Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pályamotort szeretnék venni. Minden megoldás érdekel, törött vagy papírok nélküli belföldi vagy külföldi Honda cbr.
Küldjetek képet+adatokat.
legzepp@gmail.com
lehet hát
katalizátor minek bele
Vagy tegyél fel Two Brothers-t, nem lesz gondod a hangra...
Egyszerű, O2 szenzor után szétvágjátok a csövet, kibányásszátok a katalizátort aztán összehegesztitek, nem kell helyettesíteni semmivel.. Fékpad meg faszság, amcsi CBRbe alapból nincs katalizátor, Hondákon meg ha cseréled a kipuffot akkor az ECU állít mindent magától... Első pár 10 km en lehet durrogni fog ha visszaengeded a gázt de utána, belövi magát aztán megszűnik.. Am ennyire bejött az élet 16 évesen 600RR v mi a csöcs?
Menni tudsz már, vagy te is csak majomkodsz a motorral? :)
Ezt hívják sufnituningnak. :D
A 600RR fórum minden kedves tagjának Békés,Boldog Karácsonyi Ünnepeket és Motorozásban Gazdag Boldog Új Évet Kívánok
Kellemes ünnepeket kivánok minden motoros társamnak.
Ja akkor mindjárt más, már nem is éri meg negyon
Ezek Floridából küldik, és +vám és áfa terheli! Erre majd figyelj.
Közben dobtam nekik egy mailt, kiderült 50 dollár a postaköltség egységesen, ide M.o.-ra is.
Valaki vásárolt innen, vagy hasonló oldalról már idomot 600 rr-re:

[url]http://cbrfairings.com/cbr-600...[/url]

Ha igen megtudná valaki mondani, h. mennyi a postaköltség kb. és menyi idő alatt kapnám meg, ill. lehet egyáltalán nálunk is kapni ilyen idomot?
Köszi a válaszokat
de van olyan hogy a parasztok egy csővel oldják meg...de egy igényes tulaj aki nem szétb@szni akarja a motorját az nem helyettesít csővel illetve ha igen akkor vesz egy powercommandert és elviszi fékpadoztatni...
vegyél egy komplett rendszert + egy powercommandert és akkor tényleg sokkal nyomatékosabb lesz a motor és hangba is tényleg bitang lesz!
Az hogy egy ordítós csövet felpattintasz a vas-ra attól max kicsit jobb hangja lesz de nyomatékra, teljesítménybe meg rontasz!
A radiális mondhatjuk jobbnak, de szinte semmi különbség nincs köztük. Egy fém fékcső és egy jobb fékbetét szerintem fontosabb. De a radiális féknyereg 2 végpontján rögzűl a villához, így valamivel stabilabb.
Közútra mindkettő tökéletes.
Autónál van középdob motornál csak végdob van és a slip on is egy végdob fajta
És mi a különbség a radiális és úszós féknyergek közt?
Melyik jobb, melyiknek egyszerűbb a fenntartása?
Akkor ezek szerint nincs ilyen? Mert olvastam már több helyen, hogy egy oda gyártott csővel oldják meg. Suzuki GSXR 600-nál olvastam vhol ilyet, hogy vettek egy slip on-t és egy csövet tettek be oda( persze nem porszívócsövet ) Vagy a youtube-on is van olyan videó Yamaha R6R-ről, hogy meghagyják a gyári dobot, csak a középső dobot áthidalják egy csővel. Akkor ez hogy lehetséges?
Szia! Csak azért mert fél 2-kor írtad ezt az üzenetet adunk még 1 lehetőséget, hogy rendesen összeszedd a gondolataid, és egy kevésbé buta kérdést fogalmazz meg hozzánk
akkor lehet így van. Én nem vettem észre semmi érdemleges különbséget
Csősztök. A CBR 600RR-nél lehet olyat csinálni, h kiszedni a katalizátort vagy középső dobot vagy mi az és egy pont odakészített csővel helyettesíteni? Ugyebár az sokat fog a hangon. Előre is köszi a választ.
Köszönöm mindenkinek a segítséget, sokat segítettetek, hasznosak a képek is. Így már egyértelmű h. 2004-es modellről van szó, viszont tanácstalan vagyok még mindig, hogy melyik lenne a jobb választás.
Sziasztok! 2004-es CBR600RR-hez keresek jobb oldali kormánycsutkát, illetve fékkart.
"A présöntött váz falvastagságával is eljátszadoztak. A kevésbé igény bevett területeken csökkentették a falvastagságot, ahol pedig nagyobb szilárdságra volt szükség, ott megnövelték. Az így eredményül kapott váz ugyan olyan merev mint elődje, de pontosan 1,5kg al könnyebb."
Idézet a Superbike-bol
Váza szerintem ugyanaz. Mindkettő üreges aluváz, hegesztések ugyanolyank és ugyanott. Nem látok különösebb dolgot, amitől -1.5 kiló lenne a váz.