Pályamotort szeretnék venni. Minden megoldás érdekel, törött vagy papírok nélküli belföldi vagy külföldi Honda cbr.
Küldjetek képet+adatokat.
legzepp@gmail.com
Egyszerű, O2 szenzor után szétvágjátok a csövet, kibányásszátok a katalizátort aztán összehegesztitek, nem kell helyettesíteni semmivel.. Fékpad meg faszság, amcsi CBRbe alapból nincs katalizátor, Hondákon meg ha cseréled a kipuffot akkor az ECU állít mindent magától... Első pár 10 km en lehet durrogni fog ha visszaengeded a gázt de utána, belövi magát aztán megszűnik.. Am ennyire bejött az élet 16 évesen 600RR v mi a csöcs?
de van olyan hogy a parasztok egy csővel oldják meg...de egy igényes tulaj aki nem szétb@szni akarja a motorját az nem helyettesít csővel illetve ha igen akkor vesz egy powercommandert és elviszi fékpadoztatni...
vegyél egy komplett rendszert + egy powercommandert és akkor tényleg sokkal nyomatékosabb lesz a motor és hangba is tényleg bitang lesz!
Az hogy egy ordítós csövet felpattintasz a vas-ra attól max kicsit jobb hangja lesz de nyomatékra, teljesítménybe meg rontasz!
A radiális mondhatjuk jobbnak, de szinte semmi különbség nincs köztük. Egy fém fékcső és egy jobb fékbetét szerintem fontosabb. De a radiális féknyereg 2 végpontján rögzűl a villához, így valamivel stabilabb.
Közútra mindkettő tökéletes.
Akkor ezek szerint nincs ilyen? Mert olvastam már több helyen, hogy egy oda gyártott csővel oldják meg. Suzuki GSXR 600-nál olvastam vhol ilyet, hogy vettek egy slip on-t és egy csövet tettek be oda( persze nem porszívócsövet ) Vagy a youtube-on is van olyan videó Yamaha R6R-ről, hogy meghagyják a gyári dobot, csak a középső dobot áthidalják egy csővel. Akkor ez hogy lehetséges?
Szia! Csak azért mert fél 2-kor írtad ezt az üzenetet adunk még 1 lehetőséget, hogy rendesen összeszedd a gondolataid, és egy kevésbé buta kérdést fogalmazz meg hozzánk
Csősztök. A CBR 600RR-nél lehet olyat csinálni, h kiszedni a katalizátort vagy középső dobot vagy mi az és egy pont odakészített csővel helyettesíteni? Ugyebár az sokat fog a hangon. Előre is köszi a választ.
Köszönöm mindenkinek a segítséget, sokat segítettetek, hasznosak a képek is. Így már egyértelmű h. 2004-es modellről van szó, viszont tanácstalan vagyok még mindig, hogy melyik lenne a jobb választás.
"A présöntött váz falvastagságával is eljátszadoztak. A kevésbé igény bevett területeken csökkentették a falvastagságot, ahol pedig nagyobb szilárdságra volt szükség, ott megnövelték. Az így eredményül kapott váz ugyan olyan merev mint elődje, de pontosan 1,5kg al könnyebb."
Idézet a Superbike-bol
Küldjetek képet+adatokat.
legzepp@gmail.com