a gázt méri (mérné, ha tudná) és az teljesen más mondjuk 1-esben 6000-nél, mint 6.-ban 6000-nél.
5. A pár kilóméter is már nagy hülyeség, mert ahoz, hogy beálljon minden gázálláson, minden fordulatszámon (és akkor még nem keverem bele a sebességi fokozatot a ram-air miatt) kellene motorni, hogy mindenhol beállítva legyen.
De még irhatnék sok dolgot... de lehet felesleges.
2007 előtti RR-ből melyik a legjobb szerintetek?
2004-nek úgy tudom ECU problémája volt 2003 meg középtartományban volt lapos.
Ha tudtok még valami hibát 2007 előttiekről írjátok meg pls.
Most egy 2006-os van soron azok közül amiket nézegettem.
Eladó a képen látható rendszámtábla tartó!
1pár mini ledes indexel együtt!
Ár:12,000Ft
Posta mehet!
Érdeklődni csak telefonon: 30/680-2519